Syndroom van Marfan...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    ik stel de vraag aan jou aangezien jij dit product aanbiedt/aanraad.. ik zou heel graag willen weten waarom jou weightgainer voor niet sporters anders moet zijn dan die voor sporters.

ik heb danny inmiddels al toegewezen aan een gratis weightgainer...zou geen verschil tussen jou gainer moeten zijn...

bovendien heb ik op je site gekeken maar de weightgainer..maar ik kan niet erachter komen hoeveel gr suiker erin zit
    Ik raad en bied het niet aan, als je het stukje goed leest staat er juist, dat ik géén valse hoop, wil bewerkstelligen. Daarom een verwijzing naar iemand toe, die daar béter mee kan omgaan en er véél meer vanaf weet dan ik.

Nogmaals het is niet mijn site, maar die van mijn sponsor / leverancier en je kunt blijven zoeken naar suiker in dit product. Als je ingrediënten kunt lezen dan weet je ook, dat er géén suiker inzit niet in de Whey-Weightgainer Mix en ook niet in Body-Perfection Gewichtstoename.

Het gaat niet om de Whey-Weightgainer Mix, maar om Body-Perfection Gewichtstoename staat ook op die site....

Comment

Ben benieuwd hoe de gainer gaat werken kerel.

En ik zou ook de dokter nogmaals vragen en zo nodig een andere dokter raadplegen.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Ik raad en bied het niet aan, als je het stukje goed leest staat er juist, dat ik géén valse hoop, wil bewerkstelligen. Daarom een verwijzing naar iemand toe, die daar béter mee kan omgaan en er véél meer vanaf weet dan ik.

Nogmaals het is niet mijn site, maar die van mijn sponsor / leverancier en je kunt blijven zoeken naar suiker in dit product. Als je ingrediënten kunt lezen dan weet je ook, dat er géén suiker inzit niet in de Whey-Weightgainer Mix en ook niet in Body-Perfection Gewichtstoename.

Het gaat niet om de Whey-Weightgainer Mix, maar om Body-Perfection Gewichtstoename staat ook op die site....
        Inderdaad ik heb naar de ingredienten gekeken en tot mijn verbazing zie ik dat er fructose in zit..zover ik weet is fuctose een suiker,

Maar het is natuurlijk een goeie optie dat je die aanraad.. Vergelijking tussen 2 of meerdere producten is altijd goed.

Bovendien kan je via body-food een gratis sample bestellen ( 1 dosering ) kan je altijd kijken of het wat voor je is of niet

of je kan mij altijd vragen voor die gratis weightgainer dat is niet 1 dosering maar meteen 21 doseringen

Er zijn dus genoeg mensen die jou graag willen helpen
        alles licht in jou handen

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          Inderdaad ik heb naar de ingredienten gekeken en tot mijn verbazing zie ik dat er fructose in zit..zover ik weet is fructose een suiker
          Fructose kan gewonnen worden uit vruchten.
          Fructose kan gewonnen worden uit zetmeel.

Suiker wordt gewonnen uit suikerbieten.

In beide producten zit nagenoeg fructose van zetmeel verwerkt, die getrokken is uit mais en dus ook nog eens glutenvrij is.
          Ik heb mij laten vertellen dat er 32 kilo mais nodig is, om 1 kilo fructose te kunnen laten produceren.

Comment

aangezien zetmeel tot de bioploymeer groep behoord, ja echter zetmeel wordt gebruik als reservesuikers dus bevat een klein hoeveelheid suikers

hoe men het draait of keert in fructose noch van fruit noch van zetmeel beiden bevatten suikers (zetmeel veeel! minder)

maar dan heb ik nog 1 laaste vraag die ik niet snap
            waarom is body-perfection voor niet sporters anders dan voor sporters. ik zie het link niet in?? een normale weightgainer en body-perfection
            Dit zit me heel erg dwars zou het graag willen weten, Kan mischien wat erbij leren en anderen mischien ook

Maar dit topic dreigt ook alweer off-topic te gaan..we hebben samen danny genoeg informatie gegeven
            nu wachten op zijn reacties

waaaar blijf je dannyyyy

Comment

[QUOTE Maar dan heb ik nog 1 laaste vraag die ik niet snap
              waarom is body-perfection voor niet sporters anders dan voor sporters. ik zie het link niet in?? een normale weightgainer en body-perfection
              Dit zit me heel erg dwars zou het graag willen weten, Kan mischien wat erbij leren en anderen mischien ook [/QUOTE]

Weet je wat mij erg dwars zit is dat je niet wilt lezen, wat je zou moeten lezen. Je moet je vragen elders stellen, dit heb ik al meerdere keren aan gegeven.

Als ik het goed begrijp wil die Danny, niet eens die gratis weightgainer van je hebben. Daar kan ik wel inkomen als hij er de opmerking bij krijgt, wat heb je te verliezen.

Comment

Originally posted by bodyfood
                Ingrediënten: Whey Weightgainer Mix
                Maltodextrine, fructose, lactose, 100% Whey eiwitten, xantaamgom, zoetstof aspartaam*, emulgator (lecithine), aroma's, kleurstoffen Vanille bevat geen kleurstoffen, Banaan E-101, Aardbei E-122,124.

Ingrediënten Body-Perfection® Gewichtstoename:
                Maltodextrine, fructose, whey eiwit concentraat, whey isolaat, emulgator {lecithine} kleurstoffen, lactose, aroma's.
                Zoek de verschillen... In de voedingsstoffen zit nauwelijks verschil...

En dan in voedingswaarde:
                100 gram Body-Perfection Gewichtstoename bevat:
                1705 Kjoule = 408. Kcal.
                Eiwitten 18 gram, koolhydraten 80 gram, vet 1 gram

Whey Weightgainer Mix is een voedingssupplement.

100 gram product bevat:
                Eiwit 22 gram, Koolhydraten 76 gram, Vet 1 gram
                1704 Kjoule = 408 Kcal
                Ook het verschil tussen de producten is marginaal... Slechts 4gr eiwitten meer en 4gr kh minder bij de Whey weightgainer dan bij de Body-Perfection Gewichtstoename.

Enige waar echt verschil in zit is de prijs:
                Body-Perfection Gewichtstoename:
                Prijzen:

Banaan 1 x 1500 gram € 42.50 Vanille 1 x 1500 gram € 42.50 Aardbei 1 x 1500 gram € 42.50

Whey Weightgainer:
                Prijzen:

Banaan 1 x 2500 gram € 29.50 Vanille 1 x 2500 gram € 29.50 Aardbei 1 x 2500 gram € 29.50 Kokos 1 x 2500 gram € 29.50
                Lijkt me het extra geld niet waard.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waw General
                  Dat heb je heeeel goed gezien

Ik had deze gainer voor danny

Totaal calorie = 570
                  Totaal koolydraten = 75gr
                  Totaal proteine = 54gr
                  Totaal suikers = 7gr

en dat geef ik jou danny =) je hebt niks eraan te verliezen, vind het jammer wat je hebt vandaar dat ik jou een steuntje in je rug wilt geven.

Heb die steun van andere in het begin ook gehad toen ik heel veel dingen niet wist/niet kon

en in mij ogen..voor iets hoort iets vandaar dit mijn cadeautje let me know =)

@general
                  die body perfection is 1 kilo zwaarder voor ong 13 euro meer denk ik corrigeer je even want ik denk dat fanatic dan in zijn nog te komen post je op je foutje zou aanwijzen

@fanatic
                  uhh had danny dat tegen jou gezegd ^^ waar wanneer??

Comment

Originally posted by Danny021184 View Post
                    Hallo allemaal !!

Nou zoals het onderwerp al vermeld heb ik het syndroom van marfan. Ik ben 1.81 en weeg 56 kilo het is echt vel over been.

Ik heb daarom een vraag...! ik zou echt een moord doen om dikker te worden rond de 10 kilo erbij vind ik al genoeg. Mijn bmi zegt dat ik 81 kilo moet wegen, dat wil ik ook wel alleen met mijn ziekte mag je absoluut niet sporten of inspannen vanwege me hartproblemen.

Er zijn wel weight gainers alleen ik weet niet of ze helpen bij mijn ziekte... 1 van de verschijnselen is dat je weinig onderhuidse vet hebt.

Kan iemand mijn adviseren?? ik eet wel goed en regelmatig...maar niets helpt dus jullie zijn eigenlijk mijn enigste hoop nog

Alvast bedankt voor jullie reactie

Gr danny
                    Hey Danny!

Ik weet ook een beetje wat je doormaakt. Ik heb ook een zwak hart waardoor ik in ieder geval tijdelijk niet mag sporten, uiteraard niet hetzelfde wat jij hebt!

Ik weet ook niet in hoeverre je je mag inspannen, op het moment met het mooie weer probeer ik veel te wandelen om toch wat van inspanning te hebben. Daarbij eet ik ver(!) boven mijn behoefte en ik probeer kwaliteitsvoedsel (veel eiwitten, brinta, havermout etc) binnen te krijgen. Hiermee kom ik heel gestaag aan, maar ik zou het idd eens met een weightgainer erbij proberen. Maar ik zou ook eens proberen om naar je voedsel te kijken, misschien valt daar ook nog wel iets te sleutelen?..

In ieder geval, veel succes!
                    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

@GeneralIx

Ik zie dat jij Body-Food nog steeds een warm hart toedraagt, alleen zit je er met je declaraties naast. Immers je weet net zo min als ik het weet hoe de verhoudingen liggen, van de gebruikte ingrediënten. Er is maar één persoon die dat weet en dat is Mister BodyFood zelf en ik denk niet, dat hij zijn recepten openbaar zal maken op dit forum.

Whey-Weightgainer Mix kost omgerekend 11.80 euro per kilo.
                      Een prima product voor sporters die zwaarder willen worden in combinatie met training en voeding.

Body-Perfection Gewichtstoename kost omgerekend 28.33 euro per kilo.
                      Het product voor niet sporters die zwaarder willen worden, zonder training. Lees eens goed op zijn site, voor welke personen dit bedoeld is. Verplaats je eens in die situatie zoals diegene, die deze topic is begonnen, Die kan nu aan een product komen, die hem onder voorbehoud zou kunnen helpen met zijn probleem.

En als het niets zou zijn, dan zou het niet meer verkocht worden, toch. Maar Body-Food verkoopt het al sinds 1993, pas 15 jaar. Er zijn vele, vele aanbieders van zogenaamde gewichtstoename producten, die niet eens zo lang bestaan als dit product....

Dus als jij de verschillen gaat zoeken, dan ben jij nog wel even bezig.

Comment

Is niks persoonlijks jegens mr Bodyfood, vond zijn moppen doorgaans erg sterk. Snap alleen niet waarom je voor een kilo minder product met nagenoeg dezelfde ingrediënten bijna de helft meer betaald. De volgorde van ingrediënten is zelfs hetzelfde, en dat vertelt toch wel iets. Bij wet moeten namelijk de ingrediënten op basis van hoeveelheid op volgorde vermeld worden. Dus het overgrote deel van het produc is op basis hiervan minimaal ruwweg hetzelfde verdeeld, en aangezien de voedingswaarden ook nauwelijks afwijken bestaat het niet dat de hoeveelheden ingrediënten veel afwijken.

Ik heb gelezen dat het ene product voor niet sporters is en het andere voor sporters, en dat had je al kunnen weten doordat we discussieëren over het nut van de verschillende weightgainers voor die twee typen mensen.

De discussie of iets als het niks is nog steeds wordt verkocht heb ik volgens mij al eens gehad met mr Bodyfood. Weet je dat er nog steeds mensen zijn die tell sell producten kopen? Weet je dat er nog steeds mensen zijn die Sonja Bakker haar boeken kopen ook al werken ze slechts op korte termijn? Mensen kopen alles, enige vereiste is een goed verhaal en een gebrek aan kennis.
                        Last edited by GeneralIx; 13-05-2008, 13:51.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mensen kopen alles, enige vereiste is een goed verhaal en een gebrek aan kennis.

En dat durf jij zo te stellen GeneralIx, ik deel die mening niet. Weet je hoeveel mensen er zijn zonder voldoende kennis, ook op dit forum. Ik dacht eerlijk gezegd dat BBers niet meer zoals vroeger waren, blijkt dat het volgens jou nog steeds hetzelfde is.

Maar ik weet uit ervaring dat Mister BodyFood, géén mooie verhalen vertelt maar eerlijk en oprecht is naar zowel, sporters als niet sporters toe....

Ik dacht dat dat ook wel is gebleken uit zijn discussies hier op het forum, zijn discussies werden meestal niet in dank afgenomen door de concurrentie, om de simpele redenen dat hij de waarheid vertelde en die ook onderbouwde.

En goeie moppen vertelt hij nog steeds, die van mijnheer de Leeuw vind ik nog steeds ijzersterk. Omtrent de verdeling van de ingrediënten zal je toch bij Mister BodyFood moeten zijn

Comment

@fanatic
                            jij zegt
                            Weet je hoeveel mensen er zijn zonder voldoende kennis, ook op dit forum.

daarom zijn de vragen aan jou wat is het verschil tussen perfect body en een normale weightgainer en telkens blijf jij maar zeggen vraag mr bodyfood jij bent degen die perfect body voorstellde moet je ook een uitleg geven waarom, die heb je ook gedaan en wat genaral laat weten is dat er bijna geen verschil is tussen de 2 producten dus waarom zou hij meer voor perfect body moeten betalen bijvoorbeeld en ik heb heb al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

ik moet ik mij hierbij aansluiten aan general..ik zie totaal tot vrij geen verschil tussen de 2 producten

maar mensen dit gaat behoorlijk offtopic zullen wij hiervoor een andere topic openen

Comment

Vind het off topic wel mee vallen. Er wordt hier gediscussieerd over welke gainer het beste zou werken voor de ts, en of dat geldverschil het waard is.

sigpic

Comment

oki mr Ix if you say so

ik vind het zeker zeker interresant!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X