Denk dat deze onderwerp beter hier past.Zoals jullie lezen bij voorstellen heb ik de ziekte van crohn.19 jaar zeiden ze tegen mij zit tussen mijn oren.Ja aan mijn hoela zit echt degenlijk tussen mijn darmen figuurlijk.Ben wel blij dat het beeste een naam heeft gekregen.Maar ervoor heb ik zwaar werk gedaan .zwaar tillen en veel lopen.Deed mijn werk graag.Het is pas 3 maanden geleden en ben veel op zoek geweest op antwoorden en hoop doordat ik hier aangemeld ben dat ik mijn antwoorden kan vinden .Hoe reageer een gezond lichaam erop en dat vergelijken met mijn lichaam.Is het normaal of is het toch uitschieters erbij.Doe mee met onderzoeken met deze ziekte en heb gekozen voor beweging en kracht training.Wat ik wel heb als ik mijn benen traint dat ik impuls een kick krijgt van energie maar dat ebt weer weg als ik weer cardio doet erna.Ik gebruik nog mtx dat is een medicijen dat tegen crohn en brechter.en dat immin systeem stil wordt gelegt tegen nieuwe onstekingen.ik merk alleen dat mijn gewrichten soepel worden maar doe al 3 maanden fitness Ik kan mij niet voorstellen dat door je dat 3 maanden fitness doet soepelen gewrichten heb???
als ik eerst cardio doet krijg ik de gewichten niet goed ! is dat normaal?
daarna ben ik uitgeput.en daarna lig ik op de bank en val daarna in vaste slaap echt uitgerust gevoel heb ik nog niet.
Ik ben afgelopen jaar voordat het bekent wordt 20 kg afgevallen.en ben van 78 kg naar 58 kg gegaan(het was wel nodig maar een leuke manier was het niet)
Hebben jullie tips hoe en wat ?
als ik eerst cardio doet krijg ik de gewichten niet goed ! is dat normaal?
daarna ben ik uitgeput.en daarna lig ik op de bank en val daarna in vaste slaap echt uitgerust gevoel heb ik nog niet.
Ik ben afgelopen jaar voordat het bekent wordt 20 kg afgevallen.en ben van 78 kg naar 58 kg gegaan(het was wel nodig maar een leuke manier was het niet)
Hebben jullie tips hoe en wat ?
Comment