Kloppent gevoel,Kramp!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kloppent gevoel,Kramp!!

Beste Bodynetters:P,zins 2 weken heb k last van een soort van groeipijn achtig iets ,lijkt een beetje op kramp ,maar dan in me benen ,me rechter schouder en me onderarmen ,kweet niet wat het is kan het aan de creatine liggen?

Greetzz Roy

Gewone kramp kan liggen aan tekort aan calcium, zouten, en nog een paar dingen. Interessant stukje op wikipedia, hier.
    Last edited by GeneralIx; 01-05-2008, 18:32.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tnx General alleen die link doet het niet:P

Comment

Haha, droog. :P

Comment

Nu wel. Excuses, had het te laat in de gaten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by imation View Post
            Beste Bodynetters:P,zins 2 weken heb k last van een soort van groeipijn achtig iets ,lijkt een beetje op kramp ,maar dan in me benen ,me rechter schouder en me onderarmen ,kweet niet wat het is kan het aan de creatine liggen?

Greetzz Roy
            Kan inderdaad ook aan de creatine liggen, meestal wordt er dan magnesium tabletten c.q poeder aangeraden om erbij te gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X