Onze Tanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat is waar gelukkig heb ik een goede ervaring gehad dat scheeld een boel kwa angst nu weet ik dat het ook zonder pijn kan!!
    volgens mij is er niks erger dan pijn in je mond hoor zora er een zenuw geraakt word ga ik door de grond

Bedankt
    Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

3x in de 2 jaar.
      Me tandarts is een freak. Wil iedere keer foto's maken. De laatste keer zat die maar; je verstandskies moet misschien ooit getrokken worden, als je ooit slechter gaat poetsen. En dan doen we die daarnaast en daaronder ook, is een kadootje

Comment

heb nog maar 2 gaatjes gehad in mn leven en ik heb (ik schaam mij om dit te zeggen) op jongere leeftijd mn tanden zwaar verwaarloosd. Kon soms meer als een maand tussenzitten voor ik ze nog eens poetste.

En heb eigenlijk weinig tandplak gehad, behalve op 1 plaats. En sinds ik die heb laten wegkrabben heb ik niets last meer van tandplak.

Ook was ik vroeger een echte wussy als het kwam op melktandjes trekken, bleef dikwijls zo lang lopen tot ze eruit vielen. 1x heb ik zo lang gewacht tot de melktand onder mn nieuwe tand gewoon in stukjes is gebarsten van de druk.

Heb zo verschillende tanden die enorm scheef stonden, een paar zelfs zo goed als loodrecht. Nooit een beugel gedragen en toch zijn ze allemaal van nature volledig terug recht gegroeid. De tandarts zegt elke keer dat ik een heel mooi gebit heb.

goede genen kwa gebit zeker? lucky me

nu ga ik eenmaal om het jaar naar de tandarts en ben er altijd op 5 mins weer buiten, perfect in orde altijd

Comment

Mijn verstandskiezen groeien een beetje schuin dus mijn tandarts zeurt me ook de oren van me kop dat ze er "ooit" uit moeten. Ik zeg dan...ja ooit, maar da's dus niet nu. De sadist
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben een mietje als het om de tandarts gaat.

Ik moet eerdaags een afspraak maken, maar ben er nu al zenuwachtig voor.

Alleen die geur al daarzo bah
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Tigra View Post
              Dit is nieuw; je tong poetsen?
              Ga ik ook eens proberen.
              Poets ook mijn tong.
              Als ik kwark heb gegeten is mijn tong helemaal wit en dat is ranzich.

Ga 1x p/j naar de tandarts en poets 2-3 x per dag.
              Vlos ook wel eens in de week en spoel ook met mond water af en toe.
              Ben niet bang voor de tandarts iig.
              Who's the Chef

Comment

Je hebt voor je tong een speciale tongschraper

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Je hebt voor je tong een speciale tongschraper
                  Is dat dezelfde als een flessen schraper?

Comment

Nou ik kom net bij de tandarts vandaan en het is weer kassa!!
                    Ik heb 1 groot gaatje en 6 kleintjes
                    ja als je het doet moet je het goed doen heh,
                    Dus woensdag me eerste afspraak

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                      Is dat dezelfde als een flessen schraper?

Comment

Ik keek van de week een collega van mij eens aan en nu begrijp ik ineens waarom hij een snor laat staan en met zijn hand voor zijn mond praat. Al zijn tanden zijn rot! Gatver! Alles ziet zwart en het stinkt vreselijk!
                        En hij durft niet naar de tandarts zegt ie. Erg toch dat angst voor de tandarts sterker is dan de angst je tanden kwijt te raken?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

tjaa ik ga ook niet graag maar het moet gebeuren heh

ook ik heb dr overna zitten denken om alles eruit te laten trekken, en een klappertje te nemen.

deed mijn tandarts gelukkig niet aan anders had ik nu denk ik spijt gehad

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
                            tjaa ik ga ook niet graag maar het moet gebeuren heh

ook ik heb dr overna zitten denken om alles eruit te laten trekken, en een klappertje te nemen.

deed mijn tandarts gelukkig niet aan anders had ik nu denk ik spijt gehad
                            Ik heb wel een klappertje genomen, geen dag spijt van gehad.
                            Als ik kiespijn heb dan leg ik ze gewoon, in een bakkie met water.

Ook sta ik nooit meer met een bek vol tanden.....

Comment

hahaha grapjas
                              Nee kwa kauwkracht enz lever je wel behoorlijk in heh??

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
                                hahaha grapjas
                                Nee kwa kauwkracht enz lever je wel behoorlijk in heh??
                                Ik niet, kan veel beter bijten en kauwen.
                                Heb nu een mooie bek met witte tanden.

En je moet eens weten wat je zonder tanden,
                                allemaal kan doen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X