Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik scheer niks behalve mijn baard, hoofd, oksels en de schaamstreek (die trim ik voor de hygiene). De rest van de lichaamsbeharing, dus OOK op de benen, laat ik zitten.
Ik trim okselhaar ook. Vind het prettiger en beter staan. Vind het ook niks om een gordijn onder je armen te hebben. Heb het ook eens helemaal weggeschoren gehad, maar dat gaat weer te ver. Borstharen heb ik welgeteld twee, en dat is echt een speurtocht voor gevorderden, dus die laat ik mooi staan.
Benen, daar horen haren op. Die laat ik dus ook mooi staan. Geschoren benen bij een vent vind ik echt iets voor nichten. Of je moet on stage staan wellicht, maar anders: no way.
Zak en lul is gewoon gladgeschoren. Is uiteindelijk ook gewoon prettiger.
je zak en je sjakie scheren, dan is het morgen toch weer terug in stoppelvorm? Net zoals mun ass. As k die scheer s het morgen stoppelig..nog niks op gevonde:S
je zak en je sjakie scheren, dan is het morgen toch weer terug in stoppelvorm? Net zoals mun ass. As k die scheer s het morgen stoppelig..nog niks op gevonde:S
Na 3 dagen is het pas weer stoppels. Net zoals me baard en oksels. Dus scheer alles in 1x onder de douche.
Met een pincet trek ik alle haren er uit rond mijn tepels..
Het borsthaar...laat ik gewoon zitten!
Het is niet belachelijk veel, en het staat ook best mooi.
De rest scheer ik netjes bij, met mesje.
Omdat ik niet haar voor haar uit mijn zak ga trekken natuurlijk.
Dat is teveel werk..
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment