Syndroom van Marfan...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    @fanatic
    jij zegt
    Weet je hoeveel mensen er zijn zonder voldoende kennis, ook op dit forum.

daarom zijn de vragen aan jou wat is het verschil tussen perfect body en een normale weightgainer en telkens blijf jij maar zeggen vraag mr bodyfood jij bent degen die perfect body voorstellde moet je ook een uitleg geven waarom, die heb je ook gedaan en wat genaral laat weten is dat er bijna geen verschil is tussen de 2 producten dus waarom zou hij meer voor perfect body moeten betalen bijvoorbeeld en ik heb heb al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

ik moet ik mij hierbij aansluiten aan general..ik zie totaal tot vrij geen verschil tussen de 2 producten

maar mensen dit gaat behoorlijk offtopic zullen wij hiervoor een andere topic openen
    Met alle respect ik kan er geen touw meer aan vast knopen, waar je het nu weer over hebt.

Comment

Zo na de grote cleanup, de rest on topic houden mensen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hallo
        ik kwam ook niks aan probeer drinkvoeding is het is niet lekker maar ik ben er 10 kilo in een half jaar van aan gekomen dat is een vierde van mijn gewicht je hebt het van het merk nutricia

Comment

Bump.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X