borsthaar en ander haar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

benen nee, hoort gewoon. just oksels.

Houden jullie overigens ook het stukje tussen de wenbrauwen netjes bij en onder de wenkbrauw?:P

Comment

Nope. Geen last van unibrow.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik scheer niks behalve mijn baard, hoofd, oksels en de schaamstreek (die trim ik voor de hygiene). De rest van de lichaamsbeharing, dus OOK op de benen, laat ik zitten.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Falstyr,

Ik trim mijn benen één keer in de zoveel tijd wat korter. Niet omdat ik een nicht ben zoals de mensen het hier zeggen, maar omdat ik een gruwelijke been beharing heb en ik dus geen zin heb in die langharige shit. Één keer in de zoveel tijd trim ik het dan ook tot een paar mm of zo. Groeit vanzelf wel weer aan. Scheren doe ik mijn benen niet. Er mag best wel wat op, maar het moeten geen gruwelijk behaarde poten worden. Vooral in de zomer is het wat prettiger. Die lange bossen haar op je benen zijn verrekte warm!

@dso

Aaah! Nu snap ik het ook wat beter. Je scheert dus de rest zoals de schaamstreek en dergelijke wel. Alleen je borst, benen niet etc. Oké dan! Gisteren dacht ik dus dat je helemaal niets bij hield, vandaar ook mijn reactie

Comment

Scheer gewoon alles behalve, hoofd, benen, en armen!
            Ik vind het niets al die haren...
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

idd ik scheer ook alles kaal weg ermee ba
              behalve mijn benen en mijn hoofd en mijn armen
              viez man een pluk onder je oksels
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Borsthaar zijn voor echte mannen (H)
                Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Ik trim okselhaar ook. Vind het prettiger en beter staan. Vind het ook niks om een gordijn onder je armen te hebben. Heb het ook eens helemaal weggeschoren gehad, maar dat gaat weer te ver. Borstharen heb ik welgeteld twee, en dat is echt een speurtocht voor gevorderden, dus die laat ik mooi staan.
                  Benen, daar horen haren op. Die laat ik dus ook mooi staan. Geschoren benen bij een vent vind ik echt iets voor nichten. Of je moet on stage staan wellicht, maar anders: no way.
                  Zak en lul is gewoon gladgeschoren. Is uiteindelijk ook gewoon prettiger.

je zak en je sjakie scheren, dan is het morgen toch weer terug in stoppelvorm? Net zoals mun ass. As k die scheer s het morgen stoppelig..nog niks op gevonde:S
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Valt best mee. En een beetje stoppels maakt toch niet uit?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                      je zak en je sjakie scheren, dan is het morgen toch weer terug in stoppelvorm? Net zoals mun ass. As k die scheer s het morgen stoppelig..nog niks op gevonde:S
                      Na 3 dagen is het pas weer stoppels. Net zoals me baard en oksels. Dus scheer alles in 1x onder de douche.

Comment

Met een pincet trek ik alle haren er uit rond mijn tepels..
                        Het borsthaar...laat ik gewoon zitten!
                        Het is niet belachelijk veel, en het staat ook best mooi.
                        De rest scheer ik netjes bij, met mesje.
                        Omdat ik niet haar voor haar uit mijn zak ga trekken natuurlijk.
                        Dat is teveel werk..

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Wijf! Zit niet zo te zeiken. Je bent een man of niet soms??
                          Echte kerels scheren gewoon met een groot kapmes joh

Comment

Zwaard.

sigpic

Comment

shit mijn borsthaar prikt , ik ga zo weer scheren.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

De rest scheer ik netjes bij, met mesje.
                                Omdat ik niet haar voor haar uit mijn zak ga trekken natuurlijk.
                                Dat is teveel werk..
                                denk dat het meer redenen hebben om niet uit je zak het haar trekken
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X