Wat tegen haaruitval..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha

nee het is ook geen groot probleem maar vind het niet bepaald sexy nu er opeens haar op me schouders gaan groeien
    en de pubertijd op me 23ste? dat denk ik niet
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
      haha

nee het is ook geen groot probleem maar vind het niet bepaald sexy nu er opeens haar op me schouders gaan groeien
      en de pubertijd op me 23ste? dat denk ik niet
      gelukkig bestaan er scheer mesjes

NEX kut voor je man, ik weet verder niks wat helpt daar tegen

anders had ik het je graag verteld

kan je alleen sterkte wensen, je zou het aan een kapper kunnen vragen maby
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bij mij is het precies andersom.
        er begint overal haar de groeien op me lichaam.
        wat moet ik daar van denken dan?
        Dat je ouder wordt?
        Je moet wel WILLEN

Comment

Originally posted by HG82 View Post
          Dat je ouder wordt?
          dacht je dan je dan juist kaal en grijs werd
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Ik begon een jaar of 7 geleden ook kaal te worden. Toen was er een gozer die werd het ook. Hij heeft toen pillen gehaald in Belgie, die zijn hier niet te verkrijgen. Dat zijn hormonenpillen.
            Op een gegeven moment begon het weer te groeien. En nu heeft hij een flinke bos.
            Als bijwerking gaf het wel een minder libido.
            Misschien zijn ze daar ook wel niet meer te verkrijgen.

*zit als een gek te googlen maar kan er niets meer over vinden*

Comment

bij mij is het precies andersom.
              er begint overal haar de groeien op me lichaam.
              wat moet ik daar van denken dan?
              Originally posted by quibus View Post
              pubertijd
              Je trapt echt mijn open deurtje in baas.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat ook schijnt te werken is minoxidil.. Ikzelf ben 21 en al behoorlijk kaal (flinke inhammen en erg dun haar). Ik had geen zin om veel geld uit te geven aan mijn uitstel van executie dus ik heb de tondeuse gepakt en dat was het beste wat ik in jaren heb gedaan Staat me een stuk beter dan ik had verwacht en ik hoef me nergens meer druk om te maken.
                Weet niet of je al eens je haar hebt gemillimeterd of gladje kaal hebt geschoren, maar het is misschien het proberen waard? Bespaard je in ieder geval duizenden euro's (want ze melken de kalende man echt uit :P )

Succes ermee!

Comment

kans is dat dit een nare bijwerking is van het kuren.

In mijn ervaring helpt geen middel echt goed. Als ik in die situatie zat zou ik gaan sparen voor haarimplantatie. Heeft een vriend van me en je ziet bijna geen verschil
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Ik zelf heb ook al redelijke inhammen en ben vrij jong (21). Ik milimeter gewoon mijn haar, en het staat me goed. Als je er geen hoofd voor hebt dan is het echt erg lastig als je inhammen of een "eilandje" achterop krijgt..

Als je naar de dokter gaat voor die pillen, wordt dan dat gewoon vergoed? en helpt het eigenlijk wel?

@ bilo: Die vriend van je, bedoel je dat je geen verschil zie dat het is gedaan (dus nog steeds even kaal) of bedoel je dat je geen verschil ziet met mensen die geen transplantatie hebben gedaan?

Comment

Kaalheid aan je vaders kant van de familie maakt niet uit. Kijk naar de vader van je moeder, als die kaal is dan is de kans groot dat jij het ook wordt.
                      Op een of andere manier krijg je het via je moeder.... Het is een hormonen kwestie.

Zelf ben ik vanaf mijn 18e aan het kaal worden. Zwaar kut is dat. Ik heb het er ook lange tijd moeilijk mee gehad, maar nu kan ik het redelijk accepteren.

Ik heb vroeger wel eens nagedacht over finesterine, maar men zegt dat dat spul nadelig zou kunnen werken op je zaadproductie. En ik wil toch wel graag kids, dus heb dat niet aangedurft.

Hoe lastig het ook klinkt, of milimeteren of proberen te accepteren.

Comment

inderdaad, wees aan de andere kant bij dat je voor de rest gezond bent.. Gewoon je kop milimeteren, vinden de meeste dames nog leuk ook

Comment

Mijn ervaring leert dat er geen zak teen te doen is en hoe klote het ook is en ik het ook vond.
                          Accepteren is uiteindelijk het beste.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by mark_dude View Post
                            Kaalheid aan je vaders kant van de familie maakt niet uit. Kijk naar de vader van je moeder, als die kaal is dan is de kans groot dat jij het ook wordt.
                            Op een of andere manier krijg je het via je moeder.... Het is een hormonen kwestie.
                            Nee, als het is zoals jij het zegt, is het een chromosomenkwestie, en zit kaalheid op het x-chromosoom.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Boef View Post
                              inderdaad, wees aan de andere kant bij dat je voor de rest gezond bent.. Gewoon je kop milimeteren, vinden de meeste dames nog leuk ook
                              Ik heb daar geen kop voor kerel. Zo wil ik er echt niet bij rond lopen en dat willen de dames ook niet.

Ik wacht het nog een jaartje af... mocht ik dan zien dat ik duidelijk kaal aan het worden ben zal ik meteen ingrijpen.

Wellicht ook handig om alvast mee te doen aan de loterij?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Nee, als het is zoals jij het zegt, is het een chromosomenkwestie, en zit kaalheid op het x-chromosoom.
                                Klopt. Typefoutje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X