tennisarm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tennisarm

Al 2 maanden wordt ik geplaagd door een ontsteking aan beide armen.
    Wel de bekende tennis elleboog ( arm) In het verleneden heb ik al in beide ellebogen injecties gehad. Nu heb ik er weer last van. Fysio helpt wel maar niet voldoende omdat ik te weinig rust kan nemen. Trainen staat op een laag pittje. Nu weet ik dat er bepaalde oefeningen een ontsteking in de arm uitlokt. Die doe ik dus niet meer Het zijn juist de oefeningen waarbij je een draaiende bewegiing maakt met je armen. ( u bent gewaarschuwd) Ik heb de tip gekregen om meer calcium,zinken en vitamine B te nemen dat bevordert het herstel. Hebben jullie nog enige tips om er vanaf te komen? Ik wil niet weer injecties hebben omdat dat niet bevordelijk is.
    een gladde aal blijft altijd glad.

magnesium en vit c lijken mij ook wel goeien.

Wel klote...beterschap en succes man!
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
      magnesium en vit c lijken mij ook wel goeien.

Wel klote...beterschap en succes man!
      Toevallig zei de therapeut vandaag ook dat over magnesium.
      Zal eens kijken of er iets is met een combie daarvan mischien is ZMH een optie?
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
        Al 2 maanden wordt ik geplaagd door een ontsteking aan beide armen.
        Wel de bekende tennis elleboog ( arm) In het verleneden heb ik al in beide ellebogen injecties gehad. Nu heb ik er weer last van. Fysio helpt wel maar niet voldoende omdat ik te weinig rust kan nemen. Trainen staat op een laag pittje. Nu weet ik dat er bepaalde oefeningen een ontsteking in de arm uitlokt. Die doe ik dus niet meer Het zijn juist de oefeningen waarbij je een draaiende bewegiing maakt met je armen. ( u bent gewaarschuwd) Ik heb de tip gekregen om meer calcium,zinken en vitamine B te nemen dat bevordert het herstel. Hebben jullie nog enige tips om er vanaf te komen? Ik wil niet weer injecties hebben omdat dat niet bevordelijk is.
        Ik heb er ook mee gesukkeld.Zolang je traint gaat het niet volledig weg.Fysio blijft de beste oplossing.Zeker geen injectie meer laten zetten.De pijn gaat er (tijdelijk) mee weg,maar de ontsteking blijft.Zo belast je nog meer.
        Ik had het meeste last bij oefeningen voor de triceps en side raises.
        Fysio blijven gaan en de pijnlijke oefeningen wat mijden.
        Succes
        getting back in shape...

Comment

Dat zijn alstige plaatsen voor een ontsteking.

Zou het toch rustig aan doen en laat even weten of de dingen helpen die je wilt innemen.

Suc6 kerel.
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
            Zeker geen injectie meer laten zetten.De pijn gaat er (tijdelijk) mee weg,maar de ontsteking blijft.Zo belast je nog meer.
            Hangt ervan af of je een pijnstiller krijgt of een (zware) ontstekingsremmer (bijvoorbeeld hydrocortison).
            Zou je niet eens met je fysio/dokter kunnen overleggen over wat wat GH in combinatie met wat anavar en test zou kunnen doen of zit die dan in de hoogste boom terwijl hij er geen verstand van heeft?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb het al es vaker ergens gepost. op google kan je het ergens vinden met tekeningen erbij. ik heb es een jaar zowat met tennisarm gelopen. (eerste half jaar wist ik niet wat het was, omdat het dan uit hand, dan uit schouder, dan uit tricep leek te komen, zo zeer straalde het uit).
              affijn... ik las dus stukje over bep. overstrekking met draaiing die je moet doen. ik kan het zo niet uitleggen, moet ik voordoen. bij die beweging voel je ook gelijk waar het zit. doet pijn, maar na 2 dagen was ik eraf. je moest et 2x 10min. per dag doen, dan zou het na week ofzo weg zijn. ik heb het slechts keer of 5 een minuut ofzo gedaan. en OVER!. ik zal voor jou speciaal ff moeite doen op google. moment.
              btw: spuit is ONZIN, een tennisarm is namelijk een NIET bacteriele ontsteking. die kan je dus niet met antibiotica etc. bestrijden. alleen ff de pijn verdoven
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

eerst deze ff: nu weet ik ineens dat ik dus geen golfarm heb waarsch. maar dat het ook gewoon door die nek'klem' komt.

Door de 6 vragen in te vullen op www.stoptennisarm.nl kan iedereen zelf ontdekken of de klachten afkomstig zijn van de tennisarmspier in de onderarm of dat ze juist het gevolg zijn van bijvoorbeeld een probleem in de nek of schouder.

Comment

oefening is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services

hier is de oefening. ECHT, HIJ HELPT. dan heb ik het over die bovenste.
                  kan je net zo hard doen als je zelf wilt. wel goed doen, maar dat voel je gelijk.
                  tennisarm is gwoon overstrekking. je arm is nooit kaarsrecht dus je aanhechtingen
                  groeien ook zo. dus strek je je arm te vaak, dan heb je dr last van.
                  overigens is het beste om altijd die oefeningen vol te houden. dan krijg je hem ook nooit meer.

Comment

Link is kapot. En ook niet bacteriële ontstekingen kun je best bestrijden. Middel verschilt alleen. Bacterieel is antibiotica, niet bacterieel diclofenac of hydrocortison bijvoorbeeld.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

diclofenac is een spierverslapper ellendeling. en hydrocortison is fokking slecht voor je. wat een waardeloze kennis van zaken heb jij, ventje.

ghehe

link moet zijn: tenniselleboog.nl, de tenniselleboog-site voor een effectieve behandeling oefeningen ofzo

e ziet links de oefeningen. in een rijtje
                      Last edited by bruce; 05-09-2008, 16:23.

Comment

Diclofenac is geen spierverslapper bro. Geen dingen door elkaar gaan gooien. En hydrocortison is inderdaad niet echt goed voor je, maar reken maar dat je daarmee ontstekingen in de kiem smoort.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Hangt ervan af of je een pijnstiller krijgt of een (zware) ontstekingsremmer (bijvoorbeeld hydrocortison).
                          Zou je niet eens met je fysio/dokter kunnen overleggen over wat wat GH in combinatie met wat anavar en test zou kunnen doen of zit die dan in de hoogste boom terwijl hij er geen verstand van heeft?
                          In 99% van de gevallen word pijnstiller ingespoten.Niet goed,De pijn is (tijdelijk) weg en je gaat weer extreem belasten.Daarna ben je Piet lul.
                          Ontstekingsremmer;ok
                          getting back in shape...

Comment

Kende een kerel van in de 30, had zn schouder of elleboog ook helemaal naar de klote..
                            Kon een vol koffiekopje met zn ene arm niet recht voor zich houden zonder te trillen..
                            Borstoefeningen ene hand met 30, andere hand met 5 kilo..
                            echt te klote
                            23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Die spuiten zijn bagger, of het nu NSAID's of corticosteroiden zijn. Het helpt maar tijdelijk, ik heb zelden mensen gehoord die er meteen helemaal door genezen zijn.

Ik heb aan beide armen hetzelfde gehad, en zowel de huisarts als ikzelf, vonden spuiten geen optie.

Voor de behandeling van de ene arm naar de fysio gegaan, voor de andere niet. Ben met beide armen zo'n 6 maanden per arm zoet geweest.

Heb bij de 2e arm cryotherapie toegepast en heb met beide armen doorgetraind, zij het aangepast.

Wat je ook zou kunnen proberen: Tennisarm verholpen in 3 behandelingen.
                              Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X