Puisten? > door eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puisten? > door eiwitten?

Hey mensen,

Ik train nu net een paar week met eiwitten intensief, maar tot mijn grote verbazing is mijn hele rug bezaaid met puisten&wondjes!? Er komen ook al wat puisten op mijn borst terwijl ik hier nooit anders last van had.
    Ik ben al naar de doctor geweest en die gaf mij een kuur.
    Komt het nou door de eiwitten,of is er een ander probleem?

Greetz

Je bent 15, hormoontjes etc.
    Je hebt gewoon pech net zoals bijv. ik. Denk ook dat het op je bovenarm komt (of al zit). Opzich niks mis mee, immers is het verder niet ongezond ofzo. Weet niet hoe het met je gezicht zit? Ik gebruik gewoon spul dat je op kan smeren wardoor je huid droger blijft (elke keer voor ik ga slapen). Op mijn gezicht niks meer te zien. Rug/borst/armen nauwelijks in vergelijking met hoe het was.. alleen wat kleine bultjes. Kreeg ook een maandje antibiotica toen ik naar de huisarts ging (dit deed ik overigens veel te laat had er al dik 2 jaar last van).

Kreeg eerst deze shit van huisarts;
    Eryderm || Geneesmiddelenrepertorium

Wat ondertussen vervangen is voor "minder zwaar" middel.

Veel zon doet de huid ook goed (wat dit probleem betreft dan he), net zoals zonnebankje.

Alleen wel klote aanbrengen op je rug, neem aan dat je nog thuis woont dan kunnen je ouders je een handje helpen. Wel vervelend uiteraard maar er zit denk ik niets anders op, ligt eraan wat je er voor over hebt zodat het minder wordt.

PS: Denk niet dat het door de eiwitten komt...
    Last edited by little; 10-08-2008, 15:07.

Comment

Denk ook niet dat je dat kan krijgen door eiwitten,tenzij je er allergish voor bent?
      getting back in shape...

Comment

Kan wel degelijk door een eiwitproduct komen o.a door:
        Slechte eiwitten
        Teveel lactose
        Teveel melkvet
        Teveel koolhydraten
        Andere toevoegingen

Stop eens met het gebruik van je eiwitten.
        Weet je gauw genoeg of het daar van komt....

Comment

eryderm ik zal es bij mijn doctor informeren als, deze kuur niet werkt en ja ik krijg het ook een beetje op mijn onderarm mijn gezicht valt reuze mee want dat was ik s'ochtends met zeep en s'avonds met reinigingsmelk + puisten zalf.

Comment

Originally posted by Peter1399 View Post
            eryderm ik zal es bij mijn doctor informeren als, deze kuur niet werkt en ja ik krijg het ook een beetje op mijn onderarm mijn gezicht valt reuze mee want dat was ik s'ochtends met zeep en s'avonds met reinigingsmelk + puisten zalf.
            zink tabletten slikken
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Kan inderdaad eiwitallergie zijn. Je zou de eerste niet zijn. Verder ben ik benieuwd wat je is voorgeschreven. Het woordje kuurtje doet roaccutane vermoeden, en dat is toch wel een paardenmiddel. Als het daarom gewoon door die eiwitten blijkt te komen heeft het weinig zin.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik kreeg van de doctor minocycline in pil vorm.. en ik slikte al wat biergist 'dat zuivert het bloed' niks van gemerkt.
                Naja gewoon lekker veel zweten en dan bij de sportschool ook maar even onder de zonnebank.

Comment

Originally posted by Peter1399 View Post
                  ik kreeg van de doctor minocycline in pil vorm.. en ik slikte al wat biergist 'dat zuivert het bloed' niks van gemerkt.
                  Naja gewoon lekker veel zweten en dan bij de sportschool ook maar even onder de zonnebank.
                  Je kan ook om 'de' pil vragen, schijnt er ook tegen te werken... Weet alleen niet of de vrouwelijke hormonen nog vervelende neveneffecten bij je hebben
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Gaat waarschijnlijk alleen maar meer rotzooi geven. En al dat oestrogeen word je ook niet goed van.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Gaat waarschijnlijk alleen maar meer rotzooi geven. En al dat oestrogeen word je ook niet goed van.
                      Daar kun je kanker van krijgen, oestrogeen kun je dan weer bestrijden met een hormonenkuur. Maar eerst moet je minimaal 5 chemokuren volgen.

Comment

heb het zelf op mijn borst, soort ontstoken haarwortel zakjes. vooral tussen de 2 borstspieren in heel vreemd.

Comment

Als ik mijn eiwitinname ophoog krijg ik vaak grote puisten op mijn armen en voorhoofd. Da's mijn ervaring. Ik drink dan wel 2 liter water per dag extra om te spoelen.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb hier ook last van hoor . kan idd heel goed door de eiwitten komen, heb in me gezicht altijd wel een beetje last van puistjes gehad maar sinds ik ik veel eiwitten eet/drink zit mijn rug ook onder de puistjes en kleine bultjes, wat ik voorheen niet had. Komt vermoedelijk door de eiwitten idd. Lijkt mij niks ernstigs

Afentoe een zonnebankje kan idd geen kwaad, ik ben bang dat je het hier alleen niet helemaal mee weg krijgt maja

Comment

Veel biergist in nemen, veel water drinken, goed reinigen, en geen kuren vd dokter, die werken mss op hormonaal niveau en da kun je wel missen,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X