Simpele vraag: Gyno?
Gyno? Geen Gyno?
Collapse
X
-
Je moet voelen of je een harde schijfvormigdingplek rond je tepel hebt.Last edited by Patricia86; 07-05-2009, 22:01.
-
Mijn idee, ja
Als ik kijk hoe weinig spiermassa je hebt in vergelijking met borst (en nu al kuurt wel te verstaan) dan zou of borst compleet buiten proporties zijn en hele slechte genen, imo dan) of het is gynoThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostMijn idee, ja
Als ik kijk hoe weinig spiermassa je hebt in vergelijking met borst (en nu al kuurt wel te verstaan) dan zou of borst compleet buiten proporties zijn en hele slechte genen, imo dan) of het is gyno
Als het Gyno is, wat kan ik eraan doen? Alleen operatie?
Tepels zijn overigens niet gevoelig en kan ook niet echt een "schijf" voelen, maar is moeilijk. Nog nooit gevoeld dus weet niet precies "wat" ik moet voelen :XLast edited by Unknown; 07-05-2009, 22:03.
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...-nolvadex.html
Wat is dat dan ?
Voro zover ik weet is gyno alleen operatief te verwijderen als je er te laat bij bent met nolva etc, maar wacht maar even op antwoord van iemand die het zeker weetThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Hmm, zet je vingers op de rand van je tepel en knijp er dan eens in. Als je dan een grote schijf voelt is het mogelijk gyno. Heb het zelf ook gehad. Kon het bij mij goed zien vanuit een zij-aanzicht, was echt een tietje zeg maar. Er staat wel ergens iets op het forum mbt medicijnen die de gyno zouden kunnen laten verdwijnen (meende ik). Heb het zelf operatief laten doen.
Comment
-
Originally posted by tums View PostHmm, zet je vingers op de rand van je tepel en knijp er dan eens in. Als je dan een grote schijf voelt is het mogelijk gyno. Heb het zelf ook gehad. Kon het bij mij goed zien vanuit een zij-aanzicht, was echt een tietje zeg maar. Er staat wel ergens iets op het forum mbt medicijnen die de gyno zouden kunnen laten verdwijnen (meende ik). Heb het zelf operatief laten doen.
Comment
-
Zo'n klein bobbeltje heb ik nu ook nog. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, het was hier echt een forse schijf wat je vast kon pakken, heel wat groter dan de tepel zelf. Je kan desnoods altijd nog, mits je het niet vertrouwd, een bezoekje plegen aan je huisarts.
Comment
-
Kan ook gewoon bovengemiddelde vetopslag rond je borst zijn (veel circulerend oestrogeen)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
gyno doet pijn als je er met 2 vingers op drukt. is een dikke schijf van een euro tot 2 euro groot. als het gyno is dan weet je het meteen. dan twijfel je niet. het ziet er ook niet raar uit.
dus mijn opinie: geen gynoeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-