Mannen ik ga het proberen ui te leggen net bij de doktor geweest
Pus uit borst!
Collapse
X
-
De doktor zei dat de pus niets ernstig was dat was indd iets met melkklier nogiets maargoed das niet belangrijk.
Ik heb dus gyno wat ik al dacht (niet door anabole)
Vroeger was ik wat dikkiger en hij zegt je hebt nu al je vet weg en je borstspier is groot geworden maar je borstklieren blijven staan zegmaar, en omdat ik een grote borstspier had zei hij duwde ik de borstklier naar voren. en bij mij zag het dus slechter uit omdat ik een grote borstspier heb.
ik ben nu 17 en 3 maanden.
Hij zei dat het vanzelf wegtrok, was dit niet het geval moest ik op mijn 19de terugkomen (na puberteit), dat was me te lang gaf ik aan, dus als k 18 ben mag k terugkomen en dan gaan ze kijken voor het weg te laten snijden en dan zou het vergoed worden.
Ik hoop dus dat het wegtrekt en anders weg late snijden, k kom er dus hoe dan ook vanaf alleen duurt het nog ff.
Hij zei ook dat k nietmeer zoveel de borst moest trainen maja die blijf k wel gewoon trainen zei ik al.
Gr Sten
Comment
-
Wegsnijden is bij mij ook gebeurd zoals ik al eerder schreef, en stelt eigenlijk niets voor... Is n paar daagjes pijnlijk, maar komt ook n beetje door het drukverband erop... Net wat jij al denkt is het de beste oplossing en voor altijd weg... Trainen heeft totaal geen invloed erop, dat lult hij uit zn nek...Wel is het zo dat het idd beter zichtbaar is als wanneer je er n laag vet op hebt.. Als ze worden weggehaald is het zelfs beter om er geen vet op te hebben, wegens minder wegsnijden en minder diep snijden... Gelukkig weet je nu wat het is, en niets ernstigs... Waar ik toch n beetje bang voor was, maar niet durfde te zeggen... En jij hebt gelijk hoor, n gyno gaat niet vanzelf weg.. Ja is gratis, omdat je niets gebruikt hebt... Goed van je om te gaan man... Als ze er uit zijn, lach je er later weer om... Succes, Stennerd...
Comment
-
Ja idd knul thnx man
Maarja das wel weer irritant dat je zegt dat het niet weggaat want dan loop ik voor niets er een jaar mee rond.
Hij zei wel dat hij ongeveer 15 gevallen per jaar kreeg en dat het bij ALLEMAAL wegging, heb hem ook gezegd dat dat onzin was maja toen kwam die met zijn verhaal dat die jare gesturdeerd had bla bla.
Ik zei ja op diverse forums zegge ze van niet haha maja
Comment
-
Knul,,
Heeft die ook nog gevolgen op mijn manier van trainen enzo?
Opzich maakte k goede vorderingen maarja omdat k nu weet dat k gyno heb moet
ik dan anders trainen of eten of boeit dat niet zo
Zal wel stukje midner gemotiveerd zijn nu omdat k weet ookal pak k dat laatste setje nog dat het er toch niet mooier op word haha maja dan moet k ma denken dat t binne een jaar weg is.
gr
Comment
-
tuurlijk word het er mooier op grote borst dus valt het minder op, je moet het altijd positief bijven bekijken maat
Heeft geen gevolgen op je training dacht ik, mijn trainingsmaatje loopt er ook mee rond en die is 16.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Oh sorry ik was er even niet.... Bij mij zie je er niets meer van, maar dan ook helemaal niets... Ook de lidtekens niet... Ze snijden netjes net rond de tepelhof... Is anders dan n nood operatie, door as... Maak je niet druk, dat lekken gaat wel over..Is n soort ontstekinkje dat gaat wel weg, de gyno (net n kleine tiet) niet...Heeft geen enkele invloed op de training... Ik heb er 6jaar mee gelopen.. Dus maak je er niet sappel om... Straks is het n stuk minder... Later is het eruit en klaar is kees..... Nee niet die kees hehehe...
Comment
-
wat dacht jij dan dat ik had?:P
thnx voor snelle reacties knul weet nu tenminste alles, dat lekken maakte k me bij voorbaat al geen zorgen om.
Alleen die gyno is kut dat k daar nu een jaar mee moet rondlope maja, ma knul het kan dus niet wegtrekke? want hij zei dat het borstklierweefsel was en bij iedere puber zag die het wegtrekke, anders wacht k nog 9 maanden en dan laat k het wegsnijden.
Gelukkig kom k er nu pas achter en niet toen k 13 was ofzow haha dan moest k nog ff wachte
Comment
-
Als de ontsteking wegtrekt zie je er al bijna niets meer van, man... N gyno is niet per definitie ontstoken, en er lopen er hier wel meer mee rond heb ik gezien op foto,s.. Die weten het zelf niet eens.... Tot je shit gebruikt en dan, ja komt het helemaal tot ontwikkeling... Wat ik dacht is gelukkig niet waar.. Zeg ik ook liever niet, maar ik zei niet voor niets dat je naar de dokter moest gaan.... Maak je niet druk, het trekt nog n heel eind weg....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment