hooikoorts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hooikoorts

hallo allemaal.

zijn hier mensen die last hebben van hooikoorts.
    zoja :
    beinvloed dit je training?
    heb je er erg last van?
    en wat doe je ertegen?
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Ja ik heb er last van. Word er knots knetter gek van.
    Mijn training beinvloed het niet. Medicijnen in de vorm van pilekke's, neusspray en oogdruppels.....liters oogdruppels.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Last van ja. Met de jaren wel minder geworden. Ik pak reactine (cetirezine als ik me niet vergis).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Last van ja. Met de jaren wel minder geworden. Ik pak reactine (cetirezine als ik me niet vergis).

Reactine gebruik ik ook.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb altijd hartje zomer last van hooikoorts. Rode ogen, mensen denken ik blow.
          Zo erg is het.
          Tranende ogen, lopende neus, droge lippen en niezen als de t*****.
          You can be part of my meal tonight.

Comment

ik heb er ook veel last van.
            heb nog nooit spul gehad waar de hooikoost mee op hield.
            heb altijd rooie ogen, ietsjes opgezwollen, tranen, druipende neus, veel niezen en jeukende ogen en vast nog wel meer.
            Calisthenics / Street workout

Comment

hallooo

ik heb ook hooikoorts
              wat een goede tip is voor volgend jaar want is nu al te laat want in maart kan je een prik krijgen bij de docter zodat je het hele jaar veel minder last hebt van hooikoort. want bij mij beinvloed het me training niet maar het is fucking lastig op het werk... als bouwvakker...

Comment

Ik heb dat in de periode mei-juli. Word bij mij precies erger met de jaren.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik begin er de afgelopen paar jaar meer en meer last van te krijgen. In mijn geval uit het zich in tranende en geïrriteerde ogen. Dit jaar heb ik er geen last van omdat het hier zoveel regent.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb een allergische astma.
                    Als ik ergens train waar er huisstofmijt is of als de lente begint en de pollen komen te voorschijn heb ik het erg benauwd tijdens het sporten..

Ik heb wel erg veel medicatie,
                    De Ventolin werkt altijd wel goed tegen benauwd heid.

Comment

Nergens last van, prutsers
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

ik heb ook last van die klote hooikoorts. Ik gebruik xyzall, ogenspray en een pmpje voor mijn luchtwegen. Als ik moet niezen, zo'n 20x achter elkaar dan word ik kort ademig en lijkt het wel of mijn luchtweg smaller word. Ik gebruik dan zon inhalator en dan gaat het weer.

k heb vroeger ook jaarlijkse inentingen gehad maar het hielp niets. 1x in een hooiveld in slaap gevallen omdat ik wat te veel gezopen had en toen ik na een paar uuk wakker werd kreeg ik mijn ogen nauwelijks meer open. helemaal dik, tranen enz. helaas zal ik er toch nooit van af komen.

Comment

jammer genoeg wel...

Heb er altijd pas last van als het echt warm word... nooit in de lente.

Krijg last van rooie ogen, rotgevoel in gehemelte, niezen en flinke jeuk aan mijn ogen (i.c.m. lenzen)
                          Gebruikte pilletjes : aerius dacht ik dat ze heette, dit heeft een jaar goed gewerkt maar leek er immuun voor te zijn geworden...
                          Verder heb ik ook neusspray en oogdruppels.

word er helemaal gek van in de zomer.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Nergens last van, prutsers
                            Dat

Wel medelijden van mijn kant als iemand er last van heeft, dat dan weer wel
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Als we het over allergieën hebben, ik had paar weken terug een rode vlek op me kuit . Het was net een muggenbult alleen dan iets groter dus dacht trekt wel weg.
                              Nou niet dus werden er alleen maar meer en meer in een hele korte tijd, jeuken niet normaal dus toch maar even naar de dokter.
                              Die zei gelijk al dat het galbulten waren ook wel netelroos genoemd .
                              Ik was ergens allergisch voor wist alleen niet wat, lekker.
                              En aangezien ik vrij structureel eet kon het eigenlijk niet aan me voeding liggen zei de doc.
                              Na een lange tijd zoeken en informeren bleken het vlooienbeten te zijn.
                              hoe de fuck kom ik aan vlooien?
                              Onze hond had vlooien.
                              En als je hond dat heeft springen ze ook af en toe over na de mens waar je normaal niks van merk als hij een paar keer probeert en vervolgens snel weer weg gaat.
                              Hij schijnt een 1 of andere stofje achter te laten als hij bijt waar ik opeens allergisch voor ben.
                              Dus heb daar een keurtje voor gekregen en gelijk de hond ontvlooid.
                              Kom er maar eens achter je word echt gek van de jeuk en kunt er eigenlijk vrij weinig aan doen als je niet weet waar het vandaan komt.
                              Maar ben er gelukkig nu vanaf al vertel je niet graag dat het fucking vlooien waren.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X