borsthaar en ander haar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knorreborre View Post
    ik laat alles staan wat de natuur mij gegeven heeft
    Same here

En als vrouwen dat niet leuk vinden, jammer dan. Ken er genoeg die wel van een beetje borsthaar houden, is mannelijk ^^
    1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

Ik laat alleen alles staan wat de natuur mij niet heeft gegeven. Dus synthol, silicone, Michael Jackson neus etc..

Comment

Originally posted by Knorreborre View Post
        ik laat alles staan wat de natuur mij gegeven heeft
        Originally posted by zatilla View Post
        Same here
        En als vrouwen dat niet leuk vinden, jammer dan. Ken er genoeg die wel van een beetje borsthaar houden, is mannelijk ^^
        VIES!!!!!!!!!!!!!!!! dus jullie zijn van die gasten als ze in het zwembad liggen, hun armen optillen er echt zo'n zwart gordijn hangt...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          VIES!!!!!!!!!!!!!!!! dus jullie zijn van die gasten als ze in het zwembad liggen, hun armen optillen er echt zo'n zwart gordijn hangt...
          Wijf! Zit niet zo te zeiken. Je bent een man of niet soms??
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus moet je maar een behaarde aap zijn? Ik vind het ook niet prettig als mijn vriendin niet geschoren is hoor.. En zij vind dat dus ook niet van mij..

Ik vind het niks in ieder geval.. Al die haren..

Comment

Originally posted by Jocv View Post
              Dus moet je maar een behaarde aap zijn? Ik vind het ook niet prettig als mijn vriendin niet geschoren is hoor.. En zij vind dat dus ook niet van mij..

Ik vind het niks in ieder geval.. Al die haren..
              Precies! Snap je misschien nu ook dat de mannen die geen zin hebben om te scheren en te harsen ook ziek worden van jullie gezever dat mannen MOETEN harsen omdat we er anders uitzien als viezerikken of apen??
              Dat soort opmerkingen zijn voor ons ook niet leuk!
              Ik heb een gore kuthekel aan scheren en harsen van mijn lichaam. Mijn ex stond er op dat ik dat dagelijks deed en ik haatte het met de dag meer en meer.
              Nu ik met marion ben zit ik beter in mijn vel omdat zij mij wel in mijn waarde laat. Ik heb geen hekel aan mijn eigen lichaamsbeharing dus laat ik het zo.

Comment

Ik had het geen behaarde aap moeten noemen, een verkeerde woordkeuze. Mijn excuus daarvoor. Zoals je het zo uitlegt kan ik het ook wel van de andere kant begrijpen.

Ik persoonlijk vind al die haren niks, en ik kan me voorstellen als je wat hariger aangelegd bent dat het dan een ramp is om bij te houden. Ik persoonlijk heb al bijna geen haar op mijn lijf. Mijn borst is zo kaal als iets, op die twee sprietjes na die ik er ooit uit ruk.

Maar goed.. Dit is een meningsverschil waar waarschijnlijk geen oplossing voor is. Ik vind het prettig als mijn vriendin en ik zelf geschoren zijn. Jij vind het geen probleem om wat haren op je lijf te hebben.

Dat is jou keuze

Comment

@ JocV

Idd...ik ben harig op mijn borst en het stoort me niet. Mijn vriendin is er dol op. We zijn gelukkig zo en dat is prima zo. Ik ben blij voor je dat jij en je dame er ook gelukkig mee zijn. Scheer ze

Comment

grasmaaier good2go
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Scheer het af en toe en af en toe ook niet.. alleen me baard moet ik scheren want dat PRIKTTTTTT

maar als ik daar geen zin in heb doe ik dat ook eg niet...
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

borsthaar laat ik staan , why?? lekker warm ahahaha nee flauw.. het hoort daar te zitten lekker boeien.. oksel haar en schaamhaar gaat er af dat kriebelt rug heb ik nix en benen armen raak ik niet aan
                        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Wijf! Zit niet zo te zeiken. Je bent een man of niet soms??
                          Verchil tussen haar en haar, sommige hebben er echt teveel hangen dat vind ik echt vies:$ maar das mij mening, en borsthaar heb je of heb je niet, maar nog vind ik okselhaar vies weet niet waarom :S maargoed, ieder zijn ding. ik trim het gewoon ^^

Comment

Ik trim okselhaar ook. Vind het prettiger en beter staan. Vind het ook niks om een gordijn onder je armen te hebben. Heb het ook eens helemaal weggeschoren gehad, maar dat gaat weer te ver. Borstharen heb ik welgeteld twee, en dat is echt een speurtocht voor gevorderden, dus die laat ik mooi staan.
                            Benen, daar horen haren op. Die laat ik dus ook mooi staan. Geschoren benen bij een vent vind ik echt iets voor nichten. Of je moet on stage staan wellicht, maar anders: no way.
                            Zak en lul is gewoon gladgeschoren. Is uiteindelijk ook gewoon prettiger.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor de wedstrijden oke maar ben gek op borst haar ,als mijn vriend het afscheert zal ik heel boos worden mjam ik had wel gelezen dat er meer terug komen .misschien een idee om toch afte scheren .
                              vrouwen behoren gewoon benen oksel en de rest te epileren basta is netjes en hygiene voor de mannen vind ik super sexy

Comment

Even voor de kerels.

Trimmen jullie de benen ook tot x aantal cm? Zit er aan te denken dat maar eens te gaan doen. Na al die jaren dat het begonnen is met groeien niks aan gedaan en voelt me steeds meer op dat het net als een slecht onderhouden sik is. Haren springen alle kanten op.

Ongeschoren borst is wel wennen, maar je ziet de spieren beter zitten en zo dus tja is het wel waard vind ik dan toch eindelijk. Heeft even geduurd hehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X