Onze Tanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by elpadrone View Post
    Heeft iemand een goede cure tegen gevoelige tandhalzen??(sensodine helpt geen zak) ik word er gestoord van!!
    Poetsen met Parodontax (de zoutsmaak went wel) en spoelen met Listerine. Ook slim om daarbij nog te flossen.

Comment

Originally posted by steentje View Post
      Poetsen met Parodontax (de zoutsmaak went wel) en spoelen met Listerine. Ook slim om daarbij nog te flossen.
      de listerine vind ik geweldig spul gebruik het sochtens en savonds en je houd er een lekkere vrisse adem van
      Calisthenics / Street workout

Comment

zou het zelf niet doen maar hetkan ook geen kwaad je bloedruk word hoger ,dus eht kan wat meer gaan bloeden

Comment

Waar wordt je bloeddruk hoger van? En gevoelige tandhalzen is natuurlijk wel wat anders dan bloedend tandvlees.

Comment

denk mbt trainen toen zijn kies was getrokken. maar ijsblok. stink je uit je bakkes dan ? met 2x pd poetsen en tongschraper is het bij mij weg ( moet ik wel gegeten hebben)

Comment

Paradontax. Smakeloze ranzige troep. En Listerine prikt als de neten en smaakt ranzig. Maar ik gebruik het wel samen met een tongschraper :P

Comment

Gewoon 1 x per week met Elmex Medical poetsen

Comment

Ik moet 1 december weer en vrees het ergste..

Comment

Ik ben ook als de dood voor de tandarts, maar ik blijf netjes 2 x per jaar gaan (gelukkig heb ik de laatste 2 jaar geen gaatjes meer gehad, daarvoor had ik regelmatig 5 in 1 x)

Ik ben aardig over m'n angst heen, heb zelfs aangevraagd of hij geen facings kan plaatsen op m'n voortanden, aangezien er zo vreselijk veel verschillende kleuren vulling inzitten. IN november gaat 't dan gebeuren, anderhalf uur zitten en dat op aanvraag ... ongeloofelijk

Ik poets m'n tanden en tong 2 x per dag, en gebruik de overheerlijk tandenstokkies
                    Sometimes ya got to go against the grain ...

Comment

Originally posted by Barthelomeus View Post
                      Ik moet 1 december weer en vrees het ergste..
                      Heb je zo'n kerkhof in je bek dan?
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Gian View Post
                        Ik ben ook als de dood voor de tandarts, maar ik blijf netjes 2 x per jaar gaan (gelukkig heb ik de laatste 2 jaar geen gaatjes meer gehad, daarvoor had ik regelmatig 5 in 1 x)
                        5 gaatjes per keer, en dat regelmatig? Damn...

De laatste keer had ik 2 gaatjes; Natuurlijk 2 van die spuiten in mn tandvlees.. allemaal leuk en aardig, blijkt die verdoving echt totaal niet te werken.. in 't begin toen hij zat te boren merkte ik er toch vrij weinig van maar toen hij uitgeboord was en die tand schoon aan 't blazen was met koude lucht...Lets just say I wouldn't want to experience that EVER again...

En de volgende minder plezante ervaring was toen hij de vulling ging pakken en mijn gaatje mooi open en blood lag, steken dat 't deed :|

en toen ging hij naar tand nummer 2 na 'm gevult te hebben en daar ook weer zelfde verhaal; verdoving haalde niks uit.. Iemand zelfde soort ervaring dat verdoving totaal niet werkte?

Comment

ggrrrrrrrr moet 1dec me verstandskiezen laten trekken. kut kooi daar word ik bang van. zal denk ik niks kunnen eten. word denk ik al het vreten in de blender gooien en dan slikken maar. iemand tips hoe ik me erop voor kan bereiden. kut tandartsen bij ons zijn net bouwvakkers

Comment

Vandaag geweest.. hij was niet echt tevreden.. had ik zelf ook wel verwacht..
                            Nooit geen gaatjes of gezeik gehad.. en dan de afgelopen 2 controle rondes beide keren 1 gaatje (plus wat "beginnende, die nie gevuld hoeven te worden maar wel snel gestopt door beter poetsen")..

dus 2 gevuld straks in totaal... valt natuurlijk wel mee maar het gaat wel beetje downhill als ik hem moet geloven dus nu 3x per dag poetsen mondreiniging troep.. en veel belangrijker; veel minder aan de cola, redbull en sterke drankjes met een hoog suikergehalte!!

Oja mijn eerste gevulde was zonder verdoving (half jaar terug).. de tweede moet ik dus in januari langs.. kijk er nu al naar uit the painn nee doe dit keer maar verdoving hehe

Comment

ik poets mijn tanden dagelijks twee maal meestal s morgens en voor het slapen gaan en op controle om de 6 maand

Comment

Dit jaar ben ik nog eens naar de tandarts geweest (februari). Toen wist de tandarts mij te vertellen dat het al 4 jaar geleden was dat ik nog eens was langs geweest. Helemaal nooit bij stilgestaan. Toevallig omdat ik wat last had een afspraak gemaakt.

Niet echt goed zeker niet als je weet dat de tandarts zijn praktijk letterlijk naast mijn deur is (buren dus). Dus voortaan maar eens jaarlijks langsgaan.

Poets elke dag 2 x men tanden en om de 2 dagen flos ik eens. Verder heb ik een recht gebit dus voor de rest nergens last van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X