Nou ik moet heel eerlijk zeggen, als ik kijk naar de rechtertiet (voor de kijker links), zie je dat het randje tussen de tiet en de knie er een beetje nep uitziet... Riekt naar fotosoep... Maar hoe dan ook, goede reden om niet op je zevende met bh's te beginnen!
Sport BH - welk merk
Collapse
X
-
Ontopic dan maar weer....
deze heeft mijn vrouwtje altijd
Perrysport.nl - Nike Sport BH determinationWho's the Chef
Comment
-
Afgelopen weekend wezen passen bij de perry maar toch niet mijn ding... Ik ben tot nu toe nog steeds fan van de shock absorbers (en dan van ebay, scheelt de helft van de prijs)
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Been View PostHeb je een linkje van hoe deze er dan uit zien.
Miss vind mijn vrouwtje die ook wel lekker
Victoria Secret Shock Absorber Sports Bra 36 B - eBay, Aerobics- en fitnessmode, Sportkleding, Kleding en mode. (Eindtijd 28-jul-08 17:36:21 CEST)
Berlei Shock Absorber Sports Bra B515 32D BNWT!! - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 10:59:40 CEST)
SHOCK ABSORBER SPORTS BRA L4 SLATE/PEPPERMINT SIZE 36G - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 00:33:17 CEST)
Overigens kun je hier de bounceometer bekijken, dan zie je het nut van een goede sportbh:
www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
ik heb laatst wel een paar aangeschaft... van adidas. Die zitten heel fijn, fijne stevige stof. Deze waren 38 euro. Ook heb ik er 1 van Zebra ofzo. 49 euro met ritssluiting voor. Deze is heel stevig maar vind die niet zo mooi. Deze is wel erg fijn als je een echt flinke boezem hebt.
ik heb ze aan geschaft omdat ik een vergroting had gehad, maar nu draag ik ze niet meer eigenlijk.
Comment
-
Vanaf september te koop
De nieuwe sport BH van Marie Jo Intense!!Marie Jo lanceert Intense « Elle blogt
Klein beetje reclame voor waar ik werk mag wel héVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostWat een geweldige site die laatste! haha
Ik heb serieus 15minuten lang alle varianten zien bouncen
Weer eens wat anders dan schaapjes tellen voor het slapen gaan
trusten...Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment