Slecht op adem komen, duizelig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slecht op adem komen, duizelig

Hey,

Ik heb de laatste paar trainingen telkens dat ik heel slecht op adem kom , me duizelig begin te voelen.

Ik moet hierdoor bijna dubbele rust nemen om het te trekken.
    Ik doe HST al la haycock , weet niet of het hier aan kan liggen..

Wat denken jullie?
    Graag advies

Gr

HST= dat Hypertropfy-Specific Training? Zou niet weten, waarom je dan duizelig moet worden.... Misschien energie gebrek?

Comment

Misschien te weining tijd tussen maaltijd en training ? Of misschien eet je te weinig ?
      " Failure is not an option "

Comment

Meer drinken
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Of je ademhaling tijdens reps is slecht kan ook

Comment

duizeligheid is niet raar, slecht op adem komen is wel apart .
            misschien wat fallus zegt wel door blijfen ademen tussen je reps heel belangrijk, en wel de nodige rust tussen de sets nemen
            Mind is everything.

Comment

Is het sinds je een nieuw programma bent begonnen dat je hier last van hebt?
              Ik heb het soms ook wel als ik bv squat doe op hoog volume.
              @ ketIF

Comment

HST is juist bizar laag volume, intensiteit valt ook wel mee (pas bij de laatste trainingen begint het eigenlijk wat voor te stellen).

En slecht op adem komen, klinkt als iets met je longen. Veel slijmontwikkeling toevallig? Zo ja, kan griepsymptoom zijn. Zo nee, wat doet je hartslag? Ligt die absurd hoog voor wat je doet? Zo ja, hoe lang duurt het voordat die daalt? Duurt het langer dan een minuut of twee, kan het de intensiteit zijn (waar ik bij HST aan twijfel), een overgevoeligheid wellicht voor iets opwekkends dat je voor de training neemt (moet zelf ook gewoon echt niet meer trainen op twee venom en een hydroxycut hardcore), of gewoon een kutconditie. Ben je anders begonnen met roken? Gestopt met cardio?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gebruik je medicynen, of ben je bezig ermee?

Comment

Jo,

bedankt voor de vele reacties.

Er zit wel degelijk genoeg tijd tussen mijn maaltijd en de training ( ik gebruik namelijk Crack op een lege maag). drink een liter water tijdens mijn training.
                    Ik heb het pas sinds een tijdje en mijn vo2max is 48 dus aan mijn conditie zal het niet liggen.

hmm general, ik heb niet veel slijm en mijn hartslag zal ik volgende keer even meten. roken heb ik nog nooit gedaan.
                    Maar ik vind de intensiteit van de training toch wel redelijk hoog.
                    Misschien dat het daar aan kan liggen..

Comment

Denk dat het de crack is gabber. Hoe zit het overigens met je rust? Als ik te weinig geslapen heb, en dan ga training is mijn herstelvermogen ook zwaar ingeperkt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X