Gyno? Geen Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno? Geen Gyno?

Simpele vraag: Gyno?
    Attached Files

Je moet voelen of je een harde schijfvormigdingplek rond je tepel hebt.
    Last edited by Patricia86; 07-05-2009, 22:01.

Comment

Mijn idee, ja

Als ik kijk hoe weinig spiermassa je hebt in vergelijking met borst (en nu al kuurt wel te verstaan) dan zou of borst compleet buiten proporties zijn en hele slechte genen, imo dan) of het is gyno
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Mijn idee, ja

Als ik kijk hoe weinig spiermassa je hebt in vergelijking met borst (en nu al kuurt wel te verstaan) dan zou of borst compleet buiten proporties zijn en hele slechte genen, imo dan) of het is gyno
        Ik kuur niet...

Als het Gyno is, wat kan ik eraan doen? Alleen operatie?

Tepels zijn overigens niet gevoelig en kan ook niet echt een "schijf" voelen, maar is moeilijk. Nog nooit gevoeld dus weet niet precies "wat" ik moet voelen :X
        Last edited by Unknown; 07-05-2009, 22:03.

Comment

http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...-nolvadex.html

Wat is dat dan ?

Voro zover ik weet is gyno alleen operatief te verwijderen als je er te laat bij bent met nolva etc, maar wacht maar even op antwoord van iemand die het zeker weet
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hmm, zet je vingers op de rand van je tepel en knijp er dan eens in. Als je dan een grote schijf voelt is het mogelijk gyno. Heb het zelf ook gehad. Kon het bij mij goed zien vanuit een zij-aanzicht, was echt een tietje zeg maar. Er staat wel ergens iets op het forum mbt medicijnen die de gyno zouden kunnen laten verdwijnen (meende ik). Heb het zelf operatief laten doen.

Comment

Gyno:

Comment

Originally posted by tums View Post
                Hmm, zet je vingers op de rand van je tepel en knijp er dan eens in. Als je dan een grote schijf voelt is het mogelijk gyno. Heb het zelf ook gehad. Kon het bij mij goed zien vanuit een zij-aanzicht, was echt een tietje zeg maar. Er staat wel ergens iets op het forum mbt medicijnen die de gyno zouden kunnen laten verdwijnen (meende ik). Heb het zelf operatief laten doen.
                Hoe groot zou het moeten zijn? 1CM ongeveer? Bij 1 tepel kan ik wel iets van een "bobbeltje" voelen van een halve CM, maar bij de andere eigenlijk helemaal niets.

Comment

Zo'n klein bobbeltje heb ik nu ook nog. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, het was hier echt een forse schijf wat je vast kon pakken, heel wat groter dan de tepel zelf. Je kan desnoods altijd nog, mits je het niet vertrouwd, een bezoekje plegen aan je huisarts.

Comment

Kan ook gewoon bovengemiddelde vetopslag rond je borst zijn (veel circulerend oestrogeen).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gok gewoon op vet..

Comment

Ziet er nou niet echt uit als gyno maar goed je kan het altijd vragen bij de huisarts.
                        Who's the Chef

Comment

gyno doet pijn als je er met 2 vingers op drukt. is een dikke schijf van een euro tot 2 euro groot. als het gyno is dan weet je het meteen. dan twijfel je niet. het ziet er ook niet raar uit.
                          dus mijn opinie: geen gyno
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ok, goed om te horen :P

Ik ga nog harder werken aan mijn BF. De weegschaal zegt nu 19%

Comment

wat is gyno eigenlijk??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X