Ik neem 3 maal daags 3 biergist tabletten in bij de maaltijd. Ook gebruik ik een goede scrubcreme.
Huidverzorging
Collapse
X
-
Zoek gewoon eerst eens op wanneer je het krijgt. Mijn huid gaat enorm achteruit als ik moe ben, of teer op caffeine. Op de een of andere manier zorgt gewoon vitamine C ook dat het beter blijft (zal wel temaken hebben met als je weerstand achteruit gaat, het ook energie vreet).
Een paar bekende fabels,
Tandpasta: Verstopt de boel alleen maar van
Alcohol/zeep; Als je dat op je hele kop smeert (of andere uitdrogende producten) gaat je huid extra zn best doen om niet uit te drogen. Gevolg is dat je extra talg erbij hebt.
Overvloed aan zon; werkt eerst goed (2 dagen oid) daarna hetzelfde als zeep/alcohol. Alleen bij een bruine huid vallen dingen minder op, maar wil niet zeggen dat ze er ook minder zitten.
Biergist, vitamine c, genoeg rust, genoeg groente, serum van kruitvat, niet stressen. Dat zijn de dingen die bij mij het beste werken.
Comment
-
Heb een tijdje chocola gegeten. Niet meer doen. Niet structureel in ieder geval. Is overigens een bekende bij velen.
Heb ook wel eens die tandpasta geprobeerd, had net zo goed er spuug op kunnen smeren, had ook niks geholpen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Puistjes, ik heb er zelf niet veel last van, maar ik stoor me er wel aan. Mensen kunnen zeggen dat het vanzelf weg gaat, maar ik kan er heel erg onzeker van worden. Het beinvloed mijn humeur!
Ik had zelf het idee dat het aan een bepaald soort voedsel komt. Ik zat toen nog niet aan een voedselschema en ben toen de hele week vast gaan eten. Dus elke dag hetzelfde en dat een week lang. Na een week kijken of het beter was en toen bepaalde voeding weg gelaten. Ik heb echt alles geprobeert, maar ben er nooit helemaal vanaf gekomen. Wel merkte ik dat ik van Melk, Suiker, Pizza, Saus, Cola "meer" puistjes kreeg en ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan.
Probleem bij de huisarts dat ze vele verschillende middelen hebben, maar alleen om het te verhelpen en niet te voorkomen. Dit is voor mijn geen optie dus.
Tips zoals biergist, gezicht deppen met drogen inplaats van wrijven, veel water, niet krabben, tandpasta, aardappelschil, zon etc. werkte niet zoals ik zou willen. Het is bij mij nooit weg gegaan en ik ben inmiddels 28.
Ook heb ik getest door elke dag chocolade te eten en het werd echt niet erger. Elk lichaam reageerd anders op voedsel en je moet het zelf ontdekken ben ik bang. Echter heb ik nu niet meer het idee dat het door een bepaald soort voedsel komt.
Acne is ook de grootste rede waarom ik nog niet aan de AS zit. Ik ben als de dood dat ik er dan helemaal onder komt te zitten.
Comment
-
Het is nooi echt bewezen dat acné door bepaalde voedingsmiddelen zou worden veroorzaakt.Meestal is acné een teken dat de hormoonhuishouding niet helemaal op orde is,bij vrouwen vaak een te hoog testerongehalte (hoe dit zit bij mannen..?).
Probeer om je huid te reinigen met een reinigingsmelk en een lotion of tonic.Kies bij voorkeur milde verzorgingsproducten en die niet comedogeen (porien verstoppend) zijn.Daarna kan je je huid weer hydrateren met een creme.
Helpt dit niet,ga dan eens naar de dermatoloog.Ik heb er zelf ook heel veel last van gehad,maar mijn huid is gelukkig 'rustiger' dan ooit .
Comment
-
Originally posted by Mike1989 View PostPuistjes, Lastig! Ik heb een goede tip !! Stop met het drinken van melk, staat er bekend om dat dat een grote oorzaak is van puistjes omdat er een hormoon in zit!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk neem aan dat het gewoon een overschot aan eiwitten is die de puisten veroorzaakt. neem gwoon biergist en drik gewoon je melkje.
niet met zeep.
en met lauw water, geen koud of heet.
acne gaat ook niet op de een op andere dag over. kan maanden of zelfs jaren duren.
en als je naar de dokter gaat, zeg dan dat je alles al hebt geprobeerd, dan zal die waarschijnlijk niet met het lichtste middel aankomen schijten.
zou ook geen cremes gaan gebruiken, laat je porien alleen maar verstopt raken en wordt het alleen maar erger.
en als jij lichte vorm van acne hebt wilt benzylperoxide ook wel helpen, kun je zo bij de apotheek halen.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postof ga gewoon naar de dokter, die schrijft je wel iets voor, chlorella erbij en afwachten en je huid wassen/schrubben.
niet met zeep.
en met lauw water, geen koud of heet.
acne gaat ook niet op de een op andere dag over. kan maanden of zelfs jaren duren.
en als je naar de dokter gaat, zeg dan dat je alles al hebt geprobeerd, dan zal die waarschijnlijk niet met het lichtste middel aankomen schijten.
zou ook geen cremes gaan gebruiken, laat je porien alleen maar verstopt raken en wordt het alleen maar erger.
en als jij lichte vorm van acne hebt wilt benzylperoxide ook wel helpen, kun je zo bij de apotheek halen.
Comment
-
-
Originally posted by Patricia86 View PostZoek gewoon eerst eens op wanneer je het krijgt. Mijn huid gaat enorm achteruit als ik moe ben, of teer op caffeine. Op de een of andere manier zorgt gewoon vitamine C ook dat het beter blijft (zal wel temaken hebben met als je weerstand achteruit gaat, het ook energie vreet).
Een paar bekende fabels,
Tandpasta: Verstopt de boel alleen maar van
Alcohol/zeep; Als je dat op je hele kop smeert (of andere uitdrogende producten) gaat je huid extra zn best doen om niet uit te drogen. Gevolg is dat je extra talg erbij hebt.
Overvloed aan zon; werkt eerst goed (2 dagen oid) daarna hetzelfde als zeep/alcohol. Alleen bij een bruine huid vallen dingen minder op, maar wil niet zeggen dat ze er ook minder zitten.
Biergist, vitamine c, genoeg rust, genoeg groente, serum van kruitvat, niet stressen. Dat zijn de dingen die bij mij het beste werken.
Zon is ook gewoon goed (als het niet te veel is) omdat het dan ook wat uitdroogt.
Heb nu mijn shakes van melk veranderd naar water en merk nu al dat rug/borst plekken er stukken beter uitzien.
EDIT: Zoals unknown zegt geloof ik ook wel dat het nogal agressief spul kan zijn. Soms erg droge huid na het eraf wassen, wassen met lauw water dus en niet heel warm. Plus als het op je kleren etc. komt dan bleekt het meteen. Smeer het zelf ook niet te dik op trouwens.
Ik kan het zelf als ik heel dicht bij de spiegl kom maar het valt totaal niet op dat je huid idd wat gladder en strakker is. Veel beter dan een puistbaard of nog erger een gezicht vol deuken (mensen die puistjes hadden maar er niks tegen deden, heb zovaak medelijden met die lui en denk dan van.. had je vroeger moeten ingrijpen!)Last edited by little; 06-04-2009, 13:54.
Comment
-
ff naar de dokter toe, die stuurd je wel door naar de huidarts
en die ziet meteen wat het is, en schrijft je meestal een wondermiddel voor
die 9 van de tien x ook echt helpt, spreek uit eigen ervaring
niet van alles blijven proberen kan nooit niet goed zijn voor je huid
succes met wat je kiestPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment