Sport BH - welk merk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik moet heel eerlijk zeggen, als ik kijk naar de rechtertiet (voor de kijker links), zie je dat het randje tussen de tiet en de knie er een beetje nep uitziet... Riekt naar fotosoep... Maar hoe dan ook, goede reden om niet op je zevende met bh's te beginnen!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Jij ziet niet dat dat nep is..?
      Misschien dat ik in tegenstelling tot jou dat plaatje niet 100% heb bestudeerd?

Na een tweede blik: idd, fotosoep.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

jep, en na tweede blik: bah..
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ontopic dan maar weer....

deze heeft mijn vrouwtje altijd

Perrysport.nl - Nike Sport BH determination
          Who's the Chef

Comment

Afgelopen weekend wezen passen bij de perry maar toch niet mijn ding... Ik ben tot nu toe nog steeds fan van de shock absorbers (en dan van ebay, scheelt de helft van de prijs )
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heb je een linkje van hoe deze er dan uit zien.
              Miss vind mijn vrouwtje die ook wel lekker
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Heb je een linkje van hoe deze er dan uit zien.
                Miss vind mijn vrouwtje die ook wel lekker
                Shock absorber heeft heel veel verschillende modellen (afhankelijk van hoeveel support je nodig hebt), maar ik vind deze wel prettig:

Victoria Secret Shock Absorber Sports Bra 36 B - eBay, Aerobics- en fitnessmode, Sportkleding, Kleding en mode. (Eindtijd 28-jul-08 17:36:21 CEST)
                Berlei Shock Absorber Sports Bra B515 32D BNWT!! - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 10:59:40 CEST)
                SHOCK ABSORBER SPORTS BRA L4 SLATE/PEPPERMINT SIZE 36G - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 00:33:17 CEST)

Overigens kun je hier de bounceometer bekijken, dan zie je het nut van een goede sportbh :

www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

Comment

Wat een geweldige site die laatste! haha

Ik heb serieus 15minuten lang alle varianten zien bouncen

Weer eens wat anders dan schaapjes tellen voor het slapen gaan

trusten...
                  Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Laatste link is echt droog.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lmao hilarisch sorry:P moest gewoon ff kwijt

Comment

Heheheh die laatste link is idd wel grappig bedacht ook.

moet zeggen dat die BH's er ook nog mooi uit zien
                        Ik ga het laten zien
                        Thx
                        Who's the Chef

Comment

ik heb laatst wel een paar aangeschaft... van adidas. Die zitten heel fijn, fijne stevige stof. Deze waren 38 euro. Ook heb ik er 1 van Zebra ofzo. 49 euro met ritssluiting voor. Deze is heel stevig maar vind die niet zo mooi. Deze is wel erg fijn als je een echt flinke boezem hebt.

ik heb ze aan geschaft omdat ik een vergroting had gehad, maar nu draag ik ze niet meer eigenlijk.

Comment

Vanaf september te koop
                            De nieuwe sport BH van Marie Jo Intense!!Marie Jo lanceert Intense « Elle blogt

Klein beetje reclame voor waar ik werk mag wel hé
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Heineken View Post
                              Wat een geweldige site die laatste! haha

Ik heb serieus 15minuten lang alle varianten zien bouncen

Weer eens wat anders dan schaapjes tellen voor het slapen gaan

trusten...
                              je sliep zeker wel goed en nog een mooie droom gehad
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Ik draag nooit speciale sportbh :P Maarja, ik heb dan ook maar kleine cup b, dus is niet zo nodig..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X