Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een dame, in de leeftijd van, laten we zeggen 95 jaar... Staat in je slaapkamer en kleedt zich langzaam uit... Nou heeft ze een oma-soepjurk aan, die normaal binnen een seconde uit zijn, maar ja, gezien de leeftijd gaat het toch nog traag he.
Maar goed, oma trekt dus haar jurk over haar hoofd. Het eerste dat je ziet als de onderkant van de jurk ter hoogte van haar knieën zit: de vleeskleurige oma-onderbroek die tot op haar knieën zit met daarin haar billen die in de loop der jaren de zwaartekracht op zich in hebben laten werken... Jurk gaat verder omhoog... En dan zie je ter hoogte van haar bovenbenen haar buik die ook de zwaartekracht niet heeft weten te omzeilen... Hangt zo laag dat je niet eens kan zien of het oma of opa is...
Jurk gaat nog verder omhoog en wat zie je opeens ter hoogte van haar navel??? Een bh??? Wat doet die daar nou? Ja ook haar tieten hebben wat last gehad van de zwaartekracht en zijn nu slap, gerimpeld en als je wil kun je ze zo beleggen met sla en vlees en er een wrap van maken...
Een dame, in de leeftijd van, laten we zeggen 95 jaar... Staat in je slaapkamer en kleedt zich langzaam uit... Nou heeft ze een oma-soepjurk aan, die normaal binnen een seconde uit zijn, maar ja, gezien de leeftijd gaat het toch nog traag he.
Maar goed, oma trekt dus haar jurk over haar hoofd. Het eerste dat je ziet als de onderkant van de jurk ter hoogte van haar knieën zit: de vleeskleurige oma-onderbroek die tot op haar knieën zit met daarin haar billen die in de loop der jaren de zwaartekracht op zich in hebben laten werken... Jurk gaat verder omhoog... En dan zie je ter hoogte van haar bovenbenen haar buik die ook de zwaartekracht niet heeft weten te omzeilen... Hangt zo laag dat je niet eens kan zien of het oma of opa is...
Jurk gaat nog verder omhoog en wat zie je opeens ter hoogte van haar navel??? Een bh??? Wat doet die daar nou? Ja ook haar tieten hebben wat last gehad van de zwaartekracht en zijn nu slap, gerimpeld en als je wil kun je ze zo beleggen met sla en vlees en er een wrap van maken...
Zoiets kees?
haha niet best dit lol
je kan wel van die verhaaltjes schrijven voor de actueel of zoiets
hahaha we begrijpen elkaar, Morgen is het voor mij een zware dag. Ik moet werken in een zwembad. Of ik kom een leukertje tegen dan maakt het de dag goed.
hahaha we begrijpen elkaar, Morgen is het voor mij een zware dag. Ik moet werken in een zwembad. Of ik kom een leukertje tegen dan maakt het de dag goed.
haha succes in het zwembad
hoop voor je dat ie niet de hele tijd gaat stijgeren haha
hoop wel voor je dat je wat leuks eventueel scoord
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment