Mijn Triceps.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Triceps.

Hallo mensen!

Ik heb sinds 2 weken ongeveer een raar gevoel in mijn rechter tricep.
    Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het voelt alsof de tricepspier net boven de elleboog gescheurd is.
    Het doet geen pijn maar als ik het probeer te masseren dan voelt het alsof er allemaal kleine scheuren inzitten.
    Nu vandaag heb ik mijn triceps weer getraint en ik heb het gevoel dat dit "gescheurde gevoel" zich nu verder naar boven aan het uitbreiden is.
    Ik hoop dat iemand weet wat dit is want ik maak me toch wel een beetje zorgen.
    Bvd

Originally posted by royvanlieshout View Post
    Hallo mensen!

Ik heb sinds 2 weken ongeveer een raar gevoel in mijn rechter tricep.
    Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het voelt alsof de tricepspier net boven de elleboog gescheurd is.
    Het doet geen pijn maar als ik het probeer te masseren dan voelt het alsof er allemaal kleine scheuren inzitten.
    Nu vandaag heb ik mijn triceps weer getraint en ik heb het gevoel dat dit "gescheurde gevoel" zich nu verder naar boven aan het uitbreiden is.
    Ik hoop dat iemand weet wat dit is want ik maak me toch wel een beetje zorgen.
    Bvd
    Zou kunnen een ontsteking zijn, eens mee naar dokterke gaan.

Comment

dokter/fysio bezoeken

Comment

Ja kijk het mooiste is nog dat de doktors in Turkije daar zit ik op moment niet weten wat het is.

Comment

Originally posted by royvanlieshout View Post
          Ja kijk het mooiste is nog dat de doktors in Turkije daar zit ik op moment niet weten wat het is.
          Ontstekingsremmende zalf kopen in een apotheek en overvloedig aanbrengen en efkes stoppen met triceps te trainen.

Comment

Komt deze klacht jullie wel bekend voor?

Comment

Bedoel je boven de elleboog als je arm hangt of als je je arm omhoog hebt steken?

Is er een dikteverschil tussen de pijne plek in je rechtertriceps en dezelfde plek in je linkertriceps?
              Last edited by Lukas; 01-12-2009, 19:50.

Comment

Als de arm hangt.
                En ik geloof niet dat er echt een dikteverschil is hoor.

Comment

Zou toch kunnen een ontsteking zijn hoor, toch even rustig aan doen met je triceps.
                  Zo gauw je terug bent naar de dokter.
                  Weten die dokters in Turkije dat je traint?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X