Blinde darmontsteking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sinds Zaterdag is de pijn weg getrokken.
    Vandaag de uitslag van de bloedtest gehad en die was perfect.
    Leverwaarden waren goed, ijzer goed....alles goed

Nog wel aan de dokter gevraagd wat het dan geweest kon zijn...geiriteerde darmen. Goed nieuws dus.

Off topic met mijn pa gaat het ook heel erg goed. Vandaag alleen maar goed nieuws..Werd tijd ook.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

wow toevallig... ik heb ook mogelijk een blindedarmontsteking...

Wat voor pijn had je?

Ik word vaak sochtends wakker zonder pijn die naarmate de ochtend verder gaat op komt zetten... soms verdwijnt de pijn helemaal weer in de avond.

Pijnbron zit 6cm rechts van mijn navel en voel het ook doortrekken naar de linkerkant van mijn navel... Net alsof er een hele grote luchtbel in m'n buik zit (opgezet voelt het)

Komt dit je bekend voor?

Goed trouwns dat het ook beter gaat met je pa!
      Last edited by Maasproductions; 23-11-2009, 20:41.

Comment

misschien had je last van wat steengruis vanuit je nier dat bleef hangen op die plek.. kan ook een behoorlijke plaatselijke stekende pijn opleveren

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          wow toevallig... ik heb ook mogelijk een blindedarmontsteking...

Wat voor pijn had je?

Ik word vaak sochtends wakker zonder pijn die naarmate de ochtend verder gaat op komt zetten... soms verdwijnt de pijn helemaal weer in de avond.

Pijnbron zit 6cm rechts van mijn navel en voel het ook doortrekken naar de linkerkant van mijn navel... Net alsof er een hele grote luchtbel in m'n buik zit (opgezet voelt het)

Komt dit je bekend voor?

Goed trouwns dat het ook beter gaat met je pa!
          Het is allemaal niet zo simpel. Kan van alles wezen. Blinde darmontsteking kan ook soms zomaar weggaan. Kan niersteen zijn, ik denk het niet want dan krijg je problemen met plassen. Kan een galblaasontsteking zijn. Galstenen kunnen ook pijnlijk zijn.

Kan dus van alles zijn, Als je het niet vertrouwd moet je heel snel naar een dokter. Ik heb er een paar uur mee gelopen voordat ik naar een dokter ging.

Ik heb er verschrikkelijk last van gehad, ben 2 dagen thuis gebleven. Ik werk voor mezelf, betekent dus no money. Dus de pijn was heftig. Vooral in mijn onderbuik 5 cm rechtsonder van mijn navel.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

blindedarmontsteking

hoihoi
            ik ben al een tijdje niet lekker en heb al een poosje heel veel pijn in mijn buik rechtsonder ik ben hiervoor al naar de huisarts geweest en die heeft met verdenking voor een appendicitis (blindedarmontsteking) doorverwezen naar het ziekenhuis.
            eenmaal in het ziekenhuis hebben ze me onderzocht en weer naar huis gestuurd. (zij denken ook een blindedarmontsteking maar zonder bloeduitslagen kunnen ze niks zeggen ze) ik verga nu nog steeds van de pijn en de pijnlijke steken worden steeds vaker en pijnlijker verder ben ik nu dus al 3 dagen ziekenhuis in en uit gelopen ik vertrouw dit niet. verder ben ik ook nooit ziek
            en dit alleen omdat mijn bloedwaarden niet overeenkomen met een ontsteking.
            de huisarts heeft ook gezecht dat het bij 99% aan het bloed gezien word maar wat met die ene procent.
            weet iemand misschien nog raad?
            ps. ik heb ook movicolon, lactulose en een pijnstiller meegekregen van het ziekenhuis. groetjes

Comment

Ik loop al een paar jaar rond met dit probleem en ben meerdere malen hiervoor inderzicht maar telkens heben ze niks kunnen vinden.
              Het lijkt bij mij ook op een blinde darmonsteking en soms word de pijn zo heftig dat ik er bijna aan onderdoor ga.
              Dit probleem doet zicg bij mij ongeveer 5a 6 keer per jaar voor en houdt nu een dagboek bij wanneer en wat ik gegeten heb en probeer er zo achter te komen waar het vandaar kan komen.
              Het enige wat bij mij werkt op dat moment is hele zware pijnstillers.
              Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X