gynecomastia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Spectral View Post
    Er moet toch iets aan te doen zijn ... Ik ga nu toch eerst nog eens proberen fel af te slanken en dan informatie inwinnen bij de dokter. Ik ben er echt beschaamd voor en alhoewel ik een redelijk mooi lichaam had toen ik was afgeslankt was ik nog altijd beschaamd om mn t-shirt uit te doen door die blubbertieten
    neem van mij aan het enige wat je eraan kan doen is laten wegsnijden. ze gaan niet zomaar weg met de tijd.

daarnaast komt helaas nog een herstelperiode, waarin je geen borstoefeningen mag doen. je mag zelfs niks tillen. duurt een klein maandje dan kan je weer volle gas er tegenaan.

Comment

het is niet eens zeker of ik wel gyno heb. Velen hier zeggen van niet, en ik voel niet echt een hard schijfje, ik voel wel iets hard als ik duw maar het is heel klein alleszinds.

Misschien moet ik er gewoon eens het vet uit laten zuigen indien dat mogelijk is, een soort van liposuctie op de tieten een tietosuctie

Zal wel horen wat de dokter te zeggen heeft tegen dat het zover is

Comment

Nou een klein maandje het duurt wel ietsje langer hoor.

Comment

Ik mocht na operatie (9januari) begin maart weer gaan trainen. Dus ongeveer 1,5 maand niet.

Spectral, als je alleen puffy nipps hebt, hoezo de schaamte? Ik weet niet in hoeverre het opvalt bij jou hoor, maar ik verwacht dat jij je er persoonlijk meer aan stoort dan dat het anderen opvalt. Toen ik nog een dikke (gyno)tiet had viel het ook voornamelijk mij op, mijn kameraden zagen er niks in. Nouja, tot de periode voor de operatie, het ging toen echt steeds meer opvallen..

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Nou een klein maandje het duurt wel ietsje langer hoor.
            inderdaad ik mocht van de dokter zeker 2 maanden niet trainen. heb niet geluisterd, maar het is allemaal goed gegaan.

Comment

Ik heb zelf al sinds mijn puberteit last van die bitch tits en die zijn nooit echt weggegaan. Ben vroeger een beetje mollig geweest, niet echt dik.
              Tevens kan ik ook niet een korreltje of schijfje constateren bij mijn tepel.

Vervelende is dat het je erg onzeker maakt en ik durf amper mijn shirt uit te trekken ergens. Kan er dus geen vrede mee hebben.

Zijn er ook mensen die het door middel van nolva hebben weggekregen?

Comment

Ik heb nog nooit een middeltje gezien dat helpt voor deze ziekte.

Ik heb nu alleen het idee dat het bij mijzelf een beetje minder wordt kan iemand mij uitleggen hoe je tepel eruit gaat zien als de "tiet" verdwijnt en hoe lang dit proces duurt

Mvg
                Never Never Never Give Up !!!

Comment

Zijn bij mij beide weggesneden, ook alle klieren. Is vergoed door verzekering....

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                    Ik heb nog nooit een middeltje gezien dat helpt voor deze ziekte.

Ik heb nu alleen het idee dat het bij mijzelf een beetje minder wordt kan iemand mij uitleggen hoe je tepel eruit gaat zien als de "tiet" verdwijnt en hoe lang dit proces duurt

Mvg
                    Ze hebben bij mij eerst de tepel met tepelhof verweiderd, alles eruitgehaald. En weer op zn plaats teruggezet. Was n dagbehandeling, en je ziet er nu niets meer van...

Comment

Originally posted by tums View Post
                      Spectral, als je alleen puffy nipps hebt, hoezo de schaamte?
                      het is meer dan puffy nipps, ze steken ook enorm vooruit, vooral in zijaanzicht. Ik krijg nog altijd heel soms de opmerking van een bh te overwegen.

Ik ben vroeger nog veel dikker geweest als nu op de fotos te zien was en mijn tepels stonden toen naar binnen gekeerd wanneer ze 'puffy' waren, dit is dan na verloop van tijd weggegaan maar die vrouwelijke tietjes heb ik altijd gehouden.

Comment

Ja het is idderdaad zo dat vanaf de zijkant het net vrouwelijke borsten zijn heel lelijk, Maar heeft iemand hier het ook op een natuurlijke manier zien verdwijnen?
                        Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                          Ja het is idderdaad zo dat vanaf de zijkant het net vrouwelijke borsten zijn heel lelijk, Maar heeft iemand hier het ook op een natuurlijke manier zien verdwijnen?
                          De vrouwelijke vormen worden minder als je droger word.. Maar nee ik heb ze nog nooit op n natuurlijke wijze zien verdwijnen (sorry)

Comment

ik heb zo rond de 10% gezeten, sommige delen van mijn bovenlichaam hadden al echt schrikwekkend weinig vet errond hangen, je zag de ribben er doorkomen dat het echt niet meer mooi was.

zelfs op die moment was ik nog altijd niet volledig van de tietjes af. Ze waren natuurlijk minder bol maar daardoor beginnen ze ook iets meer te hangen. Vooral als je gaat voorover hangen heb je precies echt vrouwentietjes, zelfs op die moment nog

Comment

Ik heb aanstaande dinsdag afspraak bij huisarts,ik heb een beetje re-search gedaan en ik denk toch dat ik gyno heb,ondanks dat ik vrij jong ben,toch ook wat mollig,van 25% bf naar 16% bf gegaan,nu toch maar eens een bezoekje brengen aan de huisarts..
                              I just want to do, what I like to do!
                              Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

hoe zit het eigenlijk als je gyno hebt.

kun je dan ook nolvadex gebruiken om het tegen te gaan of niet?
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X