Hahahaa wtf. Ben je knijter leip ofzo?
Goede - slechte plastische chirurgen België
Collapse
X
-
Toen dit werd gevraagd, werd er bijna nog met de gulden betaald of met frankskes.
Zozo soubrette, dus jij deed een neusjob?
Wa kos da nou zo ne beetje?
Weet je zeker dat je kreupel kunt worden voor de rest van je leven, als ze dat met je gezicht doen?
Fijn een nieuw lid met een enorme fantasie, en een iq gelijk aan de schoenmaat!Last edited by knulletje01; 17-08-2015, 15:15.
Comment
-
neusjob in de tijd bij hayen in antwerpen 2500 euro mijn reuk zal nooit meer als tevoren zijn
en mijn borstcorrectie bij hayen ook in antwerpen voel niets meer in m n tepels
ja dat noem ik toegetakeld zijn
en je cinische commentaar hoeft voor mij niet
al wat ik wil zeggen dat je goed moet nadenken voor je ermee begint
ik zou wegblijven van atlaskliniek in meise dokter wilikens maar zoek zelf naar een goed adres om mensen te helpen en weg te wijzen
als iemand vindt dat je bijna niets meer riekt en geen gevoel meer hebt in je tepels niet erg is..... dan is dat jouw probleem jullie kunnen me gerust kontakteren
ik kan jullie de fakturen laten zien en het resultaat zonder bijbedoeling
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
2 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
3 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
2 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-