begin met 15 minuten voor elke kant. 1x pw max in mijn ogen. na keer of 5 kanje eventueel 20 minuutjes. is precies lekker
Zonnenbank
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postbegin met 15 minuten voor elke kant. 1x pw max in mijn ogen. na keer of 5 kanje eventueel 20 minuutjes. is precies lekker
maar wat moet ik voor me ogen doen ofiets? of gwn zo houden?
zou het ook te doen zonder producten of is het ook aan te raden om het met
bepaalde producten te doen?
Comment
-
Originally posted by Peter-073 View PostIk dacht ik maak even een topic over zonnen onder de zonnenbank
Ik zou dat graag willen doen, omdat ik een beetje een melk flesje bent
Heeft iemand daar raad mee?
Vond algasun altijd geweldig spul om in te smeren voordat ik tussen dat tosti-ijzer ging liggen.snel resultaat.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Ik raad je eigenlijk aan wat minder lang eronder te blijven, zo'n 10 minuutjes bijvoorbeeld. Dat doe je dan zo'n 2x pw, totdat je wát bruiner bent, en daarna gewoon eens in de week 10 minuutjes. Hoe schadelijk te vaak gaan is, weet ik niet, maar wat ik wél weet is dat ze je raar aan gaan kijken op school, als je ineens als een negert daar rondloopt.
Uiteraard is het wel wat afhankelijk van je huidtype, hoe snel/erg bruin je wordt, maar mijns inziens moet je het rustig aandoen, zo bruin rondlopen in de winter, zoals velen alleen in de zomer doen, valt nogal op.:')Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Peter-073 View Postmaar wnr gaan jullie eronder?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Zo'n dubbelzijdige bedoel je?
In dat geval, moet je regelmatig eventjes je lichaam van de glasplaat af tillen, zodat er lucht kan bij de plekken die op het glas liggen. (Was nodig, omdat je anders witte vlekken kreeg, had ik althans begrepen.)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -