Puisten? > door eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Daar kun je kanker van krijgen, oestrogeen kun je dan weer bestrijden met een hormonenkuur. Maar eerst moet je minimaal 5 chemokuren volgen.
    Kan ook omgekeerd. Mijn zwager heeft zaadbalkanker en zijn oestrogeenwaarde was daardoor onwijs hoog.

Moeten overigens nog horen of het uitgezaaid is. Kut ziekte.
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
      Kan ook omgekeerd. Mijn zwager heeft zaadbalkanker en zijn oestrogeenwaarde was daardoor onwijs hoog.

Dat is balen man.
      getting back in shape...

Comment

Originally posted by Heineken View Post

Sterkte bro.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

meot het even nieuw leven in blazen.

Wat doen jullie tegen de puistjes op jullie gezicht. ben erachter dat het door de eiwitten (weightganer) komt, hele bakkes zit weer onder.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

Wat doen jullie tegen de puistjes op jullie gezicht. ben erachter dat het door de eiwitten (weightganer) komt, hele bakkes zit weer onder.
            Als er een wondermiddel is tegen puistjes dan is het gewoon de spotgoedkope biergist die je overal kan kopen. Geloof me ik heb van alles geprobeerd eerder maar geen geluk, marketing en dat bs van cleresil etc. Veel water drinken en veel biergist slikken en zeker niet aan de puistjes komen.

Neem het nu nog steeds, niet voor de puistjes maar gewoon voor de bloedvaten en hart, pluspunt is dat het zo ontzettend goedkoop is.

Comment

ga ik maandag dan maar ff halen
              Hoeveel neem je er per dag ongeveer? is zeker het proberen waard.

Comment

In de puistjes tijd 4 tabletten per keer en dat 4 keer op een dag. Nu verschilt het soms maar meestal gewoon 4 x per dag 2 tabletten.

Comment

Het ligt er ook aan hoe puur je eiwit is. Had eerst concentraat en ben overgestapt op isolaat, bijna geen puistjes meer nu Probeer dat eens een keer, wat je betaald voor puur het eiwit is maar een fractie hoger bij isolaat.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

:P nouja ik neem weightgainer weet zo neit welke dat is (mammoth2500)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

5% hydrogel ofzoiets vaags

Comment

Hallo mensen.

Ik heb al jaren last van puistjes in mijn gezicht. verder heb ik nergens puisten. ik heb verschillende keren een kuur gehad bij de huisarts wel 3 a 4 keer van zalfjes tot tabletten. dit hielp allemaal niks. Nou is het zo dat acne niet wordt veroorzaakt door de voeding dat is feitelijk bewezen. ( ik eet overigens best gezond.) Ik ben voor 3 maanden terug naar de dokter gegaan en gezegd dat het zo niet meer langer kan. Ik heb gevraagd voor verwijskaart voor dermatoloog in het ziekenhuis. die wilde dat ik roaccutane ging slikken hier was ik erg sceptisch over omdat het echt een paardenmiddel is. Ik heb toch besloten aan de Roaccutane te gaan. Ik moet elke 4 weken langs voor bloedonderzoek. dit is nu de 3de maand dat ik ben het slikken en geloof me het is al een stuk beter, ik moet overigens nog 6 maanden en 2 weken roaccutane slikken. het is zo dat ik wel wat last heb van bijwerkingen zoals erg droge huid, vaak een spontane bloedneus en waanzinnig droge lippen waarvoor ik vaseline kan blijven smeren maar het toch binnen no time weer droog wordt. maar het is het waard, het is gewoon zo dat roaccutane het middel is echt acne dat ook echt werkt maar veel mensen willen het niet doordat het echt troep is. IK was bereid te slikken en ben blij dat ik het slik ik heb dadelijk wel een gave huid. Ik loop nu al stukken zelfverzekerd rond en dat is het al waard laat staan over een half jaar. geloof me zet door!!! het werkt!!!!.

Veel mensen willen roaccutane maar moeten wachten in verband met hoe ernstig je acne is en of je al wat hebt gehad want je moet eerst andere kuren hebben gehad voordat je aan roaccutane mag beginnen want het is geen zacht spul

Als iemand hiermee ervaring heeft laat me dan alsjeblieft iets weten en als je vragen hebt wil ik die graag beandwoorden. overigens ben ik geen expert maar wil ik jullie toch helpen!

groetjes Josh!
                        Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Comment

Ken dat spul, vriend van me had ook puisten maar dan echt overal. heeft het 6 maanden gebruikt en is er nu tamelijk volledig vanaf.

Ben trouwens begonnen met de biergist. ADH is 3x3 per dag schroef het denk ik wat op. naar 3x4

Comment

lijkt redelijk te werken, puisten zijn stuk rustiger geworden. veel minder talg aanmaak voor mijn gevoel

Comment

beste dat voor mij werkte was chlorella. Ik heb vooral last van talgophopingen, niet zo zeer onstoken puistjes.

Wel, er was nog iets beters, maar dat was een as.
                              the one and only tabata overlord

Comment

zal aas alleen gebruiken om groter te worden, niet als anti puist kuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X