Gyno? Geen Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tratturi View Post
    wat is gyno eigenlijk??
    Borstvorming bij mannen, zie ook de vorige posts voor plaatjes.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Kan ook gewoon bovengemiddelde vetopslag rond je borst zijn (veel circulerend oestrogeen).
      Idd dat heb ik ook,
      Ook is dit vet best moelijk weg te krijgen vind ik.
      Je kunt zelfs nog met een laag bf van 8% er nog
      zichtbaar last van hebben

Comment

ik ben altijd heel dik geweest
        ik had een bf van 28,7 %
        het is nu 18,4%
        ik had echt tieten om het zo te zeggen
        gelukkig is het al een heel stukk minder geworden
        ik vraag me alleen af of je het helemaal weg kan trainen
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

noem me een newbie...maar ik dacht dat je alleen zorgen hoefde te maken voor gyno als je kuurde???
          Als naturel krijg je daar toch niet snel last van? Omdat TS zegt dat hij niet kuurt
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ja okeej
            maar het is een hoop vet:S
            maar mijn bovenkantborst is hard en dan zie je er gewoon wat onderhangen:S

Comment

Gyno is veelal oestrogeen gerelateerd. En als je van nature een hoog oestrogeen hebt, kun je dus zeker borstvorming krijgen. Dat kan je hebben van nature, of door het zuipen van veel bier, of door andere oorzaken.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dan denk ik dat ik veel oestrogeen heb:S
                gelukkig wordt het minder , is het mischien handig om novedex xt te gebruiken
                kreeg het laatst bij z'n pakketje van gaspari maar weet niet zeker of ik het moet nemen
                wil er graag vanaf

Comment

Het is mogelijk dat het helpt, maar ik zou er niet echt veel op in zetten. Proberen kan geen kwaad echter.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

nou dan ga ik hem denk vanavond meteen gebruiken
                    hij staat er nou toch al een tijdje
                    ik laat wel weten of het werkt

Comment

Ik denk ook dat je op die plaats gewoon veel vetopslag hebt. Ik heb het ook. Indien je zekerheid wilt, zul je naar de radioloog moeten gaan voor een echografie.

GeneralIx zei dat bovengemiddelde vetopslag rond de borst komt door veel circulerend oestrogeen. Zouden oestrogeen-blokkers dan kunnen helpen (ook al bestaat het enkel uit vet)?
                      Last edited by lor1; 12-06-2009, 08:29.

Comment

Ik zie even een kapitale fout van mij. Ik doe het voorkomen dat het hier gyno betreft, maar dat is niet het geval. Dit is pseudo-gyno. Echte gyno is een bovenmatige ontwikkeling van de melkkliertjes, dit is gewoon een bovenmatige vetopslag.

Dat rechtgezet hebbende: ik zou niet weten of oestrogeenblokkers (SERM's) hiertegen zouden helpen. Van een AI zou ik het wel snappen.

sigpic

Comment

gen weet jij mischien of ik novedex ook overdag kan nemen
                          want ik nam het en merkte dat ik me vanacht opgefokt voelde , zou dit ook voor het trainen kunnen

Comment

Kan je gewoon bij het ontbijd nemen hoor geen probleem.
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                              noem me een newbie...maar ik dacht dat je alleen zorgen hoefde te maken voor gyno als je kuurde???
                              Als naturel krijg je daar toch niet snel last van? Omdat TS zegt dat hij niet kuurt
                              Niet snel maar kan wel.
                              Niks ernstigs hoor.
                              Als je er echt last van hebt kan je het weglaten halen.
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                                kreeg laatst bij z'n pakketje van gaspari maar weet niet zeker of ik het moet nemen
                                wil er graag vanaf
                                krijg je tegenwoordig novedex gratis mee bij supplementen?
                                moet niet gekker worden, of verkopen ze dat ook al los in de supps winkels..
                                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X