borsthaar en ander haar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Dacht ik eerst ook maar is niet altijd zo. Benen bijvoorbeeld is het echt veel minder pijnlijk dan borst en buik.

Heb je toevallig haar op je teen??? moet je dat is laten harsen.. dan gil je als een meid

voor de rest valt harsen indd wel mee.. op sommige plekken dan
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Lol, nee heb geen haar op mijn voeten, benen zijn wel vol... king kong style. Vind haren maar niks... borsthaar vind ik dan weer wel kunnen alleen ben ik dan weer helemaal kaal bij me bovenlijf (uitzondering armen).

Mocht ik ooit heel ver komen met dit sport en een goede sponsor heb gevonden mogen zij lekker dokken voor een dikke lazer behandeling voor benen. Hahaha, dacht het niet.

Comment

oksel - borst - kont haren ontharen met creme. zak haren en rondom gewoon epileren.

Ik heb enkel haar op mijn hoofd en benen voor de rest ben ik antie haar.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
          oksel - borst - kont haren ontharen met creme. zak haren en rondom gewoon epileren.

Ik heb enkel haar op mijn hoofd en benen voor de rest ben ik antie haar.
          Avatar van je doet me anders denken. Hehehe...

Comment

scheermesjessssss

en men vriendin doet me nek en men rug

Comment

Ik heb genoeg haar om alle leden hier in dit topic ervan te voorzien en ben er trots op. Het enige wat ik weghaal zijn mijn balharen en mijn oksels. Borst heb ik een klein beetje haar, mijn benen zijn een oerwoud en mijn armen lijken net de Haagse bos. Het is alleen klote met die pleisters, en jullie hebben het hier over hars gvd.

Comment

Originally posted by sihaco View Post
                Ik heb genoeg haar om alle leden hier in dit topic ervan te voorzien en ben er trots op. Het enige wat ik weghaal zijn mijn balharen en mijn oksels. Borst heb ik een klein beetje haar, mijn benen zijn een oerwoud en mijn armen lijken net de Haagse bos. Het is alleen klote met die pleisters, en jullie hebben het hier over hars gvd.

uhm moslim?? ik ben er zelf wel 1 , en ik zeg je eerlijk als moslim zijnde boeit het mij echt geen KK of ik een oerwoud op mijn benen hebt en een tropische regenwoud op mijn borst... mensen DAT HOORT !!! nu ook en 3000 jaar geleden hadden mannen dat ook, is normaal om lichaamshaar te hebben. ik vind het ook raar dat MANNEN het weghalen voor hun lol :S, doe je aan wedstrijden of iets in die richting dat het werkelijk belemmerd kan ik nog zeggen ok... maar voor je lol je lichaamshaar verwijderen why???? :S

en dan nog iets als je gaat scheren komt het dikker terug
                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sommige doen dat ook omdat ze het lelijk vinden of de vriendin dat niet goed vindt, zoals ik (omdat ik het lelijk vind). Moslims? Ik ken moslims die hun benen scheren, hun schaamstreek scheren, oksols scheren en wenkbrauwen epileren. Moslim of niet, je moet doen waar je je goed bij voelt. En niemand maar dan ook niemand doet het voor de lol. Je gaat toch ook niet bij je vriendin langs met een bos. Als ik vrijgezel ben laat ik wel alles staan, hehehe zoals nu dus.

Comment

schaam haar wrodt ook verwijderd en oksels ook dat MOET ook bro,... tegen hygiene vergeten bij te zeggen ik had het over benen borst rug etc... en tuurlijk er zijn ook homos die zeggen ik ben homo er zijn ookk moslims die achter de raam staan.. ieder volk ieder goddienst heeft rotte appels en ieder mens intepeteerd zijn GELOOF ook hoe hij of zij dat wilt. maar ik zeg er wel bij dat het NIET HOORD ...

ander voorbeeld± iedere christelijke moet gedoopt worden en wordt vqan je verwacht elke zondag naar de kerk te gaan .. wordt ook niet altijd gedaan
                    Last edited by sickno; 22-11-2008, 16:38.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                      Ander voorbeeld iedere christen moet gedoopt worden en er wordt van je verwacht elke zondag naar de kerk te gaan. Wordt ook niet altijd gedaan.
                      Is niet waar. Christenen hoeven voor zover ik weet niet gedoopt te worden, ze hoeven ook niet perse naar de kerk te gaan. In andere woorden... ze zijn vrij. Kan ook zijn dat ik het fout heb.

Comment

Originally posted by sickno View Post
                        schaam haar wrodt ook verwijderd en oksels ook dat MOET ook bro,... tegen hygiene vergeten bij te zeggen ik had het over benen borst rug etc... en tuurlijk er zijn ook homos die zeggen ik ben homo er zijn ookk moslims die achter de raam staan.. ieder volk ieder goddienst heeft rotte appels en ieder mens intepeteerd zijn GELOOF ook hoe hij of zij dat wilt. maar ik zeg er wel bij dat het NIET HOORD ...

ander voorbeeld± iedere christelijke moet gedoopt worden en wordt vqan je verwacht elke zondag naar de kerk te gaan .. wordt ook niet altijd gedaan
                        Is niet waar. Christenen hoeven voor zover ik weet niet gedoopt te worden, ze hoeven ook niet perse naar de kerk te gaan. In andere woorden... ze zijn vrij. Kan ook zijn dat ik het fout heb.

bro .. ahahha ZELFS ALS CHRISTEN HEB JE PLICHTEN

Comment

Noem ze dan eens op en zet de bronnen hier neer. In plaats van lachen en je eigen ding moet je met echte bronnen komen waar duidelijk in staat dat je die plichten hebt. Ik zeg niet dat het niet zo is. Wat je zegt kan heel goed kloppen.

Comment

Noem ze dan eens op en zet de bronnen hier neer. In plaats van lachen en je eigen ding moet je met echte bronnen komen waar duidelijk in staat dat je die plichten hebt. Ik zeg niet dat het niet zo is. Wat je zegt kan heel goed kloppen.

Als je gelooft dat de Heer voor je is gestorven en opgestaan dan ben je behouden en wedergeboren.
                            Een nieuwe schepping .
                            Gedoopt betekent éénwording met....dus je bent één in en met Christus.

Dan ga je de Bijbel bestuderen en de Heilige Geest zal je daarin leiden.

Dood en opstanding wordt zichtbaar gemaakt door de waterdoop en de Bijbel leert dat je daarmee God rechtvaardigt.
                            Het is een getuigenis van wat je daarvoor gekozen hebt.
                            Hem te volgen in de wedergeboorte.

Doop is geen ritueel, dat kan zo ergens in een meer met een aantal gelovigen.
                            Je wordt gedoopt op grond van je geloof en in de Naam van Jezus Christus.

BRON: www. christen-forum.nl

Comment

Als je echte christenen kende zou je weten dat je nu onzin uit zit te kramen kameraad.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Als je echte christenen kende zou je weten dat je nu onzin uit zit te kramen kameraad.
                                Ik ben een christen, mijn hele famillie is christelijk en ik ken bijna alleen maar christenen.

Aan de andere kant, het boeit me allemaal niet zo. Ik ga niet meer naar de kerk etc dus kan mezelf ook geen echte christen meer noemen. En waarom kraam ik onzin uit? Ik zeg toch dat hij gelijk kan hebben? Want ik heb me daar niet in verdiept. Ik praat er ook nooit over met famillie of vrienden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X