Het dringt binnen via de slijmvliezen of huid.
koortslip
Collapse
X
-
Oud topic, maar ik ga hem toch even omhoog halen: Ik heb zelf ook 3 tot 4 keer per jaar last van koortslip, maar sinds een jaar heb ik een middel dat voor mij erg goed werkt. Als ik ook maar iets van een pukkeltje of tinteling voel op mijn lippen, dan smeer ik het in met luierzalf, natusan bijvoorbeeld. Het werkt erg goed, de koortslip groeit niet in ieder geval niet verder.
Probleem bij koortslip is alleen dat je altijd te laat bent, al de spulletjes die het zogenaam 'weghalen', zijn alleen goed om verdere groei te voorkomen. Als het er eenmaal zit dan duurt het gewoon net zo langs als een normaal klein wondje op de huid dat moet genezen. Calendulazalf kan in een later stadium helpen om de genezing te bevorderen.
Trouwens, stress-> weinig slaap -> ongezond eten = gegarandeerd koortslip.
Comment
-
Ik had tot een jaar geleden ook vaak een koortslip. Meestal als de ene koortslip weg was kwam de andere al weer.. en af en toe had ik twee koortslippen tegelijk. Maar sinds een jaar gebruik ik op aanraden van mijn dokter Labello lippenbalsem (factor 25), en ik heb nergens meer last van!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment