borsthaar en ander haar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    lag hier toch echt wel ff van in een deuk :P zelf mijn zure scheten/ eiwitscheten/ toxic afval doet mijn haren niet wegbranden
    Inderdaad. Krijg alleen maar gaten in me boxer waardoor de rest van me broek vol loopt.

Er zijn al topics over geweest. Pagina 2 bovenaan zo'n beetje.

Comment

wil je overtollig haar weg hebben?? nooit scheren! komt harder terrug of trimme of epileren of harsen of laseren... en dan nu niet gelijk: IK BEN TOCH GEEN WIJF??? wie mooi wil zijn moet pijn lijden, (waarom denk je dat wielrenners gladde benen hebben)

ik heb borsthaar , veel zelfs of ik er mee zit? nee waarom.. houdt me lekker warm in de winter ahahaha
      HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
        wil je overtollig haar weg hebben?? nooit scheren! komt harder terrug of trimme of epileren of harsen of laseren... en dan nu niet gelijk: IK BEN TOCH GEEN WIJF??? wie mooi wil zijn moet pijn lijden, (waarom denk je dat wielrenners gladde benen hebben)

ik heb borsthaar , veel zelfs of ik er mee zit? nee waarom.. houdt me lekker warm in de winter ahahaha
        iig niet omdat ze het mooi vinden.

Comment

Omdat het een stel nichten is, maar als excuus nemen ze dat ze, als ze vallen, geen last van de haartjes hebben. Is natuurlijk bullshit, hoe vaak val je nou, maarja...
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Omdat het een stel nichten is, maar als excuus nemen ze dat ze, als ze vallen, geen last van de haartjes hebben. Is natuurlijk bullshit, hoe vaak val je nou, maarja...
            Bullshit. Wilrenners scheren hun benen helemaal zodat ze sneller worden. Al scheelt het maar een paal mili seconde of seconde weet ik veel. Ze doen er alles aan. Er zullen vast wel meer redenen zijn maar dit is het belangerijkste voor hun.

Comment

Disagree. Heb wat wielrenners in vriendenkring, en dit is wat ze vertellen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zwemmers scheren voor de snelheid wielrenners niet. Profs doen het voor het vallen (schaafwonden) en zodat ze makkelijker gemasseerd kunnen worden. Weet niet zeker, maar volgens mij vroeger ook omdat ze ingevette broekjes droegen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Disagree. Heb wat wielrenners in vriendenkring, en dit is wat ze vertellen.
                  Onmogelijk. Ik heb van meerdere wilrenners dit gehoord (in ermelo zijn er ook erg veel). Ik heb het op het nieuws gehoord en zelfs in de krant gelezen. Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat dat stukje van jou niet waar is want dat is het wel. Ook bij zwemmen heb je hetzelfde verhaaltje.

Steentje

Zwemmers ja, maar wilrenners ook!

Ik ga toch maar even weer zoeken. Want wie weet zit er een vergissing in het spel, en kan het maar zo dat ik er 100% naast zit.
                  Feit blijft, van de paar waar ik het hier heb gehoord. Zeggen ze dat dit goed samenwerkt met de extra snelheid. Zijn wel geen profs. Dat zeker niet.
                  Last edited by Nex-; 15-11-2008, 15:20.

Comment

Ok ik heb ze dus door elkaar gehaald inderdaad. Stom van me.
                    Mijn excuses Atta!

Zie hier.

In het peloton zie je geen wielrenners met harige benen rijden. Terwijl er toch genoeg mensen zijn die zeggen dat je sneller kan fietsen met haar op je benen. Er zijn twee andere redenen waarom de renners hun benen scheren. Ten eerste omdat de renners voor en na wedstrijden gemasseerd worden. Voor de masseur zijn gladde benen een stuk makkelijker te masseren dan behaarde benen. En de tweede reden is voor als renners vallen. Aan haren blijven vuil en stof makkelijker kleven en heb je een grotere kans op ontstekingen. En wat dacht je van de pleisters die op die wonden geplakt worden! Het is toch een stuk minder pijnlijk als zo'n pleister er af getrokken wordt en er zitten geen haren op je been die aan de pleister blijven plakken...

Dus met haren zouden ze zelfs sneller zijn?
                    Lol ik heb dit stukje van kidsplanet.

Mannen met krulhaartjes. lol Niet te glad scheren!

Voor mannen die krullend haar hebben is het echter belangrijk om niet te glad te scheren. Het risico van de dubbele en drievoudige mesjes is dat het haar naar binnen gaat groeien. Dit leidt dan tot een aseptische ontsteking en tot littekens.

- Wikipedia -
                    Last edited by Nex-; 15-11-2008, 15:25.

Comment

Excuses hoef je niet te maken hoor, we hebben hier toch geen oorlog. Zijn dus al lang en breed aanvaard.

sigpic

Comment

Ok, ik wet dat dit geen toegevoegde waarde heeft aan het topic... Maar:

Borsthaar:
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Borsthaar:
                          :s

Ben blij dat je liever konthaar hebt. :P

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            :s

Ben blij dat je liever konthaar hebt. :P

Met van die harde vast geplakte stukjes
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Borsthaar:
                              Wel ja...laat ons maar weer harsen. Weet je wel hoe pijnlijk dat is?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Wel ja...laat ons maar weer harsen. Weet je wel hoe pijnlijk dat is?
                                Dacht ik eerst ook maar is niet altijd zo. Benen bijvoorbeeld is het echt veel minder pijnlijk dan borst en buik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X