Originally posted by Been
View Post
Schokkend!!!!
Collapse
X
-
Dat is niet mn bedoeling hierachter Snuff. Ik wil alleen maar iedereen op zn hart drukken, zo voorzichtig en steriel mogelijk te werk te gaan.. En als ik het met deze kan bereiken, zal ik het zeker niet laten. Je koopt je spuiten cq naalden steriel en in een steriele verpakking, en dat doen ze niet voor niets he.. En al moet ik het duizend keer herhalen, als ik daarmee n paar mensen uit de problemen kan houden blijf ik dat dus doen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJa, abcessen kunnen overal door veroorzaakt worden. Echter die door gebruik van AS zijn meestal niet aan de oppervlakte maar meer diep binnen je lichaam. Het probleem van een abcess is niet alleen het verwijderen van de pus maar ook al het omringende weefsel dat is aangetast moet worden weggesneden, daarom zo'n groot gapend gat.
Eet smakelijk.
Maar dan nog.. ik denk dat zon goor groot gapend gat niet eens het ergste is? Abcessen knappen altijd vanzelf een keer. Bedoel, is niet dat het er tientallen jaren in kan blijven zitten. Die ontsteking die je dan krijgt,.. dat lijkt me helemaal goor
Originally posted by Knulletje View PostAltijd je naald wisselen nadat je het hebt opgezogen uit de vial of ampul.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIn sommige gevallen kunnen ze zon abcess toch ook 'aftappen' met zon slangetje? Weet je zo ook waar dat verschil dat zit? Want of het weefsel is aangetast, kan je niet zomaar zien toch?
Maar dan nog.. ik denk dat zon goor groot gapend gat niet eens het ergste is? Abcessen knappen altijd vanzelf een keer. Bedoel, is niet dat het er tientallen jaren in kan blijven zitten. Die ontsteking die je dan krijgt,.. dat lijkt me helemaal goor
Ok, niet tientallen jaren, maar wel in de orde van jaren"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Patricia86 View PostHahaha
Kan me gewoon geen voorstellen van zoiets maken. Te blij dat ik het niet heb
Het zag er ook echt niet echt uit alsof je dat graag hebt. Maar zo zie je wel meer ranzige dingen in een pathologisch museum. Je zou voor de grap eens moeten googlen op 'teratoom', erg bijzonder*.
Zo ook een lipoom (vettumor) gezien ter grootte van een basketbal. Was verwijderd van de buik van een zesjarig jongetje
*Ik heb bij de colleges die over teratomen gingen geleerd waar de uitspraak vandaan komt dat mannen met hu pik denken ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postlos van dat teratoom ene monsterlijke zwelling is snap ik niet waar het denken met hun pik vandaan komt.. al is dat gewoon onze oer oude drift om ons voort te planten. en dus vrij logische reactie
Teratomen komen vaak voor in de geslachtsdelen. Hier ontwikkelen stukjes weefsel zich tot iets wat daar helemaal niet thuis hoort. Denk aan kiezen of nagels of haren op eierstokken en stukjes kraakbeen in teelballen.
Zo heb ik ook een stukje weefsel van een piemel onder de microscoop bekeken en daar zaten hersencellen inLast edited by Pinada; 17-09-2009, 07:07."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostTeratomen komen vaak voor in de geslachtsdelen. Hier ontwikkelen stukjes weefsel zich tot iets wat daar helemaal niet thuis hoort. Denk aan kiezen of nagels of haren op eierstokken en stukjes kraakbeen in teelballen.
Zo heb ik ook een stukje weefsel van een piemel onder de microscoop bekeken en daar zaten hersencellen in
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostTeratomen komen vaak voor in de geslachtsdelen. Hier ontwikkelen stukjes weefsel zich tot iets wat daar helemaal niet thuis hoort. Denk aan kiezen of nagels of haren op eierstokken en stukjes kraakbeen in teelballen.
Zo heb ik ook een stukje weefsel van een piemel onder de microscoop bekeken en daar zaten hersencellen in
Comment
-
Beste Patricia, over aftappen met n slangetje.. Ja dat word ook wel gedaan, maar niet als het komt van spuiten hoor.. Abcessen die worden veroorzaakt door je eigen lichaam, kunnen ze aftappen ja. Daar zit geen materiaal in,zoals rubber of glas van de vail. Maar word vaak veroorzaakt door: of n ingegroeide haar of vet.. Ze tappen ook wel af, als het te veel is opgezet om te snijden.. Over abcessen die knappen, ja oppervlakkig maar niet diep in de spier. Op deze diepte bestaat het gevaar dat het niet naar buiten maar naar binnen slaat, wat resulteert in n heftige botvlies ontsteking. EN DAN IS HET ECHT FEEST....
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHet zag er ook echt niet echt uit alsof je dat graag hebt. Maar zo zie je wel meer ranzige dingen in een pathologisch museum. Je zou voor de grap eens moeten googlen op 'teratoom', erg bijzonder*.
Zo ook een lipoom (vettumor) gezien ter grootte van een basketbal. Was verwijderd van de buik van een zesjarig jongetje
*Ik heb bij de colleges die over teratomen gingen geleerd waar de uitspraak vandaan komt dat mannen met hu pik denken .
Hahahahahaha ook echt iets voor jou, om dat tegen te komen. Geweldig
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBeste Patricia, over aftappen met n slangetje.. Ja dat word ook wel gedaan, maar niet als het komt van spuiten hoor.. Abcessen die worden veroorzaakt door je eigen lichaam, kunnen ze aftappen ja. Daar zit geen materiaal in,zoals rubber of glas van de vail. Maar word vaak veroorzaakt door: of n ingegroeide haar of vet.. Ze tappen ook wel af, als het te veel is opgezet om te snijden.. Over abcessen die knappen, ja oppervlakkig maar niet diep in de spier. Op deze diepte bestaat het gevaar dat het niet naar buiten maar naar binnen slaat, wat resulteert in n heftige botvlies ontsteking. EN DAN IS HET ECHT FEEST....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment