Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik las laatst ergens dat bh dragen zorgt voor hangtieten, omdat ze niet meer gestimuleerd worden ofzo :P
Nee je moet ze lekker de hele dag los laten bengelen das 1 geen gezicht en 2 het is geen gezicht. Waarvoor denk je dat de BH's zijn??? 's nacht moet je m wel uit doen, anders krijg je inderdaad kneltieten. En er zijn ook beugel bh's alleen het nadeel daarvan is dat als de beugel los schiet ie in je borstbeen prikt en das erg pijnlijk
Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Ik heb dit topic van voor naar achter gelezen en het valt me op dat er zoveel heren reageren op een onderwerp dat zo overduidelijk een vrouwending is...
Ik heb dit topic van voor naar achter gelezen en het valt me op dat er zoveel heren reageren op een onderwerp dat zo overduidelijk een vrouwending is...
@Posseltje
Dat was echt een van je mest onzinnige reply's...
Ja kerel er zijn hier ook mannen die dingen weten over vrouwen he
Nee je moet ze lekker de hele dag los laten bengelen das 1 geen gezicht en 2 het is geen gezicht. Waarvoor denk je dat de BH's zijn??? 's nacht moet je m wel uit doen, anders krijg je inderdaad kneltieten. En er zijn ook beugel bh's alleen het nadeel daarvan is dat als de beugel los schiet ie in je borstbeen prikt en das erg pijnlijk
Relax, er werd alleen maar een onderzoek aangehaald, niet gezegd dat wij allemaal massaal onze bh's uit moeten doen (hoewel ik me kan voorstellen dat de poster dit wel hoopte ).
Wat betreft de beugels: Kwestie van fatsoenlijke kwaliteit kopen en ze niet tot in den treure blijven dragen als de naden allemaal al los gaan zitten, dan perforeert die beugel je borstbeen niet, nooit last van gehad iig
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment