rug:S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rug:S

goedendag allemaal.

ik heb sinds vrijdag last van me rug.
    hoe het komt weet ik niet , want ik heb die dag alleen kickbokles gegeven.
    zaterdag moest ik werken en op mijn werk ging mijn rug steeds meer pijn doen , vooral rechterkant onderrug.
    snachts geslapen en s'ochtends was het weg , toen moest ik zondag weer werken en kreeg weer veel last , zoveel last dat ik ziek naar huis ben gegaan.
    ik krijg steeds braakneigingen en doet ook pijn met ademen .
    nu ben ik vandaag thuis gebleven van school en weer had ik er vanochtend geen last van.
    tot dat ik vanmiddag een stukje ging lopen , het leek wel of ik door mijn benen zakte.

het werk dat ik deed was bike patrol/ straatcoach in Amsterdam , dus ik moet de hele dag fietsen.
    iemand enig idee wat het is.
    en wat ikkan doen.

mvg Koen
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Originally posted by koenv91 View Post
    goedendag allemaal.

ik heb sinds vrijdag last van me rug.
    hoe het komt weet ik niet , want ik heb die dag alleen kickbokles gegeven.
    zaterdag moest ik werken en op mijn werk ging mijn rug steeds meer pijn doen , vooral rechterkant onderrug.
    snachts geslapen en s'ochtends was het weg , toen moest ik zondag weer werken en kreeg weer veel last , zoveel last dat ik ziek naar huis ben gegaan.
    ik krijg steeds braakneigingen en doet ook pijn met ademen .
    nu ben ik vandaag thuis gebleven van school en weer had ik er vanochtend geen last van.
    tot dat ik vanmiddag een stukje ging lopen , het leek wel of ik door mijn benen zakte.

het werk dat ik deed was bike patrol/ straatcoach in Amsterdam , dus ik moet de hele dag fietsen.
    iemand enig idee wat het is.
    en wat ikkan doen.

mvg Koen
    Wat je moet doen is naar een dokter gaan.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja ik heb morgen een afspraak , maar ook geen idee wat ik er tegen kan doen , voor minder pijn.
      want ik kan alleen maar liggen op het moment:S

Comment

Dan is blijven liggen het enige aan te raden. Wellicht wat paracetamol/ibuprofen ernaast, maar dat is het wel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

denk iets van een spier die vast zit ofzo of knel.

maar ffies ander vraagje aan je:
          Je bent toch 18? en dan straatcoach als werk en kickboks trainer? (netjes dan maat heb je goed voor elkaar)
          maar wat doe je dan als straatcoach?
          Calisthenics / Street workout

Comment

als straatcoach let je in amsterdam op hangjongeren , spreekt ze aan en krijgt meldingen van de politie als het niet te erg is.
            in principe moeten wij met die jongeren communiceren zodat ze geen overlast veroorzaken.
            en niet echt kickboksles , het was een les voor kinderen/jongeren van school

ja ik hoop niet dat het erg is met mijn rug , net stukje gelopen en het ging wel wat beter.
            wil wel kunnen trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X