Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben zo kaal als een aal, moet mss 1 keer per maand een enkel borsthaartje uittrekken... een lichte streep haar tot navel, dat wel...
beenhaar wel nog wat eigenlijk,maar doordat ik blond ben moet je al goed kijken voor je het ziet.
heb ooit eens gehoord dat mannen met veel testosteron,(meer haar dus)sterker immuun systeem hebben,kan wel eens kloppen want wordt makkelijk ziek als ik niet oplet.
Zeker in bodybuilding lijkt het me toch lastig, aangezien alles glad geschoren wordt en haren eigenlijk overbodig zijn op het lichaam. Hier en daar heb ik wel wat topics gevonden over gasten die hier laserbehandelingen hebben laten doen, kost aardig wat.
Op dit moment geen vrouwtje, dus onmogelijk. mijn ex heeft het wel altijd gedaan, en inderdaad dat was altijd lachen gieren brullen. ik zal maar eens kijken of ik naar schoonheidssalon kan ( yeah i know, it sounds gay) maar toch de enige oplossing tot nu toe.
laat je het toch gewoon door je ex doen? tenminste als jullie nog bevriend zijn...
je hebt toch al alles gedeeld met haar dus.. ik zou zeggen gaan met die banaan
laat je het toch gewoon door je ex doen? tenminste als jullie nog bevriend zijn...
je hebt toch al alles gedeeld met haar dus.. ik zou zeggen gaan met die banaan
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment