Puisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puisten

Hallo leden sorry dat ik alweer een topic aanmaak voor puisten. Maarja ik heb vorige week op aanraden van jullie biergist tabletten gekocht nouja BIONAL huidrijn want daar zit 120mg biergist in en ook nog zin ijzer en biotine schijnt nog beter te zijn zij die vrouw bij de drooggist.Ik had trouwens alleen last van puisten op me buik.ongeveer 10 ofzo maarja nu 1 week later dat ik al 3 x per dag die tabletten genomen heb heb ik er opeens veel meer?? hoort dit bij de werking iemand ervaring mee of?? ik ga vanaf vandaag ook stoppen met me whey shake al hoewel ik helemaal niet veel eiwitten neem alleen 1 shake na het trainen.Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Thanks

Bij je buik? Waar bij je buik? Bij je broekrand? Bij je knoop? Bij je evt haar?
    En ja, dat is een serieuze vraag.

Comment

om navel heen echt parra waarom gebeurt dit in de zomer??

Comment

Zweet? Allergische reactie op je knoop?

Comment

wat bedoel je met knoop???

Comment

Broekknoop (sluiting van je broek hé)
            ofwel het bepaalde metaal van in je riem.. een mens kan aan veel een allergie hebben.
            of stress misschien al dacht ik dat dit bubbels op je borst en bovenbuik zijn.
            Als dit blijft vermenigvuldigen zal je het moeten laten onderzoeken hé.

Comment

Jup dat van die knoop had ik vroeger ook vaak! Beetje nagellak er overheen deed wonderen
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hey mensen ik kom even terug op dit topic omdat ik nu 2 weken gestopt ben met whey shakes en zuivel en biergist tabletten. Ik heb nu geen last van puisten meer dus ik vraag me nou af waar het aanligt aan de zuivel of de eiwitten? Ik had ook iets gehoord over een iso shake ofzo? Iemand zij dat op het forum alleen ben de naam kwijd. Ze zijn duurder maar allergie vrij ofzo? Dan ga ik die wel kopen en kijken hoe het dan gaat.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                  Hey mensen ik kom even terug op dit topic omdat ik nu 2 weken gestopt ben met whey shakes en zuivel en biergist tabletten. Ik heb nu geen last van puisten meer dus ik vraag me nou af waar het aanligt aan de zuivel of de eiwitten? Ik had ook iets gehoord over een iso shake ofzo? Iemand zij dat op het forum alleen ben de naam kwijd. Ze zijn duurder maar allergie vrij ofzo? Dan ga ik die wel kopen en kijken hoe het dan gaat.
                  Zoals Falstyr al eerder had gezegd: doordat je lichaam meer eiwitten dan normaal krijgt raakt het lichaam een beetje in de war en gaat zo de overtollige dingen uitscheiden (in de vorm van puistjes).

Zelf had ik jaren ernstige acne. Sommige plekken op je lichaam zijn wat gevoeliger daarvoor dan andere. Je huid bij je navel is waarschijnlijk wat gevoeliger / vatbaarder hiervoor. Doordat je broek eroverheen gaat, raken de talgkliertjes geirriteerd en kunnen er kleine ontstekingen ontstaan; zogenaamde Yellowheads ( puistjes met een glanzende gele kop ). Probeer iets van een hemd of een onderbroek tussen jouw gevoelige huid en de broek te doen om eventuele irritatie te voorkomen.

Als je dan nog steeds last er van hebt kun je het beste langs de huisarts gaan.

Succes
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                    Zoals Falstyr al eerder had gezegd: doordat je lichaam meer eiwitten dan normaal krijgt raakt het lichaam een beetje in de war en gaat zo de overtollige dingen uitscheiden (in de vorm van puistjes).

Zelf had ik jaren ernstige acne. Sommige plekken op je lichaam zijn wat gevoeliger daarvoor dan andere. Je huid bij je navel is waarschijnlijk wat gevoeliger / vatbaarder hiervoor. Doordat je broek eroverheen gaat, raken de talgkliertjes geirriteerd en kunnen er kleine ontstekingen ontstaan; zogenaamde Yellowheads ( puistjes met een glanzende gele kop ). Probeer iets van een hemd of een onderbroek tussen jouw gevoelige huid en de broek te doen om eventuele irritatie te voorkomen.

Als je dan nog steeds last er van hebt kun je het beste langs de huisarts gaan.

Succes
                    ja ik zal het is proberen maar ga denk ik ook effe langs de huis arts.Alleen ik hoor van veel dat die puisten na 2 weken weg zijn als je whey shake drinkt maar ik denk gewoon dat ik er allergie heb ofzo

Comment

Ik denk zelf dat ik maar een isopure shake ga kopen kijken of dat wel helpt want heb toch eiwitten nodig.

Comment

haha ik ga deze zeker kopen:P

Welke gebruiken? Whey isolaat of whey concentraat?

Wanneer u alle informatie die bovenstaand genoemd wordt heeft gelezen, reist de vraag, welke whey moet ik nu nemen? Aan de plus kant, is de whey isolaat zuiverder, maar het kost ook meer. De meeste eiwitpoeders zijn meestal al concentraat gemengd met een beperkt percentage isolaat. Naar onze mening is het gebruik van isolaat whey alleen nuttig voor mensen die alleen het beste voor hun lichaam willen. Voor een gemiddelde sporter is een whey concentraat al meer als voldoende. Voor mensen die graag vet willen verliezen, alsmede sporters die willen dalen in vetpercentage voor een wedstrijd kan whey isolaat een steun in de rug geven vanwege zijn lage vet- en koolhydraatgehalte.
                        PS: als u allergisch voor lactose bent, is whey isolaat wellicht altijd een betere optie aangezien het minder lactose bevat.

Comment

Lactose gevoelig ?(koemelk allergie) geen zuivel meer.. heb ik ook last van
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

scheer je mss beetjeuhmm.. krom? tegen de haartjes in??

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              scheer je mss beetjeuhmm.. krom? tegen de haartjes in??
                              ja man maar ik wist niet dat dat het veroorzaakte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X