raar gevoel na trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• raar gevoel na trainen

wist eigenlijk niet precies waar ik het moest neerzetten, dus verkeerd, verzet het maar modjes

maar nu ff een belangrijke vraag:

de laatste tijd na het trainen, krijg ik een heel raar gevoel in de buik, kan niet echt zeggen wat het het is

zal dit door de dextro kunnnen komen?, als ik dit drink voel ik me net een volgestampte walrus en heb ook geen zin in eten.

en heb nu ook dat ik veel vaker dieper moet ademhalen, om voldoende zuurstof te krijgen, is dit wel normaal???

en de dag erna is alles weer een stuk beter
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Had na mijn gigantische dextroseklappen altijd een gigantische misselijkheid. Betwijfel echter of jij ditzelfde hebt.

Train je op nuchtere maag? Zo niet, dan staat mijn geld erop dat dat het probleem is. Het kan dan zijn dat je lichaam je maaginhoud maar wat graag naar buiten wil donderen, en dit zou ook meteen je kortademigheid verklaren.

Anders zou het nog melkzuuropbouw kunnen zijn, waardoor je weer een maag krijgt die overstuur gaat, en je kortademiger wordt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Had na mijn gigantische dextroseklappen altijd een gigantische misselijkheid. Betwijfel echter of jij ditzelfde hebt.

Train je op nuchtere maag? Zo niet, dan staat mijn geld erop dat dat het probleem is. Het kan dan zijn dat je lichaam je maaginhoud maar wat graag naar buiten wil donderen, en dit zou ook meteen je kortademigheid verklaren.

Anders zou het nog melkzuuropbouw kunnen zijn, waardoor je weer een maag krijgt die overstuur gaat, en je kortademiger wordt.
      train nooit op een lege maag.

vind het raar, ik heb vanochtend getraind en heb er nu nog last van ( buik en dieper moeten ademhalen )
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Train eens op lege maag dan en kijk of dat het verschil maakt. Schrap anders die dextrose eens, of de rpm als je die nog gebruikt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Train eens op lege maag dan en kijk of dat het verschil maakt. Schrap anders die dextrose eens, of de rpm als je die nog gebruikt.
          op lege maag??? dan is mijn kracht helemaal niks meer, lijkt me eerlijk gezegd niks.

rpm gebruik ik nog ja, kan volgens mij niet aanliggen, had daarvoor er ook al last van

dan blijft dextrose over, wat kan ik het beste hiervoor nemen dan?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Veel mensen gebruiken vitargo, maar wei hydrolisaat klaart het klusje ook. En op nuchtere maag trainen, probeer het echt eens. Voorwaarde is wel dat je niet je ontbijt hoeft te skippen.

sigpic

Comment

Je weet nog niet of t de dextrose is, op een lege maag trainen moet te doen zijn.

Gwoon goed eten tot 2 uur voor je training
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

Veel mensen gebruiken vitargo, maar wei hydrolisaat klaart het klusje ook. En op nuchtere maag trainen, probeer het echt eens. Voorwaarde is wel dat je niet je ontbijt hoeft te skippen.
                maar train nu gelijk na het ontbijt.
                vanwege aangepaste openingstijden, dan zal ik het volgende week moeten proberen
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Train indd zonder gegeten te hebben of een klein beetje ( heb zelf altijd honger namelijk :P ) ben zelf cara pacienten ( astmatische bronchitus ) en je wil nie weten hoe weinig adem ik heb na het sporten of als het een beetje benauwd weer is... maar daar ging dit topic niet over...

Ik zou zeggen... kan je niet op lege maag trainen doe dan de rpm een paar dagen weg... en is het het zelfde dan de dextrose een aantal dagen niet,.. kijken of dat helpt.. en anders inderdaad wat GEN al aangaf.. lege maag trainen..
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

lag dus toch aan de dextrose, heb er nu geen last van.
                    mss drink ik het wel te snel
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Misschien moet je iets mederen daar in en vermengen met meer water zodat je er langer over doet.
                      Who's the Chef

Comment

Zat int weekend te kijken voor dextrose of toch virtago en heb gelezen dat veel mensen een "vol" gevoel krijgen na het nemen van dextrose. Kan alleen echt niet meer herrinneren waar het stond dus hecht er niet teveel waarde aan, maartoch iets om even in je achterhoofd te houden

Gr
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Toevallig dat ik dit topic nu tegen kom...

Vanmorgen benen getraint. Ik begin met deadliften. Ik doe een riem om voor mijn rug en begin met 100 kg deadlift. Na 3 setjes van 8 reps ga ik squatten gevolgd door legpress. Bij mijn eerste rep op de legpress wordt ik me toch MISSELIJK! Ik kon wel kotsen! Maar dat gebeurde gelukkig niet. Ik heb aardig wat tijd tussen mijn sets gehouden (2 minuten ipv 1) en daarna 20 minuutjes op zeer rustig tempo op de hometrainer gefietst. Volgens mijn oom was mijn training net wat TE intensief en reageerde mijn lichaam net wat te heftig na een week rust (vanwege het overlijden van mijn opa). Ik had rustiger moeten beginnen. Misschien was jouw trainingsintensiteit ook te hoog?
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Toevallig dat ik dit topic nu tegen kom...

Vanmorgen benen getraint. Ik begin met deadliften. Ik doe een riem om voor mijn rug en begin met 100 kg deadlift. Na 3 setjes van 8 reps ga ik squatten gevolgd door legpress. Bij mijn eerste rep op de legpress wordt ik me toch MISSELIJK! Ik kon wel kotsen! Maar dat gebeurde gelukkig niet. Ik heb aardig wat tijd tussen mijn sets gehouden (2 minuten ipv 1) en daarna 20 minuutjes op zeer rustig tempo op de hometrainer gefietst. Volgens mijn oom was mijn training net wat TE intensief en reageerde mijn lichaam net wat te heftig na een week rust (vanwege het overlijden van mijn opa). Ik had rustiger moeten beginnen. Misschien was jouw trainingsintensiteit ook te hoog?
                            zal kunnen, als ik weer begin, begin ik ook gelijk goed.

maar tijdens het trainen heb ik nergens last van, jij dus wel, puur +/- 30 na het trainen begint het pas
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

bizar dat toch wel door die dextro komt
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies