Puisten? > door eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt

Volgens mijn informatie ligt het helemaal niet aan de eiwitten. Het ligt aan de hoeveelheid melkproducten( vandaar ook mijn voorbeeld met de pizza,door de kaas dus)
    Omdat de meeste mensen nogal veel shakes met kwark drinken krijgen ze ook puistjes omdat er veel melk in zit. Ik heb nu al een week bijna geen melk gedronken of iets van melkproducten( af en toe wel want in veel dingen zit toch nog wat melk) je ziet echt snel resultaat binnen een week is twee derde weg.

De aanhouder wint

veel succes
    MVG
    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
      Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt

Volgens mijn informatie ligt het helemaal niet aan de eiwitten. Het ligt aan de hoeveelheid melkproducten( vandaar ook mijn voorbeeld met de pizza,door de kaas dus)
      Omdat de meeste mensen nogal veel shakes met kwark drinken krijgen ze ook puistjes omdat er veel melk in zit. Ik heb nu al een week bijna geen melk gedronken of iets van melkproducten( af en toe wel want in veel dingen zit toch nog wat melk) je ziet echt snel resultaat binnen een week is twee derde weg.

De aanhouder wint

veel succes
      MVG
      Hier hetzelfde. Toen ik mijn shakes met water ging drinken en in plaats van 2 borden brinta, 1 bord brinta in de ochtend ging het al een stuk beter!!!

Maar ik houdt het toch echt wel bij 1 bord brinta elke dag en kwark voor slapen gaan..

Comment

Beste iedereen,

Heb zelf net een zware roaccutane kuur afgerond, en heb deze vraag ook meegenomen naar de laatste controle , de dermatoloog reageerde net zoals op mijn eerste vraag toen ik daar aan kwam met veel pijnlijke onderhuidse puisten: ''heeft het met (vet)eten te maken'' en NEEEE is wat hij zei op deze veelvoorkomende vraag.... Het kan zijn dat je allergiscche reacties krijgt bij bepaalde producten, maar de oorzaak van puisten is een virus in het bloed dat door de hormonen wordt veroozaakt, naarmate je ouder wordt zal dit moeten verdwijnen alleen bij sommige (incl. mij ) duurd dit langer.. Stress, ongezonde levenstijl, en vette cremes zijn wel stimulerend voor puisten....

Hoop dat dit helpt

Groet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X