gynecomastia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gynecomastia

Wie heeft er allemaal last van (de gene die het niet weten gynecomastia zijn eigenlijk kleine bortsje de tepels zijn iets groter)

Ik heb er zelf ook al 1.5 jaar last van heeft iemand tips voor het hoe ze weg gaan?

Mvg
    Never Never Never Give Up !!!

de meeste mensen zeggen op het zicht dat ik geen gyno heb maar ik ben al tot een 10-tal % lichaamsvet gegaan en ze zijn eigenlijk nooit echt volledig weggeweest dus ik denk wel dat ik een vorm ervan heb.

ik zou niet weten hoe ze weg te krijgen, ik weet wel hoe dikker ik ben hoe erger het is

Comment

Ik ben gelukkig van mezelf vrij slank maar ik vind het toch niet erg mooi vooral als het warm is worden ze groter en als het koud is krimpen ze:P

btw mijn linker tepel is groter als mijn rechter staat nog veel lelijker

Mvg
      Never Never Never Give Up !!!

Comment

mijn tepel (en eigenlijk hele borst) word strakker als het kouder is. Dan is het soms wel redelijk mooi.

maar als het warmer is word het zowat blubberachtig en is het echt enorm lelijk

Comment

Ik ben nu toevallig bezig daarmee. Een proces van 1,5 jaar... Dus ook het regelen met de verzekering etc.

2 consulten gedaan in verschillende ziekenhuizen. Maar kreeg te horen dat er weinig aan te doen valt. Het is meer overmatig brute borst training wat het zo heeft gemaakt... (Haar woorden, niet de mijne ) En dat ik weinig vet heb. Wat mijn elec. weegschaal toch tegenspreekt...

En adviseerde het niet te doen. Het rare is,... het heeft gewoon borstvorming... Dus toch effe de foto's toegestuurd die ik in de 1e ziekenhuis heb laten maken. Jammer dat je het niet kan uploaden. Zou we intressant zijn geweest.

Ik zit nu in de "nadenkfase" waarin ik mag nadenken of ik het wel echt wil doen of niet omdat het verschil minimaal is.

Als het echt duidelijk is, dan naar je huisarts. Die zal je doorverwijzen naar het ziekenhuis enz. Het enige verschil met gewone operaties is dat er hier echt toestemming gevraagd zal worden door het ziekenhuis naar de verzekering toe.

Gr

Comment

Ikben eraan geopereerd, alles is vergoed:http://forum.bodynet.nl/ziekten-aand...7853-gyno.html

Comment

Same story als die van quibus hier.

Khad alleen links, tepel groter en gyno dr onder. Oftewel één megatiet en één (vrij) normale. Gyno eruit laten snijden, gyno was vrij groot dus chirurg koos ervoor om onder de borst te snijden ipv op de tepelrand. Tepel is zo te zien ook wat verkleind, of het lijkt zo omdat er geen gevoel meer in zit (zet dus niet meer uit), maarja. Nu is mijn oude goede tepel nog een beetje puffy en dus oogt die kant wat groter, maar verschil is minimaal tov. voor gyno operatie. Dus mij is tevreden. Nog even afwachten op het eindresultaat omdat ik pas minder dan een half jaar terug eraan geholpen ben.
              Last edited by tums; 02-07-2009, 15:53.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                mijn tepel (en eigenlijk hele borst) word strakker als het kouder is. Dan is het soms wel redelijk mooi.

maar als het warmer is word het zowat blubberachtig en is het echt enorm lelijk
                kijk...net zoals mij ben je gewoon dik geweest. Tepelhof rekt dan uit en laat dat stuk van de borst nu niet krimen/strak trekken in de loop der tijd. Dus puffy nipples zullen er altijd blijven. Alles als je er wat ijsklontjes over doet trekt het tijdelijk strak

Tenzij je een hard korreltje achter de tepelhof voelt heb je geen gyno.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  kijk...net zoals mij ben je gewoon dik geweest. Tepelhof rekt dan uit en laat dat stuk van de borst nu niet krimen/strak trekken in de loop der tijd. Dus puffy nipples zullen er altijd blijven. Alles als je er wat ijsklontjes over doet trekt het tijdelijk strak

uhh geweest??

geintje fallus

Comment

puffy nipps is niet zo erg.. gewoon ff regelmatig erin knijpen, dan blijven ze strak

Comment

Originally posted by tums View Post
                      puffy nipps is niet zo erg.. gewoon ff regelmatig erin knijpen, dan blijven ze strak
                      plus dat het nog relaxed is ook
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        plus dat het nog relaxed is ook
                        Klaat liever men vriendin dat doen.

Alhoewel, ze zou wel eens te hard knijpen

Comment

toen ik 15-16 was ging mijn rechter tepel groeien. er kwam een hard schijfje onder wat bleef groeien en op een gegeven moment best groot was. via huisarts naar het ziekenhuis die hebben het eruit gesneden.

5 tot 6 jaar later kreeg ik ook last van een schijfje onder mijn linkertepel. ook die hebben ze er toen uitgesneden.

en tot op een jaar geleden ging de linker opnieuw groeien. niet extreem maar toch. heb vorig jaar een poging gedaan voor nog een operatie maar ik moet volgens de doctoren een jaar wachten.

ze zijn niet gelijk, rechts is iets groter. ik vond het eerst wel erg, maar ik wen er wel aan. ga nog wel een poging doen om ze eruit te laten halen, maar als ze het niet willen ook goed.

Comment

heb er ook last van maar zal het wel laten wegnemen met de tijd. heb er toch wel een complex van..vind het totaal niet leuk als je er de hele tijd in moet knijpen en op strand kijken mensen soms raar..

btw, wordt dat in belgië ook door de verzekering terugbetaald?
                            To fear death is to limit life.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Er moet toch iets aan te doen zijn ... Ik ga nu toch eerst nog eens proberen fel af te slanken en dan informatie inwinnen bij de dokter. Ik ben er echt beschaamd voor en alhoewel ik een redelijk mooi lichaam had toen ik was afgeslankt was ik nog altijd beschaamd om mn t-shirt uit te doen door die blubbertieten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X