Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
aandoening kan van alles zijn.
En door snel een scan te laten doen ben je al een stuk verder. Anders gaat het heel erg lang duren allemaal.
Succes.
Word er ook gek van dat die dokter zijn telefoon al 3 weken niet opneemt, als hij nu niet opneemt ga ik naar de "spoed"dokter zodat hij ff een kijkje kan nemen en door kan stuuren.
vanochtend had mijn ma de fysio gebeld voor een afspraak bij de fysio, mijn ma vertelde het hele verhaal en ik mocht die dag al bij de fysio terecht om 14.30 uur.
dus ik kwam naar de fysio en deed wat hij vroeg dusik gedaan en hij kwam tot de conclusie dat de hoofdoorzaak aan de lendewervel lach en een bijoorzaak een verrekte spier.
de fysio zij dat ik gellukig weer wat mag gaan doen, alleen cardio en de gewichten laten staan voorlopig.(paar weken zij de fysio).
nu ben ik wel blij dat het niet erg is en dat ik gewoon cardio mag doen.
zat er dus aan te denken wat voor training/cardio.
ik denk dat het 4x in de week LIT word met carbcycling cut. of iemand andere suggesties?
edit: misschien potentie voor mr beachboy classic 2010 :P
update 4: fysio 2e behandeling
vannochtend om 9.10 uur een afspraak bij de fysio gehad.
nadat ik oefeningen had gedaan waar hij om vroeg en gemasseerd te hebben zij hij dat ik volgende week weer rustig kan beginnen en niet meteen gaan dl, squats etc.. doen... om 9.20 uur stond ik weer buiten met een vervolg afspraak : maandag 9.10 volgende week.
nog wel wat lichte pijn maar gaat de goede kant op
Tijdje niet online geweest dus nu maar ff het verhaal opschrijven
Maandag:
Deze maandag weer naar de fysio gegaan met goede moet (de rugklachten waren verminderd) eenmaal bij fr fysio aangekomen te zijn en ff wat oefeningen te hebben gedaan mocht ik me weer aankleden en hij zij dat ik deze week nog niet mocht kten(kon ik mee leven) dus ben ik weer naar huis gegaan in de hoop dat het de volgende week weer beter zou zijn.
Zondag:
Vanochtend wakker geworden was er niet zo veel aan de hand, toen
Wilde ik wat weg gooien in de prullenbak en ja hoor! Het schoot erin na 3 weken weinig last gehad te hebben van mijn rug. Toen maar even een warme douche genomen en begon de pijn weer wat lichtjes af te nemen.... Nu lich ik op de bank met nog steeds rugklachten na 2 maanden.....morgen weer maar de fysio en kijken wat hij daaraan gaat doen, en ik denk
Ook dat ik langs een doktor gaat aangezien ik al 2 maamdwn rust hebt gehouden en de klachten niet zijn verdwenen....En hij mij dan niet terug te kunnen stuuren naar huis onder het "mom" houd u maar even rust.....
ben net terug van de fysio en wel met goed nieuws!
ik mag weer lichtje kt doen op apparaten maar de fysio wilde mij toch volgende week nog even terug zien omdat hij niet op het resultaat had waar hij op heeft gehoopt.
dus volgende week donderdag weer naar de fysio en tussen die tijd gewoon rustig kt doen op apparaten en cardio
Maar ik moet ook zeggen dat ik lui ben geworden door het 2 maanden niks doen!
Wel heel goed gegeten deze 2 maanden gewoon mijn voedingschema aangehouden en ik ben ook heel blij dat ik niet ben afgevallen of bijgekomen nog steeds 100,5kg!!!
net terug van de sportschool.
vandaag alleen maar op apparaten gezeten ong. elke spiergroep 2 oefeningen en bicep,tricep 1 oefening.
ging op zich wel lekker maar ik moest licht trainen dus ja dan valt het ook niet tegen, ik merk wel dat ik heel heel heeeeel veel kracht ben verloren bij alle spiergroepen, maar dat vind ik op zich nog geen ramp, als mijn lichaam maar niet achteruit gaat, de pijn voel ik nog wel dus voorlopig word het zware trainen nog een hele poos uitgesteld. morgen rust en dan donderdag weer rustig naar de sportschool
Bij mij is het ongeveer twee weken geleden ook in m'n rug geschoten. Maandag naar de huisarts geweest en die heeft me pijnstillers voorgeschreven. Moet zeggen dat ze de ene keer beter werken dan de andere keer. Vandaag heb ik bijv. lang in de auto gezeten en op het einde leek het wel of ik steeds in m'n rug werd gestoken. Ben ook maar aan de tijgerbalsem gegaan, alle beetjes helpen nietwaar? Wel naar dit, want ik was net lekker bezig en mag voorlopig even geen KT doen van de dokter..
Bij mij is het ongeveer twee weken geleden ook in m'n rug geschoten. Maandag naar de huisarts geweest en die heeft me pijnstillers voorgeschreven. Moet zeggen dat ze de ene keer beter werken dan de andere keer. Vandaag heb ik bijv. lang in de auto gezeten en op het einde leek het wel of ik steeds in m'n rug werd gestoken. Ben ook maar aan de tijgerbalsem gegaan, alle beetjes helpen nietwaar? Wel naar dit, want ik was net lekker bezig en mag voorlopig even geen KT doen van de dokter..
dat is kloote.... wat heeft de dokter gezegd dat je had?
bij mij is het een overbelasting van mijn si gewricht
Het is in ieder geval geen hernia, daar heeft ie ook een aantal testjes voor gedaan namelijk. M'n zus heeft precies hetzelfde gehad als jij trouwens en mijn klachten zitten ook in die hoek van m'n rug. Ik stond ook helemaal scheef, maar nu valt het wel weer mee. De pijn zit vooral rechtsonder in m'n rug en straalt uit naar m'n dij en naar m'n benen. Volgens mij kan ik beter een fysio opzoeken opzoeken, want die pijnstillers werken maar even en het lijkt de boel niet losser te maken. Heb jij veel bewogen of moest je juist rust houden?
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment