begin met 15 minuten voor elke kant. 1x pw max in mijn ogen. na keer of 5 kanje eventueel 20 minuutjes. is precies lekker
Zonnenbank
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postbegin met 15 minuten voor elke kant. 1x pw max in mijn ogen. na keer of 5 kanje eventueel 20 minuutjes. is precies lekker
maar wat moet ik voor me ogen doen ofiets? of gwn zo houden?
zou het ook te doen zonder producten of is het ook aan te raden om het met
bepaalde producten te doen?
Comment
-
Originally posted by Peter-073 View PostIk dacht ik maak even een topic over zonnen onder de zonnenbank
Ik zou dat graag willen doen, omdat ik een beetje een melk flesje bent
Heeft iemand daar raad mee?
Vond algasun altijd geweldig spul om in te smeren voordat ik tussen dat tosti-ijzer ging liggen.snel resultaat.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Ik raad je eigenlijk aan wat minder lang eronder te blijven, zo'n 10 minuutjes bijvoorbeeld. Dat doe je dan zo'n 2x pw, totdat je wát bruiner bent, en daarna gewoon eens in de week 10 minuutjes. Hoe schadelijk te vaak gaan is, weet ik niet, maar wat ik wél weet is dat ze je raar aan gaan kijken op school, als je ineens als een negert daar rondloopt.
Uiteraard is het wel wat afhankelijk van je huidtype, hoe snel/erg bruin je wordt, maar mijns inziens moet je het rustig aandoen, zo bruin rondlopen in de winter, zoals velen alleen in de zomer doen, valt nogal op.:')Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Peter-073 View Postmaar wnr gaan jullie eronder?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Zo'n dubbelzijdige bedoel je?
In dat geval, moet je regelmatig eventjes je lichaam van de glasplaat af tillen, zodat er lucht kan bij de plekken die op het glas liggen. (Was nodig, omdat je anders witte vlekken kreeg, had ik althans begrepen.)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-