hey ik heb nu al 2 of 3 weken last van mijn schouder ik ga binnenkort naar de fysio ik sta nu op de wacht lijst. ik dacht mischien weet iemand op bodynet wat het is en wat ik er tegen kan doen dan hoef ik niet meer naar de fysio en gaat het eerder over. ik weet niet de oorzaak van de pijn het kwam gewoon op een dag. het doet het meeste pijn aan de achterkant van mijn schouder. maar als ik mijn schouder zijwaarts omhoog breng doet het aan de bovenkant tot een stuk in mijn bicep pijn. ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt.
last van schouder
Collapse
X
-
Originally posted by Training Niels View Posthey ik heb nu al 2 of 3 weken last van mijn schouder ik ga binnenkort naar de fysio ik sta nu op de wacht lijst. ik dacht mischien weet iemand op bodynet wat het is en wat ik er tegen kan doen dan hoef ik niet meer naar de fysio en gaat het eerder over. ik weet niet de oorzaak van de pijn het kwam gewoon op een dag. het doet het meeste pijn aan de achterkant van mijn schouder. maar als ik mijn schouder zijwaarts omhoog breng doet het aan de bovenkant tot een stuk in mijn bicep pijn. ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt.
Maar zit er met rust herstel-verbetering in dan zou ik gewoon doorbijten.
Weet je, ontkomen doe je gewoonweg niet aan het krijgen van pijntjes.
Dat is een stukje dat je erbij moet nemen, er is er nou werkelijk geen 1 die kan beweren dat hij/zij nog nooit een pijntje tijdens kracht-training gehad heeft.
Op dit moment heb ik ook van die pijntjes.
Rechterschouder, linkerschouder, pees linkerarm, bovenbeen links, rug.
Maar ik weet dat het slechts tijdelijk is en het zijn slechts kleine pijntjes die te dragen zijn, het heelt weer, echter is er dan wel weer iets nieuws wat pijn doet.
No pain, no gain bro.
Sterkte met je schouder.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostAls je er echt veel last van hebt is een bezoekje huisarts natuurlijk een hardstikke strak plan.
Maar zit er met rust herstel-verbetering in dan zou ik gewoon doorbijten.
Weet je, ontkomen doe je gewoonweg niet aan het krijgen van pijntjes.
Dat is een stukje dat je erbij moet nemen, er is er nou werkelijk geen 1 die kan beweren dat hij/zij nog nooit een pijntje tijdens kracht-training gehad heeft.
Maar ik weet dat het slechts tijdelijk is en het zijn slechts kleine pijntjes die te dragen zijn, het heelt weer, echter is er dan wel weer iets nieuws wat pijn doet.
No pain, no gain bro.
Sterkte met je schouder.
wat was dan de langste keer dat jij moest stoppen met trainen vanwege pijn?BP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
Dat bedoel ik niet Niels.. Ik vind het raar, dat de pijn verplaatst... Bij n normale blessure verplaatst de pijn zich niet... Zit het probleem aan de achterkant blijft het ook achter.. Dat bedoelde ik ermee.. Zou gewoon wachten op je beurt en horen wat hij er van zegt... Zo beter?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDat bedoel ik niet Niels.. Ik vind het raar, dat de pijn verplaatst... Bij n normale blessure verplaatst de pijn zich niet... Zit het probleem aan de achterkant blijft het ook achter.. Dat bedoelde ik ermee.. Zou gewoon wachten op je beurt en horen wat hij er van zegt... Zo beter?BP 4x100 SQ10x100 DL12x100
Comment
-
Originally posted by Training Niels View Postja ik weet dat het beste rust is maar ik wil gewoon weer lkkr trainen.
wat was dan de langste keer dat jij moest stoppen met trainen vanwege pijn?
Euhm, ik stop nooit.
Mocht het echt niet gaan train ik het gedeelte wat pijn doet niet maar neem ik een pijnstiller en ontwijk de blessure door mijn training aan te passen.
Comment
-
dat klopt wat je zegt er zijn altijd pijntjes, maar je moet voor jezelf de afweging maken of het een pijntje of een pijn is.
ik had een keer een 20kg schijf op me voet laten vallen :P en later bleek me voet gebroken te zijn, nadat ik er 2 weken mee had doorgelopen.
tuurlijk moet je niet te snel naar de doctor of fysio gaan maar na 2/3 weken pijn te hebben zou ik wel ff naar de huisarts gaan.
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postdat klopt wat je zegt er zijn altijd pijntjes, maar je moet voor jezelf de afweging maken of het een pijntje of een pijn is.
ik had een keer een 20kg schijf op me voet laten vallen :P en later bleek me voet gebroken te zijn, nadat ik er 2 weken mee had doorgelopen.
tuurlijk moet je niet te snel naar de doctor of fysio gaan maar na 2/3 weken pijn te hebben zou ik wel ff naar de huisarts gaan.
Comment
-
Nou, ik heb ook overal last van haha...
Heel erg uitkijken met je schouder.. ik heb 2 maanden thuis gezeten tijdje terug en het zit er nog steeds. De dokter zegt zeker dat je een rustperiode in moet en dat is nog maar de vraag of die reeel is.
Zou beginnen met geen isolatie oefeningen meer te pakken voor schouder.. iig, dat doe ik en dan gaat het een stuk beter.
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postdat klopt wat je zegt er zijn altijd pijntjes, maar je moet voor jezelf de afweging maken of het een pijntje of een pijn is.
tuurlijk moet je niet te snel naar de doctor of fysio gaan maar na 2/3 weken pijn te hebben zou ik wel ff naar de huisarts gaan.Last edited by Misterfit; 23-01-2010, 18:40.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Maar ik weet dat het slechts tijdelijk is en het zijn slechts kleine pijntjes die te dragen zijn, het heelt weer, echter is er dan wel weer iets nieuws wat pijn doet.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
hey snuff, ben je al naar de fysio geweest?
pijntjes zijn niet erg, maar naar een paar werken moet je wel een keer gaan checken bij de fysio, je kan er nooit te vroeg bij zijn toch?
Je klacht doet me denken aan begin klachten van frozenshoulder.. maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Laat ons maar horen wat de fysio zei ^^
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment