Hallo, ik ben nieuw hiero en zit met wat vragen die ik niet aan m'n cardioloog kan stellen. Ik train 17 jaar waarvan de laatste 7 met a.s. Voornamelijk deca/stromba. Nu heb ik mezelf afgelopen zomer (waarschijnlijk) verneukt met trenbolone/test.prop. Kreeg hoge bloeddruk, hartkloppingen kwam 4 kilo aan in 3 weken (vocht). Er gelijk mee gestopt maar m'n hart is niet meer normaal geworden. Volledig card.onderzoek gehad en blijk hartritmestoornissen te hebben. Ik krijg nu vrijdag een shock (cardioversie) en dan zal het waarschijnlijk weer normaal zijn!
Mijn vraag is nu; zou ik over een paar maanden weer voorzichtig met m'n oude vertrouwde deca/stromba kunnen beginnen.
M'n cardioloog lijkt niet te weten waar ik het over heb en heeft als enig advies dat ik van die rotzooi af moet blijven. Maar dat wist ik zelf ook al
Met Dec/str nooit ook maar enige bijwerking gehad. Eventueel andere optie's?
Mijn vraag is nu; zou ik over een paar maanden weer voorzichtig met m'n oude vertrouwde deca/stromba kunnen beginnen.
M'n cardioloog lijkt niet te weten waar ik het over heb en heeft als enig advies dat ik van die rotzooi af moet blijven. Maar dat wist ik zelf ook al
Met Dec/str nooit ook maar enige bijwerking gehad. Eventueel andere optie's?
Comment