pijn borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn borst

hoi allemaal

net klaar met trainen moest eerder stoppen ,kreeg een steek in me borst spier.
    heel vervelen voel het nog steeds heel erg vooral toen ik net mijn schoenen
    ging wisselen in de kleedkamer.heb bank gedrukt en dubbel pres en
    nou is mijn vraag wat kan ik hier aan doen en hoelang blijft het ?
    moet ik nou rusten ? mijn volgende borst training zou dinsdag zijn is dat te snel?

sorry voor de schrijf fouten ben er niet zo goed in

Ik zou gewoon rust houden, en kijken wat er gebeurt, als de pijn tegen dinsdag niet weg is, zeker niet de borst nog eens trainen en eventueel naar de dokter gaan.
    > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
    BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

bedankt voor je reactie ja ga ik doen heb dit ook nog nooit gehad.

Comment

Rusten moet je zowiezo. Maar je kan beter wat langer rusten en goed herstellen.

Ik persoonlijk denk dat je iets te gretig je gewichten uitgestoten hebt en niet gecontroleert genoeg. Neem je tijd om goed uit te stoten en zak niet te ver door zodat je de gewrichten niet onnodig belast.

Comment

bedankt voor je tips ga er aan werken ,en hoop dat het snel weg gaat de pijn .

Comment

Originally posted by JRVD View Post
            bedankt voor je tips ga er aan werken ,en hoop dat het snel weg gaat de pijn .

Ik heb het toen ik net begon met trainen ook wel eens gehad. Vooral bij te diep ademhalen voelde ik de steek. Gewoon de plek goed warm houden en even laten rusten.

Mocht je dinsdag toch willen trainnen pak dan wat lichtere gewichten en kijk het even aan.

Comment

ja het is wel precies die pijn wat je zegt met die steek en diep ademhalen,
              en als ik een draaiende beweging met met iets pakken bv .
              ja ga rustig aan doen en het een beetje warm houden en hoop
              dat het snel weg gaan .

Comment

Originally posted by JRVD View Post
                ja het is wel precies die pijn wat je zegt met die steek en diep ademhalen,
                en als ik een draaiende beweging met met iets pakken bv .
                ja ga rustig aan doen en het een beetje warm houden en hoop
                dat het snel weg gaan .
                Gaat meestal na een paar daagjes over. Althans bij mij. Ik kan je midalgan aanraden. Is een soort tijgerbalsem die je op je spieren smeert. Het houd de boel warm en verzorgt bij blesures. Het mooie is als je gaat zweten activeer je de medalgan weer en krijgt je spier weer een dosis warmte.

Comment

Waar voel je de pijn? echt op de borst of meer tussen de borstspieren? Ik had destijds een ribgewrichtje ontstoken. Bepaalde bewegingen kon ik destijds niet uitvoeren. Bukkken ging totaal niet, diep ademhalen of lachen deed ook hartstikke pijn. De fysio zei toen dat het na 5 dagen weer weg zal gaan en dat was ook zo.

Comment

enja voor je begint met de gewichten op te smijten altijd zeer goed opwarmen! dan voorkom je ook de meeste blessures! ik neem altijd 10-15min. om op te warmen en elke oefening voor ik die begin zeer licht en dan pas naar het zwaardere! had in het begin ook zeer veel last van kleine ontstekingen en blessures omdat ik niet goed genoeg opwarmde

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                      Ik heb het toen ik net begon met trainen ook wel eens gehad. Vooral bij te diep ademhalen voelde ik de steek. Gewoon de plek goed warm houden en even laten rusten.

Mocht je dinsdag toch willen trainnen pak dan wat lichtere gewichten en kijk het even aan.
                      dit herken ik ook, het hoeft ook helemaal niet na een borsttraining te zijn of iets gewoon als je thuis zit en als je dan diep ademhaalt krijg je rare stekende pijn teminste ik linkerborst, weet niet precies wat het is en ook nooit tegen iemand gezegt maar toen ik dit topic las dacht ik ook maar eens te reageren.

hebben jullie het ook tijdelijk en opeens is het er weer of is het bij jullie de hele dag zo?
                      Calisthenics / Street workout

Comment

nou voor mij wat het de eerste keer maar dan wel rechts ,maar voel het nog echt . ben benieuw hoe het morgen is . denk toch dat het iets te zwaar was.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          dit herken ik ook, het hoeft ook helemaal niet na een borsttraining te zijn of iets gewoon als je thuis zit en als je dan diep ademhaalt krijg je rare stekende pijn teminste ik linkerborst, weet niet precies wat het is en ook nooit tegen iemand gezegt maar toen ik dit topic las dacht ik ook maar eens te reageren.

hebben jullie het ook tijdelijk en opeens is het er weer of is het bij jullie de hele dag zo?
                          Dat heb ik ook een hele tijd gehad man. Maar nu een tijdje al niet echt meer gehad. Dacht eigenlijk ook dat ik zowat de enige was die er last van had. Maar eigenlijk gewoon genegeerd. Het was niet erg in zo'n mate dat ik er echt last van ondervond ofzo. Had er tijdens het trainen ook nooit last van. Eigenlijk juist altijd daar buiten. Maar wel een vage klacht, gewoon als je aan het fietsen bent ofzo en je ademt in opeens zo'n steek.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Apart om te zien hoeveel mensen hier last van hebben. Ik heb sinds ik ben begonnen met fitnessen hier ook zo nu en dan last van. Vaker buiten het sporten als tijdens het sporten. Meestal alleen de rechter borst, maar heb ook wel eens de linker borst gehad. Het is meestal zo voorbij, je voelt het meteen als je diep adem wilt halen..lukt niet, dus kleine hapjes nemen en dan steeds groter en dan is het opeens weg. Zal dus zoiezo iets met je longen te maken hebben, maar wat geen idee..

Comment

ik vermoed dat dit tussenribspieren zijn..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X