Wat tegen haaruitval..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Ik heb daar geen kop voor kerel. Zo wil ik er echt niet bij rond lopen en dat willen de dames ook niet.

Ik wacht het nog een jaartje af... mocht ik dan zien dat ik duidelijk kaal aan het worden ben zal ik meteen ingrijpen.

Wellicht ook handig om alvast mee te doen aan de loterij?

Ga gewoon naar een dermatoloog man, ik heb ook problemen met mijn haar en slik nu al 3 jaar finasterine en het werkt dus gewoon echt.. haar is dikker en gezonder en de uitval is gestagneerd

Comment

menodixil werkt super,smorgens bij het opstaan in je haren spuiten en klaar.
      Ik krijg nu ook kleine in hamen ,dat acepteer ik niet.
      Dus als men een klein beetje eidel is is zorgt men daar voor ook vind ik.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
        Mijn ervaring leert dat er geen zak teen te doen is en hoe klote het ook is en ik het ook vond.
        Accepteren is uiteindelijk het beste.
        Was in mijn geval ook het beste. Michael Jordan zei uiteindelijk: if you can't beat them..join them! En daarna schoor hij zijn hoofd helemaal kaal. Ik deed dat toen ook maar. Droeg voor die tijd altijd een baseball cap. Nu voel ik me een stuk zekerder.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          Ga gewoon naar een dermatoloog man, ik heb ook problemen met mijn haar en slik nu al 3 jaar finasterine en het werkt dus gewoon echt.. haar is dikker en gezonder en de uitval is gestagneerd
          Zal eens kijken voor een afspraak met de dermatoloog. Liever op tijd aan de bel trekken inderdaad.

Heb al anti-haaruitval shampoo gehaald. Geen idee of het helpt maar proberen kan geen kwaad.

Comment

Zal eens kijken voor een afspraak met de dermatoloog. Liever op tijd aan de bel trekken inderdaad.
            ja inderdaad.. ik was er ook op tijd bij gelukkig, trouwens je huisarts kan ook gewoon finasterine of dutasterine voorschrijven. Maar dermatoloog is wel verstandig want die kijkt ook verder.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
              ja inderdaad.. ik was er ook op tijd bij gelukkig, trouwens je huisarts kan ook gewoon finasterine of dutasterine voorschrijven. Maar dermatoloog is wel verstandig want die kijkt ook verder.
              *BUMP*

Welke hoeveelheid finasteride pak je per dag?
              Ik zit te denken aan 1mg per dag.

Heb je het ook wel eens tijdens een kuur gebruikt?

grtn
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Even terug komen op mijn probleem. Toen was het geen probleem, nu wel. Je kan mijn hoofdhuid nu erg goed zien. Heb me haren gemillimeterd maar je ziet het goed. Huisarts wil mij maar niks mee geven. Hij zegt dat er niks aan de hand is.

Nou heeft deze huisarts mij altijd in de steek gelaten.
                Denk dat ik hooguit nog een jaar de tijd heb voordat ik echt kaal word. Je moet er mee leven. Kan weinig aan gedaan worden.

Edit:

Iemand ervaring met Minoxidil-lotion? Geloof er zelf niet zo in.
                Last edited by Nex-; 13-12-2010, 23:40.

Comment

Ik ben bang dat er eigenlijk niet echt iets aan te doen is. Je wordt kaal omdat je haarzakjes afsterven en er dus geen nieuwe haren meer gevormd worden. Dat is meestal inderdaad erfelijk, net als vroeg grijs worden. En volgens mij kan geen enkel middel ter wereld jouw haarzakjes weer tot leven wekken, hoe lullig het ook is.
                  Lotions en dergelijke kunnen wel een oppepper geven aan je haar....maar dan leven die haarzakjes nog en dus werkt het dan.
                  Soms is er inderdaad sprake van een ziekte en dat zou je huisarts hebben moeten herkennen.
                  Als je bij hem het gevoel hebt dat hij je afscheept, zou ik zeker een second opinion bij een andere arts of dermatoloog vragen.

Ik heb niet het hele topic gelezen, alleen de eerste bladzij en je nieuwe post. Als ik dus dingen nu heb gezegd die al gezegd zijn, mijn excuses.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Echte mannen verspillen hun hormonen niet aan nutteloze zaken zoals haargroei

Comment

Dan zou ik, als ik man was, vast geen echte man zijn, want het lijkt me vreselijk.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Venum View Post
                        *BUMP*

Welke hoeveelheid finasteride pak je per dag?
                        Ik zit te denken aan 1mg per dag.

Heb je het ook wel eens tijdens een kuur gebruikt?

grtn
                        1,25mg per dag, slikte proscar en dat zijn 5 mg finasterine pillen.
                        Kuur niet dus geen ervaringen mee.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ik ben bang dat er eigenlijk niet echt iets aan te doen is. Je wordt kaal omdat je haarzakjes afsterven en er dus geen nieuwe haren meer gevormd worden. Dat is meestal inderdaad erfelijk, net als vroeg grijs worden. En volgens mij kan geen enkel middel ter wereld jouw haarzakjes weer tot leven wekken, hoe lullig het ook is.
                          Lotions en dergelijke kunnen wel een oppepper geven aan je haar....maar dan leven die haarzakjes nog en dus werkt het dan.
                          Soms is er inderdaad sprake van een ziekte en dat zou je huisarts hebben moeten herkennen.
                          Als je bij hem het gevoel hebt dat hij je afscheept, zou ik zeker een second opinion bij een andere arts of dermatoloog vragen.

Ik heb niet het hele topic gelezen, alleen de eerste bladzij en je nieuwe post. Als ik dus dingen nu heb gezegd die al gezegd zijn, mijn excuses.

Je kan het proces dus wel vertragen of stagneren als je er op tijd bij bent.

Comment

Even terug komen op mijn probleem. Toen was het geen probleem, nu wel. Je kan mijn hoofdhuid nu erg goed zien. Heb me haren gemillimeterd maar je ziet het goed. Huisarts wil mij maar niks mee geven. Hij zegt dat er niks aan de hand is.

Nou heeft deze huisarts mij altijd in de steek gelaten.
                            Denk dat ik hooguit nog een jaar de tijd heb voordat ik echt kaal word. Je moet er mee leven. Kan weinig aan gedaan worden.

Edit:

Iemand ervaring met Minoxidil-lotion? Geloof er zelf niet zo in.
                            Misschien een andere huisarts zoeken als dat mogelijk is? geef aan dat je het vertrouwen hebt verloren, hij moet je gewoon een doorverwijzing geven voor een dermatoloog.. en is jouw haaruitval niet gerelateerd aan het gebruik van? misschien hersteld het nog allemaal. Vergeet ook niet dat stress, roken etc het process versnellen.

Comment

Heb laatste tijd inderdaad veel troep ingenomen. Laten we maar niet over roken beginnen .. minimaal 2 pakjes per dag maar dat valt nog mee vergeleken met wat ik allemaal daarnaast heb gedaan. Uiteraard kan het kuren ook meespelen maar ik zit al zo lang niet meer aan as. Gelukkig is dat allemaal nu over.

Betwijfel echter of het daardoor komt aangezien ik enkel kaal begin te worden op de meest voorkomende plekken, lees: alopecia androgenetica

Comment

Zojuist finasteride voorgeschreven gekregen van een andere huisarts. Ze hadden het niet op voorraad, donderdag pas.

Het remt de testosteron .. geweldig dus niet bepaald ideaal voor onze sport en al helemaal niet tijdens een kuur. Betwijfel nu nog of ik het wel moet innemen. Zojuist ook te horen gekregen dat je er gyno van kunt krijgen.. nogal logisch ook. Het is maar wat je ervoor over hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X