Schouder (wil maar niet weg :( )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouder (wil maar niet weg :( )

Ongeveer een jaar geleden heb ik een schouderblessure opgelopen (door overbelasting)... vorig jaar naar de fysio geweest en toen is het wel wat minder geworden. Voel de "steek" echter vooral aan de voorkant van de schouder. Het is minimale pijn maar het zit er wel.

Nu ben ik deze maand weer 3x naar de fysio geweest, krijg allerlei oefeningen mee en mocht zelfs weer fitnessen (bepaalde oefeningen), maar eerlijk gezegd 0,0 vooruitgang.

Conclusie: het wil niet helemaal weg.

Zou er op dit moment alles voor over hebben om het weg te krijgen. Mijn hele stemming is al een jaar klote door dit gedoe.
    Wat zouden jullie aanraden als een bezoek aan de huisarts/fysio niet meer werkt?

Van de brug springen?

Nu ff serieus, heb je niet te zwaar getraind? Heb je niet gewoon spierpijn door beweging na lange rust?
    Andere fysiotherapeut er naar laten kijken?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Beter onderzoek aanvragen.. Misschien n scheurtje in je schouder capsel of banden?

Comment

bij mij tzelfde in voorkant schouder wat er mij ieder keer doorhelpt dan moet je is lezen in men topic echt makker da zal helpen bij mij toch en de pijn is ni minimaal bij mij hoor als ik het zitten heb, die zit volledig vast dan en voelt alsof er op ritme van men hartslag ieder keer een mes door mijn schouder gaat zodanig pijnlijk da ik max 2 uurtjes per dag slaap daar ik ni weet waar kruipen van pijn... echt spreek er is over met je fysio

Comment

Als ik het zo hoor gok ik óf een scheur(tje) óf het is een ontsteking. Dit laatste heb ik zelf gehad, constant voel je dan iets zitten, zelfs als je niet doet.
          In mijn geval heb ik er ook een tijd mee rond gelopen en zelfs nog wedstrijden mee gespeeld (pitchen bij honkbal). Daar maakte ik het natuurlijk alleen maar erger van. Ik heb toen zware pijnstillers gekregen die ook ontstekingsremmend waren. Dat samen met rust heeft toen voor mij gewerkt.

Maar als je fysio na een jaar nog niet weet wat je hebt dan zou ik een andere fysio zoeken.

Comment

Hoor niets meer sinds 17nov... Gaat het wel goed allemaal, met de schouder?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X