ik weet niet of ik het hier goed heb geplaats daarom mijn excussen hiervoor, maar ik kan nog niks plaatsen in de doping forum, en ik moet dit echt weten want ik wordt echt gek..
dus nogmaals sorry mods maar ik heb echt wat advies nodig ,
hallo allemaal ik ben damian en ik train al 8 jaar ik ben 28 en ik ben begonnen met een kuur
testo prop met tren A
ik heb een inject genomen van 8 ml een klein foutje want ik wist niet dat het super test en tren was het moest eigenlijk 4 ml zijn..
na het zetten niks aan de hand de dag daarna gruwelijke spierpijn in mijn bil,
nu 3 dagen verder heb ik een blauw paars zwartachtig plek waar ik heb geinjecteerd..
WTF is dit en wat moet ik nu doen
ik heb in mijn andere bil de normale dosis gezet, en daar ook spierpijn maar niet zo erg en tot nu toe geen blauwe plek
dit is tevens mijn 2de kuur
bedankt voor jullie reactie
dus nogmaals sorry mods maar ik heb echt wat advies nodig ,
hallo allemaal ik ben damian en ik train al 8 jaar ik ben 28 en ik ben begonnen met een kuur
testo prop met tren A
ik heb een inject genomen van 8 ml een klein foutje want ik wist niet dat het super test en tren was het moest eigenlijk 4 ml zijn..
na het zetten niks aan de hand de dag daarna gruwelijke spierpijn in mijn bil,
nu 3 dagen verder heb ik een blauw paars zwartachtig plek waar ik heb geinjecteerd..
WTF is dit en wat moet ik nu doen
ik heb in mijn andere bil de normale dosis gezet, en daar ook spierpijn maar niet zo erg en tot nu toe geen blauwe plek
dit is tevens mijn 2de kuur
bedankt voor jullie reactie
Comment