slapend gevoel onder arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het vreemde is wel, vanavond getraind borst, biceps.
    Borst ging lekker nergens geen last van, maar toen biceps curls gedaan, en ik ben gewoon 50% kracht kwijt in me linker arm, niet te hopen dat dit blijvend is.

Misschien dat het later weer terug komt, als alles is genezen, wel te hopen.
    Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Kleine update van mij.

Gaat eigenlijk wel redelijk, tot goed.
      Tinteling in vingers is weg, alleen nog een klein beetje in me duim, onderarm slapend gevoel zo goed als weg.
      Van mijn nek totaal geen last meer, en me kracht in linker arm (hand) is alweer terug naar zeker 80 procent, denk nog een weekje dat ik weer de oude ik ben.

Dus bijna, er weer volop tegen aan heb er zin in, heb gewoon door getraind, maar is toch niet fijn trainen met een handicap.

Al met al, i'am happy
      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Je handen meer naar buiten plaatsen wil nog wel eens helpen. Komen je schouders meer omhoog, en dus minder belasting voor je nek...

Comment

[quote=Pinada;564860]Ik gok beknelde zenuw. Nu aan jou de taak om naar de huisarts te gaan en te vragen of ik doorga voor de koelkast [/quote

'Beknelde zenuw' is zo'n beetje jouw basisantwoord he?
          Je moet wel WILLEN

Comment

[quote=HG82;582035]
            Originally posted by Pinada View Post
            Ik gok beknelde zenuw. Nu aan jou de taak om naar de huisarts te gaan en te vragen of ik doorga voor de koelkast [/quote

'Beknelde zenuw' is zo'n beetje jouw basisantwoord he?
            Ja. Als mensen proberen af te vallen en het lukt niet, proberen aan te komen en het lukt niet, hoofdpijn hebben, pijn in hun oorlel, scheel kijken, stinkscheten laten: allemaal beknelde zenuwen. Als je goed kijkt zul je zien dat 90% van mijn posts over beknelde zenuwen gaat.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X