Blinde darmontsteking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kom net bij de dokter vandaan. In mijn urine is niets te vinden. Zoals ik al eerder zij is de pijn dragelijk en volgens de dokter is het nog niet zo erg dat het duidt op eebn blinde darm ontsteking.
    Wel even aankijken wat er de komende uren gebeurt, als de klachten erger worden moet ik terugkomen en word ik weer opnieuw onderzocht. En als de pijn ondragelijk word dan moet ik uiteraard naar de eerste hulp. Afwachten wat er de komende uren gaat gebeuren.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ook vooral zelf blijven nadenken he.Als je het niet vertrouwt direct terug gaan.

Comment

Vannacht niet kunnen slapen, pijn is erger geworden.

Straks even bellen naar de huisarts.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Vannacht niet kunnen slapen, pijn is erger geworden.

Straks even bellen naar de huisarts.
          Damn Ash, succes! Laat even weten wat het wordt.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Damn Ash, succes! Laat even weten wat het wordt.

Dank je Pin. Misschien heb ik geluk en is het een blaasontstekking. Wat anti biotica en dan ben ik er waarschijnlijk snel vanaf. Ik laat wel weten wat het is geworden.

Comment

Net naar de dokter geweest en die vermoedt dat het ontstoken galblaas is. Gelijk door naar het ziekhuis gegaan om bloed te laten prikken. Uitslag vrijdag of maandag. De pijn word steeds erger, ik heb net 2 paracetamol ingenomen kijken of dat enigszins helpt.

Sporten stop ik mee want ik kan me amper bewegen. Vandaag ook maar thuis blijven.

Comment

Net naar de dokter geweest en die vermoedt dat het ontstoken galblaas is. Gelijk door naar het ziekhuis gegaan om bloed te laten prikken. Uitslag vrijdag of maandag. De pijn word steeds erger, ik heb net 2 paracetamol ingenomen kijken of dat enigszins helpt.

Sporten stop ik mee want ik kan me amper bewegen. Vandaag ook maar thuis blijven.
                Ontstoken galblaas? Je galblaas zit echt niet rechtsonderin je buik... Heb je ook last op de plek van je galblaas?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zit zeker niet mee Ashley, ik hoop het beste voor je joh.. Vind het maar vreemd dat je zolang moet wachten met pijn in je lijf... Vrijdag of maandag? Met zoveel last, belachelijk..

Comment

buik

Volgens mij zit je galblaas toch onderin je buik? ongeveer 5 cm rechtsonder je navel.

Op die tekening zie je de galblaas. De pijn die ik heb komt van die plek.

Comment

buik

Volgens mij zit je galblaas toch onderin je buik? ongeveer 5 cm rechtsonder je navel.

Op die tekening zie je de galblaas. De pijn die ik heb komt van die plek.

Aha, ik dacht jet met pijn onder in de buik een plek verder naar beneden bedoelde .

Vind overigens dat ze rijkelijk laat komen met een uitslag van de labtests.

Comment

Sterkte Ashley, als je een vrouw was had ik je gekust
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Kan ik ook niks aan doen. Er waren nog 100 wachtende voor me. Den haag he....

Comment

sterkte ermee man!
                            Mind is everything.

Comment

Best goed geslapen. De pijn is minder erg.

Comment

dat is mooi om te horen dat het minder is.
                                verder is het alleen maar slecht nieuws :S sterkte!
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X