Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
netjes qua verzorging..
ff denken, smorges zowiezo tande poetse, haren doen als ze niet gemillimeterd zijn.., deo op, luchje alleen als ik vrij ben hehe.
bijscheren/knippen van baard/schaamhaar alleen als ik daar zin in heb..
en verder was het dat wel zo'n beetje..
Na het opstaan:
-gezicht wassen
-scheren
-gell in het haar
-oorstokje gebruiken
-tanden poetsen
-als ik zie dat ik enorm droge huid heb, durf ik wel eens z'n vochtinbrengende gell in brengen.
als ik thuiskom van men werk:
-douche
-gezicht goed reinegen
-soms scrub gerbuiken
-pangell (tegen acne)
Ik besteed wel veel tijd aan men gezicht, vroeger had ik namelijk last van acne (niet extreem) en daardoor hou ik dat wel goed in de gaten en doe er ook wel moeite voor om het proper te houden.
Ik, als "oerman", doe het zo te zien vrij beperkt allemaal :P
1. Poets tanden elke ochtend. En soms in de avond voor het slapen afhankelijk wat ik gegeten heb. Uiensmaak is niet echt prettig om mee in slaap te vallen. Gebruik ook een tongschraper en mondwater.
2. In de zomer zweet ik meer dus douche dan soms 2x per dag. Aangezien dat nu niet aan de orde is douche ik alleen maar na het sporten. dus 3-4x in de week.
3. Elke ochtend even met washandje over het hele lichaam.
4. Tijdens het douchen scheer ik mij met weg werp scheermesjes of anders een scherp keukenmes
5. Okselhaar scheer ik in de winter weg als het te lang wordt. In de warmere maanden heb ik geen zin in dat kleffe gedoe en haal het dan altijd weg.
6. Oren schoonmaken met wattenstaafjes doe ik niet aan. Druk oorsmeer alleen verder naar binnen en dan moet ik 2x per jaar me oren uit laten spuiten. Dus tegenwoordig zet ik gewoon de douchekop vol op me oren en spuit alles dan weg.
7. Ben redelijk behaard, maar heb me nog nooit laten harsen. Schaamhaar geheel weg. Mezelf flossen terwijl ik een chick bef is niet prettig en dit is het minste wat ik dan terug kan doen. Heel soms scheer ik me borsthaar weg en daar blijft het echt bij. Ik trim niks of zo.
8. Als er te veel grijze haren door komen scheer ik me kop kaal keer op keer. Haar is dus altijd kort en geen gedoe met gel en andere onzin.
9. Als ik ergens heen ga doe ik goedkope deo op
10. Ga ik naar een leuke chick doe ik Hugo Bos deo en aftershave op.
11. Nagelsknippen doe ik alleen me tenen. Me handen ben ik helaas sinds zolang ik me kan herinneren een nagelbijter. En niks helpt om me er van af te krijgen :S
12. Heel soms smeer ik me voeten in met voetcreme. Krijg anders barstjes en zo aangezien ik, zeker in de zomer, gerust met blote voeten overal overheen loop.
ik loop al heel mijn leven met haar rond de ballen en anus en i like it ik ben geen vrouw en trouwens ik knap ook af op vrouwen die hun kutje scheren noem mij maar de oerman !
1 keer per dag douche en deo.
s'ochtends wel dik een kwartier met mijn haar bezig want mijn haar krult ontzettend en is niet plat te krijgen en het groeit zo snel dat ik eigenlijk wel 1 keer per 2 weken naar de kapper moet, maar dat kost me een beetje te veel...
te lui om te scheren eigenlijk alleen maar 2xper dag douche en meestal wel 3x per week in bad
rest tanden poetsen,deo,gel
voor de rest ben ik veelste lui
Bardete geef jij dan niet ongelofelijk veel geld uit aan de kapper kaal scheren die handel!
Tandenpoetsen 2 x per dag en zaterdag 1x
nagels knippen
douche iedere dag, soms 2x
gezicht wassen met detox 1 x per week
scheren van het gezicht iedere dag of om de dag
okselhaar 1 x per 2 maanden
Schaamhaar 1 x per maand
deo soms
luchtje elke dag
Gezichtscreme elke dag
wenkbrauwen epileren 1 x per maand
oren 1 x per maand schoonmaken
Haartjes met waxe elke dag
zonnebankie in winter
Kleding is voor mij belangrijk maar ook een bruin kleurtje (melanotan) wimpers verven omdat blonde wimpers niet staat bij een bruine huid, verzorging haar en bruin kleuren hoort daarbij, oksel en schaamhaar scheren. Netjes de deur uit dus bij mij, en nee is niet gay.
Verwar de mening van de meerderheid niet met de waarheid!
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment