Nou ik moet heel eerlijk zeggen, als ik kijk naar de rechtertiet (voor de kijker links), zie je dat het randje tussen de tiet en de knie er een beetje nep uitziet... Riekt naar fotosoep... Maar hoe dan ook, goede reden om niet op je zevende met bh's te beginnen!
Sport BH - welk merk
Collapse
X
-
Ontopic dan maar weer....
deze heeft mijn vrouwtje altijd
Perrysport.nl - Nike Sport BH determinationWho's the Chef
Comment
-
Afgelopen weekend wezen passen bij de perry maar toch niet mijn ding... Ik ben tot nu toe nog steeds fan van de shock absorbers (en dan van ebay, scheelt de helft van de prijs )"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Been View PostHeb je een linkje van hoe deze er dan uit zien.
Miss vind mijn vrouwtje die ook wel lekker
Victoria Secret Shock Absorber Sports Bra 36 B - eBay, Aerobics- en fitnessmode, Sportkleding, Kleding en mode. (Eindtijd 28-jul-08 17:36:21 CEST)
Berlei Shock Absorber Sports Bra B515 32D BNWT!! - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 10:59:40 CEST)
SHOCK ABSORBER SPORTS BRA L4 SLATE/PEPPERMINT SIZE 36G - eBay, Women's Underwear Swimwear, Clothes, Shoes Accessories. (Eindtijd 07-aug-08 00:33:17 CEST)
Overigens kun je hier de bounceometer bekijken, dan zie je het nut van een goede sportbh :
www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
ik heb laatst wel een paar aangeschaft... van adidas. Die zitten heel fijn, fijne stevige stof. Deze waren 38 euro. Ook heb ik er 1 van Zebra ofzo. 49 euro met ritssluiting voor. Deze is heel stevig maar vind die niet zo mooi. Deze is wel erg fijn als je een echt flinke boezem hebt.
ik heb ze aan geschaft omdat ik een vergroting had gehad, maar nu draag ik ze niet meer eigenlijk.
Comment
-
Vanaf september te koop
De nieuwe sport BH van Marie Jo Intense!!Marie Jo lanceert Intense « Elle blogt
Klein beetje reclame voor waar ik werk mag wel héVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostWat een geweldige site die laatste! haha
Ik heb serieus 15minuten lang alle varianten zien bouncen
Weer eens wat anders dan schaapjes tellen voor het slapen gaan
trusten...Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-