Onze Tanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uhh geen Hetro neem ik aan ??
    Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
      Uhh geen Hetro neem ik aan ??
      whahahahhahah SABBELEN GVD!
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
        Uhh geen Metro neem ik aan ??

Comment

Mooie tanden zijn idd belangrijk maar ik ga 2 keer per jaar naar de tandarts voor controle heb 1 keer gaatjes gehad dus valt mee

Comment

Ik poets mijn tanden minimaal 4x per dag!

Comment

Ik hoop al mijn tanden te houden tot ik in mijn houten kistje moet!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik hoop al mijn tanden te houden tot ik in mijn houten kistje moet!

Gelukzak, ik ben er al ééntje kwijt. Een wijsheidstand.
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Twee voortanden beschadigd door ongeluk, éen tand doormidden door een achtergebleven kersenpit in een stuk taart. Allen vakkundig gerepareerd of vervangen..
                  Nu een verstandskies die langzaam stukjes verliest, maar zolang ik er geen last van heb wil de tandarts er liever niks aan doen.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

zullen al die suikers in de weightgainer erg slecht zijn voor de tanden, en daarom een aanbeveling na een shake je tanden poetsen?

Comment

Van een paar tandartsen in opleiding gehoord (een ervan was knap, daarom heb ik het onthouden) dat je eerst een uurtje moet wachten, en dan pas poetsen. Van de suikers stijgt de zuurgraad, tanden raken aangetast (kleine gaatjes komen erin), en als je dan poetst, poets je die opstaande randjes weg tot de diepte van het gaatje. Oftewel extra slijtage. Wacht je een uurtje, dan herstellen je tanden zich gedeeltelijk waardoor dat randje het poetsen wel kan hebben, en je daardoor meer van je tanden over houdt. Zoiets was het in ieder geval.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

2 x per jaar naar de tandarts

ff een klein mopje over de tandarts

wat is het verschil tussen een tandarts en een leraar

tandarts zecht montje open en de leraar zecht montje dicht
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

een tandarts wil je tanden goed houden, een leraar mept ze soms het liefst eruit

Comment

2x per dag poetsen
                            1x per jaar tandarts
                            en ze zijn licht gebleekt dus mooi wit niet overdreven

Comment

Hoe doe je dat bleken? En zitten daar geen gezondheids risico's aan vast?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Hoe doe je dat bleken? En zitten daar geen gezondheids risico's aan vast?
                                Gewoon flesje loda bleek halen bij de supermarkt, een week lang elke dag een keer spoelen voor het slapen gaan en tadaa. Gezondheidsrisico's... Tjah, oversteken kan ook fataal blijken.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X