wat vindt jij vereisten qua lichaamsverzorging ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[quote=Ibra50;780830]Verbaasd me dat ik zoveel mannen hoor roepen 'geen deo'.

Ik vind het zo ranzig dat als ik aan het traine de gene naast me stinkt naar zweet.

Ligt aan 't huidtype...ik heb zelf een droge huid...ik meur niet als ik zweet tijdens m'n workout..maar goed..train dan ook alleen in m'n homegym..
    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Alles goed knippen en dagelijks wassen. Gezicht reinigen met roze-lotion, af en toe oogcrème, geen deo of wasgel, wel shampoo om de 2 dagen. Af en toe bodycreme gebruiken. Ik vind toepassen ok, overdrijven is voor een ander.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

waarom zijn er gasten die geen deo gebruiken????
        deo vind ik nog wel een van de belangrijkste vereisten, belangrijker dan creme of afershave iig

Comment

Jij stelt die vraag nog... Het is gewoon zo dat je sommige geurtjes niet wegkrijgt met deo, dus waarom kopen?
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
            Jij stelt die vraag nog... Het is gewoon zo dat je sommige geurtjes niet wegkrijgt met deo, dus waarom kopen?
            Omdat je sommige geurtjes niet wegkrijgt met deo, dan maar stinken? Bovendien moet je deo na het douchen op doen, zodat je die 'sommige geurtjes' niet krijgt.
            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Douchen,
              1x pw oksel + schaamstreek scheren (lekker kort houden)
              deo
              haar in model
              dagcreme op gezicht
              luchtje
              nagels knippen wanneer nodig, daarmee soms nagelriemen meegenomen zodat dat ook weer smooth is
              tandenpoetsen
              scheren, bijna dagelijksgroeit niet hard maar wil er smooth uitzien
              dagelijks een hand&nail creme vanwege mijn werk anders drogen ze zo uit.
              oren doe ik 1x pw met staafje want met douchen even wat water erin. en komt meeste eruit. bij verkoudheid griep oid doe ik het 2x ivm verhoogde aanmaak.

verder:
              af en toe zonnebankje in de winter.
              als me huid droog is tot 2x pw bodylotion.

owja ik ben hetero.

Comment

Triest dat zelfs hier Gay nog zo negatief is..
                Ik ben zelf homoseksueel, en alleen omdat Gay word geassocieerd met dingen zoals
                Jezelf publiekelijk voorschut zetten / Aandacht vragen / verwijfd doen
                noem ik mezelf niet gay. Ik vind het afschuwelijk dat t woord gay/homo/flikker zo een negatieve intonatie heeft.. Ik loop er ook niet verwijfd bij.. Ik ben niet out en vind t ook niet nodig om deze simpele reden..

OT:
                Ik douche elke dag,
                Was mn haren, Clearasil op mn gezicht, axe over mn lichaam
                Scheer mn kin, luchtje op, Deo op..
                Nagels knippen, hoewel ik dat nog wel eens vergeet.
                Oog prut weghalen, tanden poetsen elke dag, Oren eens in de 3 dagen
                Gel in mn haar tenzij ik er geen zin in heb..
                Ook let ik wel op de mode, en loop in kleding die goed voelt en er goed uitziet.

Comment

niet alle mensen over 1 kam scheren gozert. heb geen probs met homo's

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Geen buttyboy?
                    Vind het toch wel erg gay allemaal zo. Nagels vijlen, geurtje, gel, oksels scheren.........schaamhaar bijwerken???????????????????????
                    Ik heb niet het idee dat anus bleken een grapje is.
                    Gel en geurtje is niet gay hoor? Daarbij is het ook wel fris als je okselhaar scheert lijkt me.

Comment

Originally posted by YoungAdult View Post
                      Triest dat zelfs hier Gay nog zo negatief is..
                      Ik ben zelf homoseksueel, en alleen omdat Gay word geassocieerd met dingen zoals
                      Jezelf publiekelijk voorschut zetten / Aandacht vragen / verwijfd doen
                      noem ik mezelf niet gay. Ik vind het afschuwelijk dat t woord gay/homo/flikker zo een negatieve intonatie heeft.. Ik loop er ook niet verwijfd bij.. Ik ben niet out en vind t ook niet nodig om deze simpele reden..
                      .
                      Waarom denk je dat dat zo is?
                      Wat vaart er dan elk jaar met roze opblaas-piemols en soepjurken door de Amsterdamse grachten, zich erg aan te stellen.

Jaja dat zijn er maar een paar, Jup zo werkt media en mensen.
                      Zullen we nu weer Moccro's bashen?

OT:

Kom er de laatste tijd achter; Hoe minder ik mezelf verzorg, hoe sexier ik word ervaren Ha!

Minder douchen en deo is meer feromonen.
                      Minder gel is groter bos haar.
                      Minder scheren is mannelijkere kop.

Was wel mijn handen en poets ook mijn tanden hoor
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                        Verbaasd me dat ik zoveel mannen hoor roepen 'geen deo'.

Ik vind het zo ranzig dat als ik aan het traine de gene naast me stinkt naar zweet.

Borst scheren? Ik trim het wel met een tondeuse, maar scheren nee.. Heb dan het idee dat het 2 x zo hard aangroeit..
                        Als je scheert komt het inderdaad 2x zo hard terug, en ook nog dikker haartjes, beste is trimmen of harsen.

- Tandenpoetsen 2 x per dag,
                        - douche iedere dag
                        - scheren iedere dag of om de dag (gezicht)
                        - Schaamhaar iedere dag of om de dag scheren
                        - Gezichtscreme tegen droge huid
                        - been haar trimmen, dus niet scheren gewoon kort maken zodat het natuurlijk utiziet.
                        - borsthaar eraf als ik er zin in heb en anders kort.
                        - oren goed uitspoelen in de douche en 2x per week met wattestaafjes
                        - nagels knippen wanneer ze te lang zijn en gewoon schoonhouden
                        - Gel in hoofdhaar en iedere week bij knippen
                        - okselhaar kort knippen
                        - in de winter geen deo in de zomer wel
                        - iedere dag geurtje
                        - iedere week 1 x zonnebank

kan best zijn dat ik iets vergeten ben vind het niet gay, heb liever iemand naast me lopen ofzo die schoon is dan een smeerlap. En dan vind ik het wel passend dat ik dat zelf ook doe!
                        Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Ik vind mannen die lekker ruiken helemaal niet gay, ik vind een vent die naar zweet meurt een regelrechte afknapper!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik dacht dat zweet juist een lokstof was?
                            hmmmm, daarom heb ik dus geen vriendin...

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                              ik dacht dat zweet juist een lokstof was?
                              hmmmm, daarom heb ik dus geen vriendin...

Misschien in de oertijd.....maar ik heb liever een vent die lekker ruikt.
                              Soms is een beetje zweetlucht niet erg....maar daar laat ik me hier verder maar niet over uit.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik vind mannen die lekker ruiken helemaal niet gay, ik vind een vent die naar zweet meurt een regelrechte afknapper!

Gelukkig maar want het eerste wat ik doe voordat ik een sportschool inloop is een luchtje opdoen.........of is dat wel gay
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X