Hart problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is echt shit! Ik hoop dat hij het goed maakt..
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Heeft iemand/ of is iemand toevallig op het idee gekomen om hem een email te sturen, via zijn openbare profiel? Of heb ik nu een achterlijk idee?!

Comment

Originally posted by zwaan View Post
        Heeft iemand/ of is iemand toevallig op het idee gekomen om hem een email te sturen, via zijn openbare profiel? Of heb ik nu een achterlijk idee?!
        Geloof dat Been dat al heeft gedaan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

WTF man! Dit is echt erg... hoop dat we snel wat van hem horen! Ja ik ken hem helemaal niet maar ik wens hem iig veel beterschap...

Houd ons op de hoogte Been.

Comment

He jongens ik zie dat erik weer actief is, misschien kan iemand of erik zelf iets vertellen over hoe en wat.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              He jongens ik zie dat erik weer actief is, misschien kan iemand of erik zelf iets vertellen over hoe en wat.
              Erik er weer? Toppie. Wil ook wel weten hoe het is nu.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hey!!

Nadat ik dus een tijdje afwezig ben geweest ben ik weer terug. Het heeft een tijdje niet zo goed met me gegaan. Veel stress zorgen over mijn hart. Na wat onderzoeken is gebleken dat er niks raars te vinden is. Ik kan gewoon sporten
                Maar door de onzekerheid in die periode heb ik me erg slecht kunnen cncentreren op school en het leren thuis. Dit heeft erg veel tijd opgeslokt en daardoor ben ik niet toe gekomen aan dit forum. Ik wilde steeds posten om te vertellen hoe het me ging maar ik stelde dat steeds uit.... nou ja jullie hebben me daardoor een tijdje niet gezien.

Maar nu gaat het goed met me! Ik ben weer aan het trainen en ben weer een leuk voedingsschematje aan het maken ( ben wat afgevallen...) en ook op bodynet ben ik er weerbij!
                Ik heb er echt weer helemaal zin in! Heb dit echt gemist!

En iedereen bedankt voor de reacties in dit topic! Toppers!

grts

Comment

Ook al ken ik je niet... erg fijn om te horen dat het goed met je gaat.

Comment

Gelukkig erik dat er niets met je hart is. Zo zie je maar weer dat stress hele rare dingen met je lichaam kan doen. Er valt in ieder geval een grote last van je af dat het niet je hart is en weet wat het dat het de stress kan geweest zijn. Welkom terug is ons midden kerel.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ben blij voor je dat het niks ernstigs was kerel.

veel succes verder
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Had het er met Ophaler en GeneralIx paar dagen geleden nog over je

Goed te horen dat alles goed is en dat je weer terug bent
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ok mooi dat het weer goed met je gaat.

soms gewoon bij het afwassen of eten heb ik een soort steek in me hart dat duurt zo'n 30 seconde en kan ik moeizaam ademen (dus niet heel diep inademen) dan moet ik heel rustig ademen.
                          ik let dan niet heel erg of ik dan sneller of geen hartkloppingen heb maar zal volgende x ffies opletten.
                          ik loop sinds feb. weer veel (hardlopen) 3x per week minimaal 6km in hoog tempo zonder tussenstops gem. 18km per uur

had jij het zelfde of iemand weet waardoor het komt en of het ernstig is.
                          GRTZ Ruuba
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Zal eerder je maag zijn.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Miss is ff langs de dokter kerel.
                              Who's the Chef

Comment

Hey Erik! Wat goed om te zien dat alles weer in orde is! Veel succes ook weer met trainen!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X